Cordelia Skrevet 3. oktober 2012 #2341 Del Skrevet 3. oktober 2012 (endret) At avataren til brukeren Testosteron faktisk er en sædcelle. Før har jeg bare sett avataren uten å tenke mer på det og registrert en slags hengende mikrofon. Når jeg registrerte hva det faktisk var her om dagen oppdaget jeg også hva brukernavnet var. De to var jo egentlig fullstendig logiske. Endret 3. oktober 2012 av Cordelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 3. oktober 2012 #2342 Del Skrevet 3. oktober 2012 At FruN her på KG er Fruen. Skjønte det ikke før hun skrev HerrN. Hilsen El Retardo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 3. oktober 2012 #2343 Del Skrevet 3. oktober 2012 At FruN her på KG er Fruen. Skjønte det ikke før hun skrev HerrN. Hilsen El Retardo Leser det fortsatt som at de heter noe med N jeg da, for eksempel Fru Nilsen og Herr Nilsen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 3. oktober 2012 #2344 Del Skrevet 3. oktober 2012 At FruN her på KG er Fruen. Skjønte det ikke før hun skrev HerrN. Hilsen El Retardo Leser det fortsatt som at de heter noe med N jeg da, for eksempel Fru Nilsen og Herr Nilsen. Litt rett, og rett funker begge veier Men utgangspunktet er at etternavnet mitt begynner på N. Så var det litt gøy at det fungerte som fruen og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 3. oktober 2012 #2345 Del Skrevet 3. oktober 2012 At dreamsdrops og raindrops var forskjellige personer, sikkert bare dyselksien min som slo ut, men tok et par dager på forumet før jeg fikk meg med at det var to forskjellige brukere, jeg viste at dreamdrops var i forhold, men så sa raindrops hun var singel, og først da merkete jeg at det var to forskjellige brukere. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 3. oktober 2012 #2346 Del Skrevet 3. oktober 2012 At FruN her på KG er Fruen. Skjønte det ikke før hun skrev HerrN. Hilsen El Retardo Haha, jeg har alltid lest "FuN" som at det er moro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 3. oktober 2012 #2347 Del Skrevet 3. oktober 2012 Litt rett, og rett funker begge veier Men utgangspunktet er at etternavnet mitt begynner på N. Så var det litt gøy at det fungerte som fruen og Åh, jeg har alltid lest det som "Fruen" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 3. oktober 2012 #2348 Del Skrevet 3. oktober 2012 At FruN her på KG er Fruen. Skjønte det ikke før hun skrev HerrN. Hilsen El Retardo HerrN er jo mannen hennes bare... akkuratt som at jeg skulle skrevet HerrNoz om min mann. Mannen til FruN registerte seg her for en liten tid siden faktisk- som HerrN- men han har nok glemt å dukke opp her igjen siden han registerte seg Jeg synes det var skikkelig søtt- heheee, Herr og Fru N i samme tråd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 3. oktober 2012 #2349 Del Skrevet 3. oktober 2012 På tide å dra opp igjen denne tråden! Kom på en ganske fæl en da jeg hørte en kjær Madonna lår på radioen. I sangen La isla Bonita trodde jeg at hun sang "Last night I dreamt of some degos" og tenkte at det var jo svært stygt og rasistisk sagt av henne.. Det tok ganske lang tid, les år, før jeg oppfattet at hun synger "Last night I dreamt of San Pedro". Trodde hun drømte om sombreroer jeg.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litia Skrevet 3. oktober 2012 #2350 Del Skrevet 3. oktober 2012 HerrN er jo mannen hennes bare... akkuratt som at jeg skulle skrevet HerrNoz om min mann. Mannen til FruN registerte seg her for en liten tid siden faktisk- som HerrN- men han har nok glemt å dukke opp her igjen siden han registerte seg Jeg synes det var skikkelig søtt- heheee, Herr og Fru N i samme tråd Er hun ikke lesbisk? Men.. jeg har jo lest det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 3. oktober 2012 #2351 Del Skrevet 3. oktober 2012 HerrN er jo mannen hennes bare... akkuratt som at jeg skulle skrevet HerrNoz om min mann. Mannen til FruN registerte seg her for en liten tid siden faktisk- som HerrN- men han har nok glemt å dukke opp her igjen siden han registerte seg Jeg synes det var skikkelig søtt- heheee, Herr og Fru N i samme tråd Altså jeg vet hun mente mannen sin. Men jeg hadde alltid lest det som Frun. Men nå viser det seg at jeg er dobbel treig. Siden hun er Fru N. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 3. oktober 2012 #2352 Del Skrevet 3. oktober 2012 (endret) At dreamsdrops og raindrops var forskjellige personer, sikkert bare dyselksien min som slo ut, men tok et par dager på forumet før jeg fikk meg med at det var to forskjellige brukere, jeg viste at dreamdrops var i forhold, men så sa raindrops hun var singel, og først da merkete jeg at det var to forskjellige brukere. Jg dreit meg ut på det der på PM for under et døgn siden. Bare spør det ene dråpa! Endret 3. oktober 2012 av Chloe- 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 3. oktober 2012 #2353 Del Skrevet 3. oktober 2012 Jg dreit meg ut på det der på PM for under et døgn siden. Bare spør det ene dråpa! Godt jeg ikke er den eneste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 3. oktober 2012 #2354 Del Skrevet 3. oktober 2012 Jeg har faktisk vurdert å bytte brukernavn flere ganger etter at Dreamdrops dukket opp :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dricka Skrevet 3. oktober 2012 #2355 Del Skrevet 3. oktober 2012 Jeg har faktisk vurdert å bytte brukernavn flere ganger etter at Dreamdrops dukket opp :gjeiper: Jeg blander ikke sammen raindrops og dreamdrops. en gang Raindrops, alltid Raindrops Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miuen Skrevet 3. oktober 2012 #2356 Del Skrevet 3. oktober 2012 Jeg kaller det Henning Olsen uansett jeg:p Hvem heter Hennig liksom? Aldri hørt før:p Hennig er i dette tilfellet et etternavn, kjenner en i Hennig-Olsen slekta som oppklarte dette for meg en gang:-P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 3. oktober 2012 #2357 Del Skrevet 3. oktober 2012 Jeg blander ikke sammen raindrops og dreamdrops. en gang Raindrops, alltid Raindrops Jippi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 3. oktober 2012 #2358 Del Skrevet 3. oktober 2012 Jeg blander også litt i Raindrops og Dreamdrops. Nå har jeg lært meg nickene, men har problemer med å huske hvem som har sagt hva og «hvem som er hvem». Tror kanskje Dreamdrops er hun som bor i nærheten av meg? Hmm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 3. oktober 2012 #2359 Del Skrevet 3. oktober 2012 Jeg har min egen måte å holde orden på dem, men det passer ikke her i tråden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 3. oktober 2012 #2360 Del Skrevet 3. oktober 2012 Er hun ikke lesbisk? Men.. jeg har jo lest det! Haha, hvor har du lest at jeg er lesbisk? Kan forsåvidt opplyse at jeg er bifil da :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå