isbiten. Skrevet 27. januar 2012 #1441 Del Skrevet 27. januar 2012 Det tok lang tid før jeg koblet at dressingen "thousand Island" faktisk betydde noe. For meg var det liksom bare navnet på dressingen. Tenkte ikke en gang over at det var engelske ord.. Jeg måtte google det nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2012 #1442 Del Skrevet 27. januar 2012 Jeg vokste opp med at min far smurte Gris på alt som skulle være godt smurt. Jeg tenkte ikke over det før jeg koblet at det var Grease 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mermaid Blues Skrevet 27. januar 2012 #1443 Del Skrevet 27. januar 2012 Jeg ser mye av dette. USA er faktisk bare en del av Amerika. Amerika er Sør-Amerika OG Nord-Amerika. I Sør-Amerika ligger det mange land (Brasil, Bolivia, Mexico, Cuba osv. osv.). I Nord-Amerika ligge United States of America (USA) og Canada. AMERIKA ER IKKE DET SAMME SOM USA!!! Dette er ikke helt riktig, Mexico og Cuba tilhører Nord-Amerika, ikke Sør-Amerika. Faktisk er det hele 23 land som tilhører NA, samt områder tilhørende andre stater (eks Grønland som tilhører Danmark). Og bindestrek ikke apostrof! "Aldri to l-er" Bra observert, men de du siterer bruker ikke apostrof, men gravis eller venstreaksent Veldig mange norskspråklige som gjør feil her. Jeg hadde en komplett ulogisk feiltolkning av sangtekst, i flere år enn jeg liker å innrømme: "Du skal få en dag i mårrå, som reint og ubrukt STÅL". Ehm, ja. Topp det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soleklart Skrevet 27. januar 2012 #1444 Del Skrevet 27. januar 2012 Trodde han sang Og fuglan som e fri dæm ska vi svei og ailt ska bli mykji lys og mykji varme, På en merkelig måte er det logisk :gjeiper: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antheia Skrevet 30. januar 2012 #1445 Del Skrevet 30. januar 2012 Vet jo at Barbie er blond, men syns det er teit at det ikke var ei blondine som sang da. For hun "spiller" jo Barbie i musikkvideoen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2012 #1446 Del Skrevet 2. februar 2012 Tok en stund før det slo meg at Hytteost og Cottage Cheese er det samme 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hmrk Skrevet 2. februar 2012 #1447 Del Skrevet 2. februar 2012 At folk ikke har humor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moscato Skrevet 2. februar 2012 #1448 Del Skrevet 2. februar 2012 Plutseleg ein dag for ikkje så altfor mange år sidan innsåg eg kvifor det heiter breakfast på engelsk. Eg hugsar enno korleis det kjendest som ei openberring der og då 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2012 #1449 Del Skrevet 2. februar 2012 Plutseleg ein dag for ikkje så altfor mange år sidan innsåg eg kvifor det heiter breakfast på engelsk. Eg hugsar enno korleis det kjendest som ei openberring der og då Hm, fortell? Hvorfor? Hilsen ei som ikke har hatt den openbarronga enda 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 2. februar 2012 #1450 Del Skrevet 2. februar 2012 Plutseleg ein dag for ikkje så altfor mange år sidan innsåg eg kvifor det heiter breakfast på engelsk. Eg hugsar enno korleis det kjendest som ei openberring der og då Nå fikk jeg en aha-opplevelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2012 #1451 Del Skrevet 2. februar 2012 Nå fikk jeg en aha-opplevelse Fortell da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moscato Skrevet 2. februar 2012 #1452 Del Skrevet 2. februar 2012 Fortell da? Dagens første måltid bryt jo nattas faste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 2. februar 2012 #1453 Del Skrevet 2. februar 2012 Fortell da? Sånn jeg tenkte da: breakfast - break (the) faste, altså spise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hmrk Skrevet 2. februar 2012 #1454 Del Skrevet 2. februar 2012 breakfast - pausehurtig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 2. februar 2012 #1455 Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) breakfast - pausehurtig Haha Men break er jo forsåvidt bryte, mens å pause er brake :gjeiper: Edit: nå gikk jeg litt fort i svingene og tenkte bare på verb Substantivmessig blir jo break helt riktig. Tidlig om morgenen for meg. Endret 2. februar 2012 av HedvigR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoe Skrevet 2. februar 2012 #1456 Del Skrevet 2. februar 2012 At ismerket heter Hennig Olsen, ikke HenniNg Olsen, som jeg alltid har trodd Neeei! Det fant jeg ut nå når du fortalte det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hmrk Skrevet 2. februar 2012 #1457 Del Skrevet 2. februar 2012 Haha Men break er jo forsåvidt bryte, mens å pause er brake :gjeiper: Edit: nå gikk jeg litt fort i svingene og tenkte bare på verb Substantivmessig blir jo break helt riktig. Tidlig om morgenen for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2012 #1458 Del Skrevet 2. februar 2012 aha... hehehe.... mye man lærer- 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 2. februar 2012 #1459 Del Skrevet 2. februar 2012 ? Jeg syntes bare det var artig, prøvde ikke å gjøre narr eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hmrk Skrevet 2. februar 2012 #1460 Del Skrevet 2. februar 2012 ? Jeg syntes bare det var artig, prøvde ikke å gjøre narr eller noe. Huh? Bare filer neglene fordi jeg (som alltid! :gjeiper: ) har såååååå evig rett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå