Gå til innhold

Ting du har vært litt treig med å skjønne?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så lærte jeg noe i dag også- jeg har alltid slitt med ny og né når det gjelder månefasene (men har jo som regel peiling på om det nettopp har vært fullmåne eller om månen har vært "vekk").

Hva heter forresten det motsatte av fullmåne? Jeg skjønner jo at månen ikke forsvinner, men bare blir skyggelagt, men...har det noe eget navn?

Edrumåne! :lol:

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men resten av fylket strekk seg jo ganske langt både den eine og andre vegen ;)

Jada, jeg vet jo det, og har ingen problemer med at Larvik, Skien og Porsgrunn er Østlandet :fnise: . Det er bare Kragerø som oppleves så aldeles helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freestyler, rakkamakkafo!

eller

Freestyler, rock the microphone!, som det egentlig heter :fnise:

HAHAHAHAHA!! :skratte: Det var akkurat det samme jeg gikk og sang. Hahahaha!! Ler meg ihjel!

Jeg trodde forøvrig amerika var et land frem til jeg var 12. For alle har en onkel i amerika liksom. :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, jeg vet jo det, og har ingen problemer med at Larvik, Skien og Porsgrunn er Østlandet :fnise: . Det er bare Kragerø som oppleves så aldeles helt feil.

Men du veit at Larvik er i Vestfold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid trodd de sang "One night in the ghosthouse makes you call ghost busters" når de synger "One night in Bangkok and the world's your oyster".

Skjønte det når jeg så Hangover 2 for noen uker siden=P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men du veit at Larvik er i Vestfold?

Ja, sånn innerst inne så vet jeg jo det. Trur muligens tastene løp raskere enn hjernen et øyeblikk der :sjenert: .

(Jeg vet til og med at Horten er i Vestfold ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang jeg så ordet ONS, som betyr one night stand, trodde jeg at det egentlig var en forkortelse for onsdag. Så skjønte jeg at det hadde med sex å gjøre, og jeg trodde ONSdag var sex hver onsdag, og skjønte ikke hvorfor folk ikke kunne pule hele uka. Og da var jeg 18 :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sånn innerst inne så vet jeg jo det. Trur muligens tastene løp raskere enn hjernen et øyeblikk der :sjenert: .

(Jeg vet til og med at Horten er i Vestfold ;) )

Hehe, det er ikkje greitt ;) Er ikkje kjempegod i Noregsgeografi sjølv altså, men er rimeleg oppdatert på sør-Noreg. Verre lengre nord... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er ikkje greitt ;) Er ikkje kjempegod i Noregsgeografi sjølv altså, men er rimeleg oppdatert på sør-Noreg. Verre lengre nord... :sjenert:

Du vet at Narvik ligger lenger nord enn Bodø? Og at Fauske mer eller mindre ligger øst for Bodø? :nigo:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri skjønt meningen til det yin og yang symbolet, før jeg en dag leste dette i en bok: "The shall is everything living on earth. Then there is the good things, and the bad things. In every good thing, there is always something bad and in every bad thing there is always something good."

Da gikk det plutslig opp for meg at det ikke symboliserte fred lenger, hehe.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet at Narvik ligger lenger nord enn Bodø? Og at Fauske mer eller mindre ligger øst for Bodø? :nigo:

Hehe, det med Narvik og Bodø visste eg, men ikkje Fauske, ville ikkje ha greid å plassere det på kartet... Ligg i Nordland? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det med Narvik og Bodø visste eg, men ikkje Fauske, ville ikkje ha greid å plassere det på kartet... Ligg i Nordland? :sjenert:

Jepp!

*klokker inn 1-1 stilling med tanke på norske byers geografi :fnise: *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde problemer med det norske, kristne brodverset og:

"Og du, og Mette, og en fugl.

Velsign vår mat, O, Gud."

Med andre ord trodde jeg de ramsa opp hvem som skulle få mat, eller noe. Men jeg skjønte det liksom ikke helt, nei...Hvorfor Mette skulle nevnes spesielt.. :sjenert:

Og hva skulle den fuglen der..?

:fnise:

Moro, etterpå.

Ler så jeg griner!

Jeg sang "Borderline, love isn't always on time." i alle år, før jeg en dag hørte at det var "Hold the line". Jeg tenkte det var helt logisk fordi kanskje kjærligheten ikke passa med humøret eller noe... Uhm.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"alpha kenny body" tok meg ganske lang tid å skjønne hehh

Hahahahha, jeg satt og tenkte "hvaaa?" så jeg sa Alpha Kenny Body for meg selv noen ganger her. Plutselig ser min bror på meg og spør "hva slags hore har du blitt da?". Jeg innser at det høres jo ut som jeg sier I'll fuck anybody hahahahhaha

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahha, jeg satt og tenkte "hvaaa?" så jeg sa Alpha Kenny Body for meg selv noen ganger her. Plutselig ser min bror på meg og spør "hva slags hore har du blitt da?". Jeg innser at det høres jo ut som jeg sier I'll fuck anybody hahahahhaha

SPOILER ALERT!!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...