Gå til innhold

Ting du har vært litt treig med å skjønne?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har enda ikke skjønt hva en Ipad skal brukes til.. Hvis man har både smarttelefon og pc, hva trenger man da en Ipad til?

Det lurer jeg også på. Hørte det var en selger eller noe på tv som sa at det er kjekt å ha under bordet, og ta frem hvis man plutselig skal finne ut av noe eller lignende. Javel, akkurat som jeg gjør med min laptop da eller? :fnise:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det lurer jeg også på. Hørte det var en selger eller noe på tv som sa at det er kjekt å ha under bordet, og ta frem hvis man plutselig skal finne ut av noe eller lignende. Javel, akkurat som jeg gjør med min laptop da eller? :fnise:

Ja, eller som jeg gjør med min mobil som både tar inn trådløst nett, og har sin egen wap :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har enda ikke skjønt hva en Ipad skal brukes til.. Hvis man har både smarttelefon og pc, hva trenger man da en Ipad til?

Hehe, ikkje eg heller... Skjønner for og vera heilt ærleg ikkje heilt kva alt det I-eit eller anna er for noko... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ikkje eg heller... Skjønner for og vera heilt ærleg ikkje heilt kva alt det I-eit eller anna er for noko... :sjenert:

En iPad har jeg ikke bruk for, men hadde vært kjekt å ha. Et leketøy, rett og slett, og helt unødvendig om man har bærbar pc.

Er ikke så vanskelig dette med i-produktene. Er jo akkurat samme produktene som selges, bare at de er lagd av Apple. iPad er et nettbrett, iPhone er en telefon, iMac er stasjonær pc og iPod er en mp3-spiller. Så enkelt atte. ;)

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg kom på nå, som jeg har vært treig med å skjønne:

Satt og såg på tv med kjæresten, og "OBOS!"-reklamen, kom på...

Jeg: "Har du sånn Obos?"

Han; "Ehehe... Nei, det er jo bare for de i Oslo da?" (Vi bor på vestlandet)..

Har bare trodd det var et bolig-sparings-opplegg for unge,jeg. Og ikke at det var "Oslo Bolig-og Sparelag"... :sukk::P

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare trodd det var et bolig-sparings-opplegg for unge,jeg. Og ikke at det var "Oslo Bolig-og Sparelag"... :sukk::P

Det visste ikke jeg heller. (og er fra Oslo).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Seriøst???? Det har ikke jeg skjønt heller, og jeg hadde tenkt å skaffe meg Obosmedlemskap... Og jeg bor i nærheten av bergen :fnise:

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom for noen måneder siden på at (den nederste) lappen i alle gensre er på venstre side og det gjør at jeg slippe å se/kjenne etter hvor den øverste lappen er hele tiden.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange byer har sin egen "obos" så det kan godt hende de har i den byen du bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange byer har sin egen "obos" så det kan godt hende de har i den byen du bor.

Da heter det jo ikke OBOS!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Surrehodet

Seriøst???? Det har ikke jeg skjønt heller, og jeg hadde tenkt å skaffe meg Obosmedlemskap... Og jeg bor i nærheten av bergen :fnise:

Obos ekspanderer og har prosjekter både i Stavanger og Bergen, så det gjør sikkert ingenting å få seg medlemskap. Koster ikke så mye heller vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...