AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #1 Del Skrevet 15. desember 2011 Selv skjønte jeg ikke hva Tigerstaden er for noe før det gikk opp for meg at "aha, OSLO!! PGA tigeren forran OSLO S!!" Joda, jeg har vært i Oslo flere ganger enn noen av mine venner, og likevel tok det såpass lang tid, ikke turte jeg å spørre noen heller Også har jeg ikke tenkt over Ole Brum kenguruene før nå, altså Kanga and Roo, hallo, Kangaroo hehe. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendie Skrevet 15. desember 2011 #2 Del Skrevet 15. desember 2011 Jeg har ikke skjønt det med Tigerstaden før nå. Men så har jeg ikke vært i Oslo så mye heller da. Er ikke mer enn et par år siden jeg skjønte at E-en i Elkjøp er et støpsel. Skjønte liksom ikke hva den halve H-en skulle være god for, før det plutselig gikk opp et lys for meg en dag. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jay Skrevet 15. desember 2011 #3 Del Skrevet 15. desember 2011 Herlig! En venn av meg kom i voksen alder på at "flytende såpe" ikke nødvendigvis betyr at såpen flyter! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Tonka Skrevet 15. desember 2011 Populært innlegg #4 Del Skrevet 15. desember 2011 Men Oslo kalles jo ikke Tigerstaden pga tigerstatuen foran Oslo S. Oslo har vært Tigerstaden i maaaange år, og tigeren foran Oslo S er bare noen ganske få år gammel. Kallenavnet Tigertsaden stammer fra et dikt av Bjørnstjerne Bjørnson. Han beskrev Oslo som en farlig by - diktet tror jeg heter Sidste sang eller noe sånt. Og ja, det er helt sikkert masse jeg har vært treg med å forstå. Må tenke litt før jeg har noe å fortelle. 112 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Gjest Solmåne Skrevet 15. desember 2011 Populært innlegg #5 Del Skrevet 15. desember 2011 At ismerket heter Hennig Olsen, ikke HenniNg Olsen, som jeg alltid har trodd 128 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #6 Del Skrevet 15. desember 2011 Hhaha, ok tonka, takk for oppklaring, jeg tenkte bare på tigerern jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonka Skrevet 15. desember 2011 #7 Del Skrevet 15. desember 2011 Skjønner jo godt at du tenkte på tigern som utspringet til kallenavnet - hvem kom først av høna og egget, liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoes Skrevet 15. desember 2011 #8 Del Skrevet 15. desember 2011 At ismerket heter Hennig Olsen, ikke HenniNg Olsen, som jeg alltid har trodd Samme her. Første gangene noen fortalte meg det trodde jeg ikke på dem, heller 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uAnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #9 Del Skrevet 15. desember 2011 At Afrika ikke er et land... lærte det i fjor. 26 år gammel liksom, hvor var jeg i alle geografitimene?! 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 15. desember 2011 #10 Del Skrevet 15. desember 2011 Skjønner jo godt at du tenkte på tigern som utspringet til kallenavnet - hvem kom først av høna og egget, liksom? Egget. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonka Skrevet 15. desember 2011 #11 Del Skrevet 15. desember 2011 Egget. Haha, ok:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 15. desember 2011 #12 Del Skrevet 15. desember 2011 At ismerket heter Hennig Olsen, ikke HenniNg Olsen, som jeg alltid har trodd Jeg også. Hadde aldri falt meg inn at det kunne være noe annet enn Henning... Tok litt tid før jeg skjønte hvorfor Flode heter det han gjør. Søstra mi skjønte ikke hva N' står for i Guns N' Roses. Det lærte hun i fjor 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg HedvigR Skrevet 15. desember 2011 Populært innlegg #13 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) At ordet kanskje logisk nok er satt sammen av ordene "kan - skje" Endret 15. desember 2011 av HedvigR 85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg The Kitten Skrevet 15. desember 2011 Populært innlegg #14 Del Skrevet 15. desember 2011 Jeg skjønner fremdeles ikke uttrykket "misforstå meg rett." 75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 15. desember 2011 #15 Del Skrevet 15. desember 2011 At ismerket heter Hennig Olsen, ikke HenniNg Olsen, som jeg alltid har trodd Jeg kaller det Henning Olsen uansett jeg:p Hvem heter Hennig liksom? Aldri hørt før:p 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #16 Del Skrevet 15. desember 2011 En venninne var godt over 20 før hun forsto at Hennie Onstad-museet ikke het Henny Onsdag 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 Populært innlegg #17 Del Skrevet 15. desember 2011 At Afrika ikke er et land... lærte det i fjor. 26 år gammel liksom, hvor var jeg i alle geografitimene?! I geografitimene? Har du ikke fulgt med i det hele tatt, jente? :gjeiper: 105 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 15. desember 2011 #18 Del Skrevet 15. desember 2011 At Afrika ikke er et land... lærte det i fjor. 26 år gammel liksom, hvor var jeg i alle geografitimene?! Jeg håper du tuller. Forøvrig var jeg tolv år gammel da det gikk opp for meg at Swaziland ikke er et tulleland. 25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 Populært innlegg #19 Del Skrevet 15. desember 2011 Ok, ikke la dette bli en mobbetråd nå da. Hvis dere skal få folk til å føle seg dumme på grunn av sine innrømmelser kan det jo ende med at ingen tør å poste noe her. 131 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 15. desember 2011 #20 Del Skrevet 15. desember 2011 Ok, ikke la dette bli en mobbetråd nå da. Hvis dere skal få folk til å føle seg dumme på grunn av sine innrømmelser kan det jo ende med at ingen tør å poste noe her. Det er ganske godt gjort å tro at Afrika er et land, men folk må gjerne le av meg for ting jeg ikke skjønner. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå