L@dy Skrevet 15. desember 2011 #1 Del Skrevet 15. desember 2011 Noen som har noen gode tips? De bør jo være flinke også da og ikke bare rimelige. Må skifte cupevifte på en volvo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holar Skrevet 2. januar 2012 #2 Del Skrevet 2. januar 2012 Bilextra i Ski, også kjent som Aslam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holar Skrevet 4. januar 2012 #3 Del Skrevet 4. januar 2012 Bilextra i Ski, også kjent som Aslam. Nesten skummelt at jeg svarte på denne. På morgenen når jeg startet bilen hørte jeg en ulyd. En virkelig fæl greie, dunke/hamrelyd bakfra som kom når jeg gasset på bilen. Den roet seg når jeg slapp gassen. Dette høres skummelt og dyrt ut. Jeg fikk en følelse av at det kunne ha noe med drivverket på bilen, og ringte til Aslams bilservice / Bilextra. -Kom med en gang du, sa de. Jeg leverte bilen, reiste hjem og la meg etter nattevakten. Noen timer senere ringte de, bilen var ferdig reparert. Det hadde vært vanskeligere enn de trodde å finne feilen, men det gikk til slutt. Var visst noe med noen rustne plater og råtne gummiforinger. Jeg fikk vondt i lommeboka og spurte forsiktig hva dette kostet? 420 kr, sa den hyggelige stemmen. Dette er andre gangen på et halvår dette verkstedet har sjokkert meg med rimelige priser og rask reparering av bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lattiz Skrevet 4. januar 2012 #4 Del Skrevet 4. januar 2012 Ja, jeg har også gode erfaringer med små bilverksteder som på en måte er langt i fra "merkeverksteder" ala AUdi og BMW. Kvaliteten på arbeidet kan jo være like bra! OLjeskift på min Audi (06 model) koster meg ca 3500 kr på Audi. Da kalles det en service, men det er så og si ikke mer enn dette som gjøres, pluss å resette serviceindikator. På Shell i Raufoss kostet dette meg 200 kr : ) Shell i Raufoss kan anbefales på smårep. Bytte av slitedeler, bremsekalippere, skiver, klosser, bærearmer, lenkearmer etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå