Gjest finurlig Skrevet 15. desember 2011 #21 Del Skrevet 15. desember 2011 Jeg er allergisk mot julemusikk, men noen syns jeg er skikkelig fine. Auld Lang Syne - Mairi Campbell Fairytale of New York - The pogues & Kirsty McColl Signerer! I tillegg legger jeg til God Rest Ye Merry, Gentlemen Let it Snow - Frank Sinatra Merry Christmas Darling - The Carpenters eller Glee Deck the Halls Alle julesanger av Alf Prøysen Santa Claus is coming to town - Jackson 5 O Helga Natt - Sissel Kyrkjebø Helene Bøkse har også mange fine julesanger 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 15. desember 2011 #22 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) I tillegg til noen av sangene her så er julesang for meg også denne: Har vokst opp med denne sangen, og den er skikkelig jul for meg Syntes den er så fin. Endret 15. desember 2011 av Bobler 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 15. desember 2011 Forfatter #23 Del Skrevet 15. desember 2011 Mamma elsker O helga natt og det får meg i julestemning hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 17. desember 2011 #24 Del Skrevet 17. desember 2011 "ledet av en stjerne" by Bettan 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 17. desember 2011 #25 Del Skrevet 17. desember 2011 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 17. desember 2011 #26 Del Skrevet 17. desember 2011 Min lenke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sitronmelisse Skrevet 17. desember 2011 #27 Del Skrevet 17. desember 2011 "Spem in Allium" av Tallis - slik høres det ut når englene synger! Og vår egen engel: Ingebjørg Bratland med "Mitt hjerte alltid vanker" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 18. desember 2011 #28 Del Skrevet 18. desember 2011 (endret) Christmas Canon Denne synes jeg er nyyyydelig, får skikkelig julestemning av den! (Denne versjonen er med Trans siberian Orchestra) Endret 18. desember 2011 av Lunalu 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 18. desember 2011 #29 Del Skrevet 18. desember 2011 (endret) Edit: prøvde å legge ut link til youtube - men fikk det ikke til. Koselig filmklipp fra Harry Potter til sangen! Og.... Stjernesludd er finest med DumDum Boys!!! Endret 18. desember 2011 av Lunalu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 18. desember 2011 #30 Del Skrevet 18. desember 2011 Ånei.. Kurt Nilsen ødela jo Stjernesludd.. Hvis du skal ha den må du ha originalen med DumDum Boys!! Skal prøve å ikke gjenta noen som er sagt tidligere, men disse finner man blant annet på min juleliste: The first Noel - Josh Groban Chrsitmas Time - Backstreet Boys Misteltoe and wine - Cliff Richard Himmel på Jord - Kurt Nilsen Deilig er jorden Hark! The herald angel sings - Mariah Carey Engler i Sneen Mitt Hjerte Alltid Vanker - Sigvart Dagsland/Oslo Gospel Choir Ding Dong Merrily on High - Oslo Gospel Choir Jon Blund - Henki Kolstad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mas Skrevet 18. desember 2011 #31 Del Skrevet 18. desember 2011 (endret) Hemmat tæll Jul - Vazelina Nordnorsk Julesalme - Maria Haukås Mittet En stjerne skinner i natt - Oslo Gospel Choir Julekveld i skogen Deilig er Jorden Julekveldsvisa Lys imot mørketida - Maria Haukås Mittet Endret 18. desember 2011 av mas 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 18. desember 2011 Forfatter #32 Del Skrevet 18. desember 2011 Christmas Canon Denne synes jeg er nyyyydelig, får skikkelig julestemning av den! (Denne versjonen er med Trans siberian Orchestra) Jeg fikk opp linken og den var nyyyydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kongsdatteren Skrevet 18. desember 2011 #33 Del Skrevet 18. desember 2011 Josh Groban - Believe Kurt Nilsen - We're walking in the air Og "When christmas comes to town" fra "The Polar Express". Vet ikke hvem som synger den, men det er sikkelig stemning! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 18. desember 2011 Forfatter #34 Del Skrevet 18. desember 2011 Josh Groban - Believe Kurt Nilsen - We're walking in the air Og "When christmas comes to town" fra "The Polar Express". Vet ikke hvem som synger den, men det er sikkelig stemning! Åååh ja When christmas comes to town gir meg gåsehud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå