*appifany* Skrevet 15. desember 2011 #1 Del Skrevet 15. desember 2011 Som tittelen sier så vil jeg at du forteller meg hva dine favorittjulelåter er. Engelske som norske. Jeg klarte ikke(etter kun et lite kjapt søk) å finne en lignende tråd. Jeg håper på maaange koselige låter En av favorittene mine er White Christmas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #2 Del Skrevet 15. desember 2011 When you wish upon a star 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wearyourpassion Skrevet 15. desember 2011 #3 Del Skrevet 15. desember 2011 Alle julesangene av Kenny G 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 15. desember 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 15. desember 2011 Alle julesangene av Kenny G Måtte youtube litt nå Han har altså bare de uten sang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stortsettglad Skrevet 15. desember 2011 #5 Del Skrevet 15. desember 2011 It's cold outside, og da spesielt denne versjonen, med Kurt Nilsen og Christel Alsos. Det er min klare favoritt! Liker også Santa Baby med Eartha Kitt eller Kylie Minogue, Spikke-Sage-Lime-Banke og Hei hå nå er det jul igjen med Per Asplin, og All I want for christmas is you med Mariah Carey (er ikke fan av duetten med Justin Bieber...) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnimalFarm Skrevet 15. desember 2011 #6 Del Skrevet 15. desember 2011 Måtte youtube litt nå Han har altså bare de uten sang? Ja,det er likosm poenget med Kenny G, you see Auld Lang Syne - Kurt N Jon Blund All I want for christmas is my two front teeth Skomakergata-intro Nordnorsk julesalme - Både Moddi og Maria Haukås Mittets versjoner er fine Jingle Bells - Frank Sinatra JUl, jul Strålande jul - Peter Jöback Jul i Svingen Bella Notte Home for christmas - Maria Mena Driving home for christmas - Chris Rea Drei Haselnüsse Für Aschenbrödel It`s snowing on my piano - Bugge Wesseltoft (hele plate er nydelig) Gå inte forbi - Peter J/Sissel Deck the Halls Chestnuts roasting on an open fire Halleluja-koret fra Messias Karl-Bertils Jonssons julafton Frosty the snowman All I want for christmas is you Deck the halls Romjulsdrøm Pie Jesu River - Sarah McLachlan Wintersong- " Main title from Home Alone 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 15. desember 2011 Forfatter #7 Del Skrevet 15. desember 2011 Er tydeligvis ikke så dreven der ute i musikkverden. Det var flotte sanger du kom med! Auld lang syne med K.N er jo fantastisk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 15. desember 2011 #8 Del Skrevet 15. desember 2011 Nat King Cole - Christmas Song Bing Crosby & David Bowie - Little Drummer Boy Harry Belafonte - Mary's Boy Child Alf Prøysen - Julekveldsvisa Alf Prøysen - Romjulsdrøm Hanne Krogh - Sonjas Sang Til Julestjernen Tommy Körberg - O Helga Natt The Pogues - Fairytale of New York 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym Skrevet 15. desember 2011 #9 Del Skrevet 15. desember 2011 Dance With a Stranger - Long December Night!! Frank Sinatra - Have yourself a merry little Christmas Hanne Krogh - Det Lyser i Stille Grender, Glade Jul, Nå Tennes Tusen Julelys Mary Chain Carpenter - Bells Are Ringing John Lennon - Happy X-mas Band Aid - Do They Know It's Christmas Og selv om de ikke er ment som julesanger får jeg alltid julestemning av disse: Norah Jones - Turn Me On David Grey - This Years Love :happy: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirali Skrevet 15. desember 2011 #10 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Jeg er allergisk mot julemusikk, men noen syns jeg er skikkelig fine. Auld Lang Syne - Mairi Campbell Fairytale of New York - The pogues & Kirsty McColl Endret 15. desember 2011 av Spirali 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest musikkjente Skrevet 15. desember 2011 #11 Del Skrevet 15. desember 2011 Det lyser i stille grender - Odd Norstoga home for christmas - Maria Mena Oh Come all ye fathful - choir nordnorsk julesalme - Maria H. Mittet el. moddy 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 15. desember 2011 #12 Del Skrevet 15. desember 2011 Vårres jul - Hans Rotmo Julekveld i skogen - framført av Rolf Just Nilsen Joy to the world - helst en stor korframføring Julemotett - av Eyvind Alnæs - mange korinnspillinger her også Det hev ei rose sprunge - framført av Sondre Bratland (Sissel Kyrkjebø er heller ikke ueffen) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #13 Del Skrevet 15. desember 2011 Her er iallefall noen: Vi tenner våre lykter - helst med Hanne Krogh Sonjas sang til julestjernen - Hanne Krogh Vårres jul - Hans Rotmo Skomakergata-intro Hemmat tel jul - Vazzelina 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 15. desember 2011 #14 Del Skrevet 15. desember 2011 Jeg glemte "The twelve days of christmas" i farta. Den er koselig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2shy Skrevet 15. desember 2011 #15 Del Skrevet 15. desember 2011 O Holy night / O helga natt (sistnevne med Didrik og Emil solli-tangen sin versjon) er den vakreste julesangen jeg vet om. Får gåsehud 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #16 Del Skrevet 15. desember 2011 Denne versjonen av Little Drummer Boy er min favoritt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnimalFarm Skrevet 15. desember 2011 #17 Del Skrevet 15. desember 2011 Er tydeligvis ikke så dreven der ute i musikkverden. Det var flotte sanger du kom med! Auld lang syne med K.N er jo fantastisk! Ja, den er nydelig. Versjonen fra SATC er også veldig fin, men man får ikke kjøpe bare den sangen på iTunes Glemte Hjem te Jul - Terje Nilsen (den orginale)/Kråkesølv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 15. desember 2011 #18 Del Skrevet 15. desember 2011 Elsker "En stjerne skinner i natt" med Oslo Gospel Choir 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantomina Skrevet 15. desember 2011 #19 Del Skrevet 15. desember 2011 - Bing Crosby - White Christmas - Bing Crosby - Silver Bells - Akt I: March + Act I: Waltz of the snowflakes + Akt II: Sugarplum Fairy + Akt II: Waltz of the Flowers fra Nøtteknekkeren - Cliff Richard - Mistletoe and wine - What's this fra A Nightmare Before Christmas - Eartha Kitt - Santa Baby - Portveien - Fire elementer - Jussi Björling - Julsång/O helga natt - Dolly Parton - Sleigh Ride/Winter Wonderland - George Michael - Jesus to a child - Hanne Krogh - Sonjas Sang Til Julestjernen - Judy Garland - Have yourself a merry little christmas - Mel and Kim - Rockin' around the christmas tree - Nat King Cole - The Christmas Song - The Pogues feat. Kirsty Maccoll - Fairytale of New Yprk - Robert Downey Jr. (eller Joni Mitchell) - River - Maria Mena - Home for christmas - Mariah Carey - Christmas (Baby please come home) - Boyzvoice - Let me be your father x-mas - The OC Mix 3 have a very merry chrismukkah - Just like christmas - Vaughn Monroe - Let it snow, let it snow, let it snow - She & Him - Baby, it's cold outside + Little Saint Nick - KT Tunstall - 2000 miles Haha. Jeg ser at listen ikke akkurat gjenspeiler den typen musikk jeg hører på til vanlig, men i juletiden er jeg litt mer altetende. Jeg liker også de gamle, veldig kristne som f.eks. Deilig er Jorden, Pie Jesu, Her kommer dine armer små, men jeg setter det ikke på selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 15. desember 2011 Forfatter #20 Del Skrevet 15. desember 2011 Samme her hører på alt stemningsfullt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå