Gå til innhold

Har dere på pcen på julaften?


Arwen

Skal pcen på?  

1 stemme

  1. 1. Skal pcen på?

    • Ja
      31
    • Nei
      24


Anbefalte innlegg

Blir nok en tur for å sjekke mail, avisene og kg på tidlig formiddag.

Logger meg av når Disney begynner, tenker jeg, eller kanskje litt før.. Det hender jo det kommer jule/pakkebesøk på den tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er jeg ikke hjemme i jula, men hvis jeg skulle ha vært hjemme hadde jeg sikkert vært en tur innom her på formiddagen og kanskje sent på kvelden også, hvis jeg som i fjor var den eneste som ikke var trøtt. Ser ikke noe galt i det...

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok skrudd på før vi drar til svigers for å feire julekveld. Må ut på Rubi-Ka og se om vi får tak i noen julepresanger, i tillegg til å hilse god jul til andre i guildet vårt. :) (Anarchy Online, internettspill...)

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope.

Men hadde vi vært hjemme måtte jeg nok fjerne en vesentlig ledning for å unngå at den ble skrudd på, noe jeg sikkert ikke hadde gjort og dermed hadde nok pc'en stått på ja. Men vi er jo ikke hjemme den dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm.....er litt usikker på den...

tror kanskje jeg kommer til å ha den på, da jeg har endel venner i USA som pleier å sende e-julekort på julaften..og det er så hygelig å få på selve dagen!!!

Utenom det kommer vel pcene ivertfall til å bli slått av rundt Disney....

Klem Lena :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal nok innom på formiddagen ja. Må jo svare på kalenderen og ønske god jul. Men bortsett fra det blir det nok ikke noe surfing og greier på meg nei. Skal prioritere TV kos med mannen på formiddagen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer vel til å surfe litt på morgenen, aviser KG (må jo ikke glemme kalenderen :ler: ) mm. Kanskje en tur innom KG før jeg legger meg, men på ettermiddagen og kvelden tror jeg nok den er avslått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zalomine

Reiser bort tirsdags morgen, og vender ikke nesen hjemover før neste år.... sitter ikke ved pc'n når jeg er på besøk.

Julaften? Neppe. Muuuuuuligens en snartur grytidelig på morgenen, men jeg tviler seriøst. Det er tv-titting, dusing, frokost og mer tv-titting, besøk, mer besøk, middagsforberedelser, middag, juleevangeliet, juletregang, pakkeåpning.... lite tid til pc innimellom alt det der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, pc'en får nok hvile noen dager nå. Både fordi jeg skal til foreldrene mine (der er det pc på rommet jeg skal sove på, men den får nok hvile den og) og fordi nakken min trenger noen dager fri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer sikkert innom KG når dere spiser juleribbe! :D

Når det er morgen her er det nemlig kveld i Norge. Blir spennende å se om det er noen andre pålogget da!

God jul forresten!

:nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...