Gå til innhold

Sædsøl på nylonstrømper

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Etter et julebord på fredag endte jeg hjemme hos en stilig dame jeg møtte på et nachspiel. Vi koste en del og mens vi var sånn halveis avkledd, hun satt bare i strømpebukse,truse og bh og jeg i boxer og skjorte, så begynte hun å massere lemmet mitt med føttene sine. Det var utrolig opphissende å bli "befølt" av føttene hennes iført den tynne strømpebuksa. Ettersom dette var noe av det deiligste jeg har opplevd greide jeg ikke å holde det veldig lenge og sprutet helt ukontrollert over strømpebuksen hennes. Syntes selv det var litt flaut med de store flekkene som jeg hadde laget, men hun bare lo. Lurer nå på om det er andre som har opplevd noe lignende. Eller blir jenter sinte hvis de får sædsøl på strømpebuksene sine?

Tore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men hun var vel kanskje ikke klar over at det skulle være over før det hadde begynt?? Om du fikk den opp igjen og fortsatte på en ordentlig måte, kan iallefall ikke jeg fatte hvorfor hun skulle bry seg om strømpebuksa... De er ikke så dyre, og blir fort ødelagte uansett. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi som har en nylon fetich har selvfølgelig prøvd det der bevisst, og resultatene er vel noe forskjellige. Har bare en gang opplevd en som ble sint. Personlig synes jeg det er deilig å sprute på strømpebuksekledde ben etter å ha blitt fotrunket. Det har aldri vært noe problem å få den til å stå igjen, når jenta har på seg strømpebukse så stivner den av seg selv igjen etter 5 minutter.

"Nylon"Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bedre med sæd på strømpebuksa enn i øyet, tro meg! :oops:

:nisse:

Minner meg om en av mine første kjærester, som på fullt alvor fortalte meg at man faktisk ble blind av å få sæd i øynene. :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...