Gjest SemperFi Skrevet 21. desember 2011 #161 Skrevet 21. desember 2011 Kvinner liker å bli daska på musa, derfor kaller jeg kuken for mus musknuseren.
CCL Skrevet 21. desember 2011 #162 Skrevet 21. desember 2011 Det er ikke rart at det er så mange poster om problemer med løs vagina her på forumet, når man ser hvilken størrelse på penis en del foretrekker. Den perfekte penis for meg tror jeg er - 11 - 16cm, litt kraftig. - Gjerne en grower - for det er alltid så spennende å se hvor stor den blir. - Barbere baller, for de er fine å ha i munnen. - Stusset på oversiden, det er ikke kult når man må ha med kam for å finne penis. - Kraftige blodårer er alltid et pluss. - En svak bøy oppover skader heller aldri. - Gjerne en med morsomme farger og mønster. (En gang hadde jeg en med ordentlig Dagros mønster på penis. Den var veldig stilig!) 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2011 #163 Skrevet 22. desember 2011 Hva er det med enkelte gutters trang til å projisere deres storpenis-drøm over på oss kvinner? I denne tråden har vel nå omtrent alle sagt"gjennomsnittlig størrelse" og "ikke for stor, litt upraktisk under sex - men alt går med tilrettelegging". Vi snakker her om utseende, ikke cm - som det finnes en zillion tråder om(dessverre) fra før på KG. Mannfolk(vent, gutter) og penisbekreftelse, altså Størrelse er vel en del av utseende, det også. Som en "høy mann". Anyways, artig det hun ovenfor sier, men jeg syns vel egentlig ikke kvinnene her ser ut til å foretrekke så "stor", ikke som jeg først tenkte. De fleste sier gjennomsnittlig, men igjen så sier de jo det.. ikke liten, og om noe sier de "over" gjennomsnittlig. Ser at de fleste sier "ikke for stor", men likevel sier de "tykk", tykkelse er vel også en del av størrelsen... Lenge + Tykkelse = Volum = størrelse. For meg er de "litt" bekymringsverdig at de fleste sier tykk, i tilleg til at det fra før har kommet fram at det er dette som er viktig for følsomheten, ikke lengde. Spørsmåle er da va dere legger i "tykk". Ikke så mange med gjennomsnittspenis har så veldig "tykk" tror jeg.. Min er 15/16 lang og 13cm tykk, gjennomsnittlig.. Spørsmåle mitt er, er gjennomsnitts omkretesen (12-13) regnet som tykk? Bare spør, siden dere foretrekker gjennomsnitts størrelse, dog tykk. Ser også at mange sier stort hode. Har nesten løst å poste et bilde av min her ;p
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2011 #164 Skrevet 22. desember 2011 Rundt 16 cm lang, passelig tykkelse, passelig hode (ikke stort) det liker jeg
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2011 #165 Skrevet 22. desember 2011 Rundt 16 cm lang, passelig tykkelse, passelig hode (ikke stort) det liker jeg 16 cm erigert mente jeg Gjerne en grower også. liker det
Gjest Bandit Skrevet 22. desember 2011 #166 Skrevet 22. desember 2011 Størrelse er vel en del av utseende, det også. Som en "høy mann". Anyways, artig det hun ovenfor sier, men jeg syns vel egentlig ikke kvinnene her ser ut til å foretrekke så "stor", ikke som jeg først tenkte. De fleste sier gjennomsnittlig, men igjen så sier de jo det.. ikke liten, og om noe sier de "over" gjennomsnittlig. Ser at de fleste sier "ikke for stor", men likevel sier de "tykk", tykkelse er vel også en del av størrelsen... Lenge + Tykkelse = Volum = størrelse. For meg er de "litt" bekymringsverdig at de fleste sier tykk, i tilleg til at det fra før har kommet fram at det er dette som er viktig for følsomheten, ikke lengde. Spørsmåle er da va dere legger i "tykk". Ikke så mange med gjennomsnittspenis har så veldig "tykk" tror jeg.. Min er 15/16 lang og 13cm tykk, gjennomsnittlig.. Spørsmåle mitt er, er gjennomsnitts omkretesen (12-13) regnet som tykk? Bare spør, siden dere foretrekker gjennomsnitts størrelse, dog tykk. Ser også at mange sier stort hode. Har nesten løst å poste et bilde av min her ;p Alle blir jo farget av sine egne opplevelser. Har man hatt en dårlig opplevelse med en stor, vil man kanskje unngå det neste gang. Har man hatt en dårlig opplevelse med en liten, vil man kanskje unngå det neste gang. I stedet for å bekymre seg, bør man heller tenke over hvor mye glede dette usikkerhetsmomentet egentlig gir oss. Slik jeg ser det er størrelser mest av alt om holdninger. Er man negativt innstilt til stor/liten vil man mest sannsynligvis få en negativ opplevelse også. Jeg har helt klart best sex med de som ikke bryr seg stort om dette med størrelse. De har skjønt at det er helt andre ting som spiller inn for at sexen skal bli god.
Gjest "gjest" Skrevet 23. desember 2011 #167 Skrevet 23. desember 2011 Hammerhead er ganske heftig kuk, da.
violet92 Skrevet 23. desember 2011 #168 Skrevet 23. desember 2011 Den perfekte penis er festet til den gutten jeg er glad i 1
Gjest SemperFi Skrevet 23. desember 2011 #169 Skrevet 23. desember 2011 Rundt 16 cm lang, passelig tykkelse, passelig hode (ikke stort) det liker jeg *yay*
hulaboer Skrevet 23. desember 2011 #170 Skrevet 23. desember 2011 Ser at mange her omtaler omskjæring som kjønnslemlestelse. Det er det absolutt ikke. Ja, det er litt nedsatt følsomhet, men det er ikke mer enn det. Selv ble jeg omskåret av medisinske grunner for en del år tilbake, men har det veldig fint uansett. Det er lemlestelse når det utføres uten samtykke, og uten at det er medisinske grunner til det. 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2011 #171 Skrevet 23. desember 2011 Har ikke opplevd små peniser, så kan ikke si så veldig mye om størrelsespreferanser, annet enn "helt normale". Også er de penest når de er rosa. Blir smålig dårlig av gråfargede.
akuaku Skrevet 23. desember 2011 #172 Skrevet 23. desember 2011 Den perfekte penis er festet til den gutten jeg er glad i Han ba spesifikt om at sånne som deg ikke skulle svare!
LovelyMonroe Skrevet 23. desember 2011 #173 Skrevet 23. desember 2011 Den som sitter på en mann som har god nok selvtillitt til å ikke tenke på om penisen hans er den perfekte eller ikke Utenom det, omskåret. Jeg er vist heldig!
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2012 #174 Skrevet 16. januar 2012 Kjæresten min sin. Tipper på 19cm i erigert tilstand og perfekt tykkelse. Også ser den bare HELT fantastisk ut! Gud, helt perfekt. Nam.
Gjest MorAase Skrevet 16. januar 2012 #175 Skrevet 16. januar 2012 Den som sitter på en mann som har god nok selvtillitt til å ikke tenke på om penisen hans er den perfekte eller ikke Utenom det, omskåret. Jeg er vist heldig! Nei, du har syke, diskriminerende og ødeleggende preferanser. 1
Gjest Katten. Skrevet 16. januar 2012 #176 Skrevet 16. januar 2012 Finner min ganske perfekt. Den er ypperlig til å leke helikopter med samt generell penisdasking.
Lutetium 71 Skrevet 16. januar 2012 #177 Skrevet 16. januar 2012 Penis er jo for innvortes bruk, så det kan vel ikke være så nøe? 1
Lutetium 71 Skrevet 16. januar 2012 #178 Skrevet 16. januar 2012 Den som sitter på en mann som har god nok selvtillitt til å ikke tenke på om penisen hans er den perfekte eller ikke Utenom det, omskåret. Jeg er vist heldig! 1. Har ingenting å si hvordan den ser ut, bare bæreren har god selvtillit. 2.Den skal selvsagt være omskåret. La oss stave ordet i-n-k-o-n-s-e-k-v-e-n-t.. 1
Gjest Eurodice Skrevet 16. januar 2012 #179 Skrevet 16. januar 2012 Du selvfølgelig, Lutetium, har den perfekte penis .
Gjest "gjest" Skrevet 16. januar 2012 #180 Skrevet 16. januar 2012 Er vi ikke ferdig med kukdebatten ennå?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå