Gå til innhold

Hvordan ser den perfekte penis ut?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Rawr, mjau!

Send PM ms_kwang. :lur:

æsj...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle som er omskåret er ikke lemlestet, de har gjort det av medisinske årsaker.

Men det ser ikke noe penere ut av den grunn. Å ikke like omskjærte pikker rent estetisk er vel fullstendig legitimt, så lenge vi er så overfladiske at vi diskuterer hva som ser best ut.

Hva er galt med en omskjært penis?

*Does not understand*

Merker damer forskjellen?

Man ser lett forskjell, og her var det snakk om hva man synes ser best ut.

Mange med omskjært penis har også nedsatt følsomhet, og det gjør dem litt masete å jobbe med, når man er opptatt av at han også skal nyte sexen.

Skrevet

Var hakket drøy beskrivelse, da det er mange som er nødt til å gjøre det av medisinske grunner.

Min beskrivelse var meget presis. Les alle ordene jeg skrev og forstå dem alle sammen.

Skrevet

NEI brødhue! Noen menn har måttet gjøre det pga. trang forhud allerede som barn. Nyhet? :filer: Jeg har vært sammen med 3 stykker. Det er mer vanlig enn man tror, min sønn er også delvis omskåret.

Alle som er omskåret er ikke lemlestet, de har gjort det av medisinske årsaker.

For å skrive disse ordene slik at de uttrykker sannheten bedre: Nestean alle som mangler forhud er kjønnslemlestet, det er et veldig lite mindretall som har gjort inngrep på grunn av medisinske årsaker.

Skrevet

I hovedsak enig, men alle har ikke gjort det av medisinske årsaker. De fleste har blitt omskåret på grunn av trosretning.

Men kjønnslemlesting. Det utgår, uansett.

Med andre ord, du er enig at vi må forby kjønnslemlesting av menn på samme vis som det er forbudt å kjønnslemleste kvinner?

Skrevet

For meg finnes det kun én penis, kunne ikke tenke meg å røre en annen!!

Skrevet

Med andre ord, du er enig at vi må forby kjønnslemlesting av menn på samme vis som det er forbudt å kjønnslemleste kvinner?

Kjønnslemlestelse må forbys. Men, jeg er ikke enig i at enhver omskåret penis er kjønnslemlestet slik du fremstiller det.

Skrevet

Kjønnslemlestelse må forbys. Men, jeg er ikke enig i at enhver omskåret penis er kjønnslemlestet slik du fremstiller det.

Jeg har ikke sagt at det gjelder hver eneste penis uten forhud, jeg har sagt NESTEN alle, samt åpet at de medisinsk begrunnede er i et kraftig mindretall.

Skrevet

For å skrive disse ordene slik at de uttrykker sannheten bedre: Nestean alle som mangler forhud er kjønnslemlestet, det er et veldig lite mindretall som har gjort inngrep på grunn av medisinske årsaker.

De fleste norske kvinner er sammen med norske menn som IKKE er kjønnslemlestet. Lag en egen tråd om det istedet eller hold deg til emnet!

Skrevet

Men det ser ikke noe penere ut av den grunn. Å ikke like omskjærte pikker rent estetisk er vel fullstendig legitimt, så lenge vi er så overfladiske at vi diskuterer hva som ser best ut.

Man ser lett forskjell, og her var det snakk om hva man synes ser best ut.

Mange med omskjært penis har også nedsatt følsomhet, og det gjør dem litt masete å jobbe med, når man er opptatt av at han også skal nyte sexen.

Jeg har ikke opplevd at menn som er omskjært er mindre følsomme, dette vil jeg tro er like individuelt som med menn med forhuden inntakt. Når det gjelder det estetiske er en uten forhud mye finere enn en med for mye forhud ihverfall...har vært ute for det også....det er usexy!

Skrevet

Jeg liker best ikke omskjært fordi mannen min ikke er det. Hvis mannen min hadde vært omskjært hadde jeg sikkert likt det best.

Skrevet

Kan noen reposte kuken til Vanemagi?

Skrevet

Kan noen reposte kuken til Vanemagi?

Naturligvis kan vi ikke det. :filer:

Gjest SemperFi
Skrevet

La noen ut bilde av kuken sin under sin egen bruker, uah!

Balls and respect!

Skrevet

La noen ut bilde av kuken sin under sin egen bruker, uah!

Balls and respect!

Jepp og den såg så bra ut. :rodmer:

Gjest badeand1
Skrevet

Jeg syns typen min sin er ganske nydelig. ^^ (og det er ikke fordi det vanlige klisjè greiene at den sitter på den jeg elsker)

Den er bare fin ^^

Gjest SemperFi
Skrevet

Den fineste peniser er fremdeles i boxere, inntil noen sier meg i mot ^.^

Skrevet

Repost av kosebamsen? Synd Semperfi ikke var her tidligere med scriptet sitt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...