Gå til innhold

Noen som vet

Fremhevede innlegg

Skrevet

De har psykatisk legevakt, men den er ikke åpen nå detsverre...

Men en almenlege vil nok hjelpe deg og er det fare for liv kan de legge deg inn på en psykatirsk klinkk, det kan skje hele døgnet!

Men legen avviser om du ikke forteller noe, men ellers tar de deg nok godt imot!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ringte kirkens sos... Jeg ble rådet til å gå på legevakten av dem også. Det går ikke buss dit før klokken halv fem, men jeg lover å dra med en gang da. Tusen tusen takk for råd. Jeg skulle prøve å legge meg litt, så det gjør jeg nå. Håper ikke jeg har bekymret dere veldig. lovet også å si ifra til dere om at det går bra, så ingen trenger å tro at jeg lot det gå for langt med tankene.

Takk for hjelp. Tror jeg kan si at dere reddet meg...Kan se om jeg får oppdatert i morgen etter legevakten.

ts

• Liker 3
Skrevet

Jeg ringte kirkens sos... Jeg ble rådet til å gå på legevakten av dem også. Det går ikke buss dit før klokken halv fem, men jeg lover å dra med en gang da. Tusen tusen takk for råd. Jeg skulle prøve å legge meg litt, så det gjør jeg nå. Håper ikke jeg har bekymret dere veldig. lovet også å si ifra til dere om at det går bra, så ingen trenger å tro at jeg lot det gå for langt med tankene.

Takk for hjelp. Tror jeg kan si at dere reddet meg...Kan se om jeg får oppdatert i morgen etter legevakten.

ts

:klemmer:

Skrevet

Nå om natten er det faktisk typisk at folk kommer til akuttmottaket (i ambulanse), fordi de har gått og kjent på smerter og gud vet hva på kvelden, lagt seg med troen og håpet om at det skal gå over (for de vil jo ikke forstyrre noen). Og så, i løpet av natten og tidlig om morgenen, så må de (eller pårørende) ringe 113. For den smerten de kjente i brystet var kanskje et hjerteinfarkt? Og ansiktslammelsen og talevanskene var kanskje et drypp? :glare:

Så ja, det er sikkert rolig på legevakta nå :)

Skrevet

Det er forskjell på akuttmottaket og legevakten, skjønner du.

Jeg har vært alt for mange ganger (ikke unødvendig, men har vært mye syk) og nå på natten er det som regel roligere enn ettermiddag/kveld. Enkelte bruker jo legevakten i stedet for fastlegen og de reiser ikke inn om natten.

Lykke til, TS! Vi heier på deg :klem:

• Liker 1
Skrevet

Lykke til, TS! Psykiske problem er minst like viktige og seriøse som fysiske problem - husk det! Og husk: DET BLIR BEDRE!

• Liker 1
Skrevet

Hei dere.

Jeg ville bare si tusen takk for hjelpen i natt. Jeg får den hjelpen jeg trenger. Ble tatt veldig på alvor og blir nå tett fulgt opp:) det vurderes om jeg skal legges inn, men jeg får se hva framtiden bringer

Hilsen takknemlig ts

Skrevet

Så bra at du får hjelp! Ønsker deg lykke til videre :klem:

Skrevet

Det er forskjell på akuttmottaket og legevakten, skjønner du.

Var den til meg? Isåfall er jeg veldig klar over det :)

Ts, så utrolig bra du fikk den hjelpen du trengte, håper du har det bra :)

Skrevet

Rart at tråden ikke er slettet enda... Dette er vel ikke lov å snakke om?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...