Gå til innhold

Noen som vet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vet vet. FYFYtema på KG, men jeg må vite.

Hva gjør man når man har nådd bunnen, og ikke kan vente?

Det haster.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legevakten, sykehus etc. Helsepersonell har plikt til å hjelpe i en akuttsitausjon.

Skrevet

Tusen takk. Hadde en total breakdown nettopp, men skal ikke gå SÅ langt... måtte ta til fornuft... det er helt jævlig. Jeg trenger visst hjelp. faen.

ts

Skrevet

Ring Legevakten ASAP! :klemmer:

Skrevet

Håper det ordner seg for deg :klemmer:

Skrevet

Ring Legevakten ASAP! :klemmer:

Jeg tør ikke, men det går fint. Jeg hadde et øyeblikks galskap. Jeg drar dit i morgen tidlig. Kommer ikke til å sove mer i natt uansett, så kan gå tidlig.

Jeg vil ikke forstyrre. Legevakten har viktigere ting å ta seg av om natten tror jeg, men takk for klem:) Tror jeg stoppet meg selv fra å gjøre noe dumt ved å sette meg på KG.

ts

Skrevet

Jeg tør ikke, men det går fint. Jeg hadde et øyeblikks galskap. Jeg drar dit i morgen tidlig. Kommer ikke til å sove mer i natt uansett, så kan gå tidlig.

Jeg vil ikke forstyrre. Legevakten har viktigere ting å ta seg av om natten tror jeg, men takk for klem:) Tror jeg stoppet meg selv fra å gjøre noe dumt ved å sette meg på KG.

ts

Det er blant annet sånne som deg de er der for å hjelpe!

• Liker 3
Skrevet

Det er blant annet sånne som deg de er der for å hjelpe!

Jeg vet ikke hva jeg skal si. Er redd for å ikke bli tatt på alvor. Bare gråter og gråter nå. Tror det går greit om jeg venter. Er det ikke kun for ulykker og slikt?

Skrevet

ts

Du er i din fulle rett til å forstyrre! Stikk på Legevakten nå, du er like viktig som alle andre som er der!

Håper det ordner seg for deg! :klemmer:

• Liker 2
Skrevet

Jo da, du er like viktig som en med brukket fot, f.eks. Viktigere spør du meg. Tipper det er ganske rolig der nå. Ta en telefon, vær så snill. :klem:

• Liker 3
Skrevet

Jo da, du er like viktig som en med brukket fot, f.eks. Viktigere spør du meg. Tipper det er ganske rolig der nå. Ta en telefon, vær så snill. :klem:

Hva skal jeg si da? "Hei... Jeg.. ehm... ?

Skrevet
:klemmer: Når du har det som verst, tenk på alle som er glade i deg, og som ikke kunne tenkt tanken på å leve uten deg!
  • Liker 3
Skrevet

Hva skal jeg si da? "Hei... Jeg.. ehm... ?

Jeg tror jeg har fått et psykisk sammenbrudd, f.eks?

• Liker 1
Skrevet

Fortell om disse tankene du fikk, og at du virkelig trenger hjelp. Blir du ikke tatt seriøst da, så er det noe virkelig galt. Ikke vær redd for å forstyrre eller noe sånt, for det gjør du ikke.

Noen tropper unødig opp på legevakten, du er IKKE en av dem!

• Liker 2
Skrevet

Når jeg har vært på natt er det alltid mindre folk og mindre alvorlige ting. Gjerne en del fulle med blått øye eller sånt noe, men jeg tror jeg ville foretrukket å gå nå.

Skrevet

Du trenger nok ikke å si så mye, bare begynn med noen av tingene du har skrevet her. De som jobber der har fått god opplæring i å håndtere akutte psykiske lidelser.

• Liker 2
Skrevet

Dette er faktisk fredeligeste tiden å gå på i uken. Lite folk, og stort sett sitter folk og leser ukeblader. Senere på dagen begynner folk å våkne, kjenne seg syk (eller tømme kaffekoppen over seg), og da begynner morroa.

Så avgårde med seg, nu! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...