Gjest Chevy Skrevet 13. desember 2011 #1 Del Skrevet 13. desember 2011 jeg har kjøpt en slik tavle man skriver på med kritt.. som man kan henge i stua elns.. men hvor finner jeg kritt som passer til dette? jeg har lett og lett.. er julegave=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #2 Del Skrevet 13. desember 2011 På butikker som selger kontorartikler Jeg kjøper mitt kritt på noe som heter Kontorspar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrænOrka Skrevet 13. desember 2011 #3 Del Skrevet 13. desember 2011 Og noen leketøysbutikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 13. desember 2011 #4 Del Skrevet 13. desember 2011 Jeg har kjøpt på bokhandel. F.eks Notabene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chevy Skrevet 13. desember 2011 #5 Del Skrevet 13. desember 2011 Og noen leketøysbutikker. ja, jeg fant på en leketøysbutikk - det skulle jeg ha skrever - men de var helt enorme i størrelse.. leter etter noen litt mindre=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 13. desember 2011 #6 Del Skrevet 13. desember 2011 Ikea har, om du bor i nærheten av en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chevy Skrevet 13. desember 2011 #7 Del Skrevet 13. desember 2011 Ikea har, om du bor i nærheten av en. takk så mye for tips! men det er ingen ikea her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skitten pique Skrevet 13. desember 2011 #8 Del Skrevet 13. desember 2011 Mener jeg har sett på Nille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chevy Skrevet 13. desember 2011 #9 Del Skrevet 13. desember 2011 Mener jeg har sett på Nille. håper du har rett:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrænOrka Skrevet 13. desember 2011 #10 Del Skrevet 13. desember 2011 ja, jeg fant på en leketøysbutikk - det skulle jeg ha skrever - men de var helt enorme i størrelse.. leter etter noen litt mindre=) Skjønner! Men jeg mener å ha sett sånne fargerike små i firkanta pakke engang? Kanskje de bare har det om sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå