Gå til innhold

trenger man bruke sportsbh når


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trenger jeg bruke sportsbh når eg bare trener styrke? varmer opp med vekter. så jeg løper ikke.

Bruker størrelse 75c.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må vel strengt tatt ikke, men om valget er å gå uten bh så må du. I hensyn for andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger og trenger.

Jeg bruker alltid sportsbh når jeg trener, uavhengig av hva jeg trener. Den holder brystene på plass, og jeg slipper å tenke på stropper som kan gli ned osv. Sportsbh er vel også mer behagelig å bruke når man svetter, og den puster vel også, i motsetning til vanlig bh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte ikke at alternativet kunne være bh-løs. Bruk for all del sportsbh/vanlig bh framfor ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte ikke at alternativet kunne være bh-løs. Bruk for all del sportsbh/vanlig bh framfor ingenting.

jeg bruker vanlig bh ja ! hehe, uff nei går ikke uten:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker alltid en god sportsbh når jeg er i fysisk aktivitet og trening, den gjør så jeg glemmer brystene fullstendig. Jeg kunne ikke brukt vanlig bh når jeg trener, orker ikke å bekymre meg for stropper som glir ned, bryster som glir opp, cupen som ikke holder seg på plass, spenna i ryggen som gjør vondt når jeg legger meg på gulvet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom du ikke merker ubehag, så kan du vel bruke den type BH du vil. :)

Selv klarer jeg ikke å komme i treningsmodus i vanlig BH. Har ikke spesielt store bryster, men føler at de blir i veien likevel, og synes sportsbh er mer behagelig i tillegg til at den sitter mye bedre på kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du bør gjøre det du synes er best. Om du vil gå med sportsbh eller ikke, og hva som kjennes best. Kanskje du ikke har funnet riktig type?

Endret av Frustrertpike
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...