giftermeg Skrevet 17. desember 2003 #1 Del Skrevet 17. desember 2003 Nå har jeg bestemt meg for- og bestilt kjole! Det er vel mange av dere som kjenner følelsen...og det er så deilig! Jeg er spent og kry og lykkelig og gleder meg så vanvittig til å gifte meg. Jippi!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 17. desember 2003 #2 Del Skrevet 17. desember 2003 Bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 17. desember 2003 #3 Del Skrevet 17. desember 2003 Slenger meg på Tex: bilde, vær så snill! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
giftermeg Skrevet 18. desember 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 18. desember 2003 Denne: http://www.frangipani.org.uk/samantha-rose.jpg Aner ikke om dette blir en fungerende link, men kanskje. Uansett har dere sett den før, jeg spurte om råd - om jeg burde kjøpe den for et par uker siden, og da var det noen som fant en link til den. Men den er altså i et annet stoff enn på bildet. Og nå blir den min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 18. desember 2003 #5 Del Skrevet 18. desember 2003 Den var kjempestilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 18. desember 2003 #6 Del Skrevet 18. desember 2003 kul kjole!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå