Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2011 #581 Skrevet 15. desember 2011 ingen som har sagt at du er dum Heh, det har da vært noen morroklumper her. Ferie snart, og unger som ikke har bedre å ta seg til enn å se hvor langt ned de kan kjøre folk 1
kisskissbangbang Skrevet 15. desember 2011 #582 Skrevet 15. desember 2011 (endret) Er du ikke det mener du? Nå må du faen meg ta deg sammen. Hva skal det der være godt for? Blir helt sjokkert over at det for noen tydeligvis er greit å sitte gjemt bak en PC-skjerm og mobbe ukjente mennesker. Endret 15. desember 2011 av kisskissbangbang 14
Gjest mussmuss Skrevet 15. desember 2011 #583 Skrevet 15. desember 2011 jeg er fult klar over hva som HAR vært sagt om deg, har lest hele 30 sider så det så! :D men når du ikke sa hele sannheten om ting så er det ikke rart folk reagerte slik de gjorde. nok om det... du kan jo fortelle det til fostermoren din selv om hun er syk, i og med at det fortsatt er infeksjon i såret så har jeg liten tro på at denne gjenstanden du har i såret kan være der i årevis uten å gjøre en skade. 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #584 Skrevet 15. desember 2011 Heh, det har da vært noen morroklumper her. Ferie snart, og unger som ikke har bedre å ta seg til enn å se hvor langt ned de kan kjøre folk Japp, unger som ts 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #585 Skrevet 15. desember 2011 Jeg kom meg til legen å det er det som teller, jeg hadde fortalt det om fostermoren min var med. Hun er en av de eneste jeg stoler på. Tror ikke det er mange her inne som vet hvordan det føles å bli bedratt av foreldrene. Faren min stakk til utlandet når jeg var 11 år gammel, moren min har alltid brydd seg om helt andre ting. Derfor var det en befrielse å bli plassert i fosterhjem. Så ikke kom her å fortell at jeg er dum. Jeg er redd for å betro meg til helt fremmede. Fortell det til henne nå selv om du allerede har vært hos legen så kan hun være med å avgjøre om dere for eksempel skal prøve å dra til legen igjen i morgen.
Gjest EryMax Skrevet 15. desember 2011 #586 Skrevet 15. desember 2011 Du mener unger som deg selv, som gjemmer seg bak et anonymbruker nick. Å bruker det for å mobbe andre, vel moderator vet hvem dere er. Å misbruk av AnonymBruker funksjonen, kan føre til ubehagelige konsekvenser.
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2011 #587 Skrevet 15. desember 2011 Japp, unger som ts Jeg siktet til "hit and run" AB og gjester, TS aner jeg ikke noe om. Situasjonen hun beskriver passer godt med lignende ting jeg har hatt rundt meg, men klart, det finnes sympatitroll. Uansett, det er en større risiko ved å anse dette for tull, og ta feil, en å ta det alvorlig og ta feil.
Gjest EryMax Skrevet 15. desember 2011 #588 Skrevet 15. desember 2011 Hvorfor skulle jeg tulle om noe slikt? Hvis dere vil vite hva det er, så er det en fyrstikk. Å jeg skjemmes sånn over å ha mista den inni der
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2011 #589 Skrevet 15. desember 2011 Du mener unger som deg selv, som gjemmer seg bak et anonymbruker nick. Å bruker det for å mobbe andre, vel moderator vet hvem dere er. Å misbruk av AnonymBruker funksjonen, kan føre til ubehagelige konsekvenser. Opp med det mentale filteret, og bruk rapporteringsknappen når det blir for ille. Men regel nr 1? Ikke reager på de direkte. Du svarer godt for deg, men har du hørt utrykket "det er ikke noe lurt å involvere seg i en gjørmekamp med en gris. Begge blir skitne, men grisen liker det"? (Ufint ovenfor grisen, men skitt au)
loffen Skrevet 15. desember 2011 #590 Skrevet 15. desember 2011 (endret) Å! *grøss*! Den må da ut kan du skjønne! Det er bare å ta mot til seg og ringe legen. Eller kanskje du kunne sende en sms til legen din og fortelle det? Så slipper du prate! ? Endret 15. desember 2011 av loffen
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2011 #591 Skrevet 15. desember 2011 Hvorfor skulle jeg tulle om noe slikt? Hvis dere vil vite hva det er, så er det en fyrstikk. Å jeg skjemmes sånn over å ha mista den inni der Du klødde. Ferdig med det. Og det var pinlig å si noe til noen, og så ballet det bare på seg. Greit nok at det ikke var det lureste å klø seg med (og det er generelt ikke lurt å klø på sår), men dette er vanlig.
Moscato Skrevet 15. desember 2011 #592 Skrevet 15. desember 2011 Du mener unger som deg selv, som gjemmer seg bak et anonymbruker nick. Å bruker det for å mobbe andre, vel moderator vet hvem dere er. Å misbruk av AnonymBruker funksjonen, kan føre til ubehagelige konsekvenser. Det å unnlate å fortelle veldig vesentlige ting til legen har også en tendens til å føre til ubehagelige konsekvenser... Selv om fostermoren din har influensa og ikke kunne bli med, så synes jeg at du skal fortelle om gjenstanden til henne så snart som mulig. Hun kan ringe legen, så slipper du å fortelle det selv, og samtidig får dere råd om hva som kan/må gjøres, og du blir ikke helt alene om å ta deg av dette. Når fostermoren din vet hva som foregår kan hun forhåpentligvis hjelpe deg med å ha en skikkelig dialog med legen, og hun kan hjelpe deg med å få behandlet det skikkelig. Lykke til! Og for din egen skyld bør du kanskje begynne å ignorere de som bare er ute etter å lage kvalm... 3
Gjest EryMax Skrevet 15. desember 2011 #593 Skrevet 15. desember 2011 Jeg klarer ikke la sår være, spesielt de som har rur. Da må jeg pelle den av, det er noe med meg.
Moscato Skrevet 15. desember 2011 #594 Skrevet 15. desember 2011 Jeg klarer ikke la sår være, spesielt de som har rur. Da må jeg pelle den av, det er noe med meg. Akkurat det kan jeg skjønne Men det er bare enda en grunn til å fortelle om problemene til de som er rundt deg, for de kan være med på å gjøre deg bevisst på å la såret være i fred (man sitter ofte og piller og kjenner på uten egentlig å være helt bevisst på det). Og så er det dessverre ingen unnskyldning for å ødelegge kroppen sin. Du vet tross alt hva du burde gjøre og ikke, og da finnes det bare ingen grunn til å gjøre det stikk motsatte. Sånn er det med den saken. 2
Gjest mussmuss Skrevet 15. desember 2011 #595 Skrevet 15. desember 2011 enten du velger og bortforklare det eller du velger og fortelle akkurat hva som har skjedd så må nok fyrstikken ut. i lengden er nok det lureste og fortelle akkurat hva som skjedde, men du kan jo så klart bortforklare det med "det klødde unnskyldningen" du får tenke som så jo fortere den kommer ut jo bedre vil behandlingen virke og jo fortere vil såret forsvinne.
Gjest EryMax Skrevet 15. desember 2011 #596 Skrevet 15. desember 2011 Skal jeg fortelle den lille hvite, så håper jeg ikke Dr Barbie er på KG 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #597 Skrevet 15. desember 2011 Når du kaller legen din dr barbie, så blir det vel klart at du både tar hele situasjonen useriøst og at du ikke akkurat trenger medfølelse Lykke til ts, jeg håper du får den hjelpen du så tydelig trenger, men du kommer ikke til å få den via internett, så jeg råder deg til å fortelle lege/fostermor om hva som egentlig er sannheten i dette. 3
Gjest mussmuss Skrevet 15. desember 2011 #598 Skrevet 15. desember 2011 hehe nei da fungerer vell den hvite mindre bra!
Gjest EryMax Skrevet 15. desember 2011 #599 Skrevet 15. desember 2011 Kaller legen Dr Barbie fordi hun er ung og blond. Bedre det enn hun Dr Sado på Ortopedisk
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #600 Skrevet 15. desember 2011 http://www.metro.co.uk/news/world/98715-bullet-in-body-removed-after-70-years Ekstremt, men det er langt fra uvanlig at kuler og splintrer fra granater legger seg slik at de ikke kan fjernes. Men når det er sagt, hva det nå enn som sitter fast her er trolig med på å forverre infeksjonen. Det KAN komme ut av seg selv (sammen med pusset), men når det er så dypt er det liten sjanse for det. Risikoen for at det roer seg ned, begynner å gro sammen, og blir til en innkapslet abcess er stor. jeg tror det grapefrukt mente med det, var: er du seriøs nå, er dette unnskyldningen din? virkelig? ikke at hun ikke trodde det var mulig. 1
Fremhevede innlegg