Gå til innhold

Mødre som gir bilde av ungen i julegave


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hahaha nå ler jeg godt.

Jeg gir bilder av kjæresten min i gave til foreldrene hans i tilegg til en "ordentlig" gave, men det er fordi jeg driver med foto og de har få bilder av han fra han er på alder som nå. De har også spurt etter det og er interessert i å få det. Ville aldri gitt bilde av ungen min til noen med mindre det var besteforeldre som samlet på f.eks. portrett fra hvert år elns.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm, det er jo en ting med besteforeldre og oldeforeldre som ønsker det. Men de som gir bilde til alle, holder det ikke med julekort egentlig?:P

Endret av Azure
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gurimalla

Det ville ikke falt meg inn å gi slike bilder i gave til andre enn besteforeldre. Jeg spurte broren min om de ville ha fotografbilde av småtrollene mine, da jeg selv synes det var et veldig fint bilde, jeg tok det ikke som en selvfølge at de ville ha...

Jeg spurte venninnen min en gang om jeg kunne få bilde av datteren hennes i julegave, men det var fordi jeg var fadder og fordi jeg ikke hadde noen nyere bilder av jenta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit når det er til nær familie. Ellers er det bare kleint.

Vurdererer å sende bilde et bilde av katten min i retur til en perifer venninne. Hun liker ikke katter og jeg liker ikke barn. Er ganske uinteresert i hvordan ungen hennes ser ut.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært eneste år siden søster verpet har jeg fått en diiiger plakat av poden med nisselue til jul, og en diiiger plakat av poden i diverse situasjoner til bursdag.

Hva i all dager får folk til å tro at man vil tapetsere hele huset med plakater av ungene deres?

Jeg har alltid kjøpt fine, dyr gaver til dem, fra en ønskeliste som de gir ut. Og når jeg fire år på rad har fått plakat tilbake, da blir man lei.

I år får de en diger plakat av hunden min :danse:

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Surrehodet

Jeg syntes det holder med bilde på julekort jeg. Da mine var mindre fikk oldeforeldre og beste foreldre bilde til jul + kalender med bilde. Men det var bare fordi de bodde i en annen landsdel enn oss og ikke kunne følge barna i så stor grad og fordi de ønsket seg det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gir bilder i gave til besteforeldre og oldeforeldre, fordi de ønsker seg det. Tanter og onkler og andre får det ikke som gaver, men det hender de har fått fordi de har spurt.

Holder veldig med de som tenker på å gi bilder av hunder og katter tilbake, det er til og med en bedre gave. Jeg vil mye heller ha bilde av en random katt på veggen enn en random unge. ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er koslig å få bilder av nevøne mine :) Fikk bilder av de i fjor. De hadde vært hos fotograf og greier. Fikk ikke bare bilder, men også noe ved siden av :) Jeg hadde også sagt på forhånd at jeg gjerne ville ha noen bilder jeg kunne ha i stuen.

Men å kun sende bilder til hele vennegjengen synes jeg er litt rart :gjeiper: Det kunne ikke falt meg inn. Tror ikke de er så intressert i å få bilder av ungene deres ;) Hadde jeg fått et bilde av ungen til en venninne, hadde jeg stusset litt og kanskje sendt et bilde av meg tilbake som julegaven neste år :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare send meg bilder, men de kommer garantert til å bare havne i en skuff. Har da ingen interesse av å henge opp venners barn på veggen!

Å sende til folk som faktisk ber om det, er jo greit da. Men jeg er ikke så vedlig glad i barn og hvis jeg vil se ungen til venner, så går jeg bare inn på FB. De fleste foreldre legger jo ut bilder av ungene sine unasett.

Hadde en venninne som sendte meg bilder i julegave 3 år på rad!! Hallo liksom. Siste året sendte hun et stort bilde som var rammet inn. Eh forventet hun at jeg skulle henge det opp over peisen eller? Skjer ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Haha, dette har jeg aldri opplevd. Heldigvis. Hadde vel blitt kjempe paff hvis jeg åpnet en pakke fra en venninne f.eks og det var et bilde av sønnen hennes. Hadde begynt å lure litt ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk et gigantisk innrammet bilde av sønnen til ei venninne i julegave mens jeg bodde på studentby. Ungen var så klart drapert i middagsrester og diverse kroppsvæsker av ukjent opprinnelse. Hvis jeg skulle hengt det opp på min knøttlille hybel, ville det sett helt sykt ut!

Hun har bursdag i januar, så jeg ga henne et a4-bilde av meg selv som spiste kebab etter en heftig bytur i bursdagsgave. Innrammet selvsagt!:)

For det er tanken som teller, sant? Barnslig kanskje, men det var veldig,veldig morsomt! Det tror jeg egentlig hun syns selv også. Egentlig.

PS: Ungen har jeg ikke noe galt å si om.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får julekort av venninnenes barn. Synes det er superkoselig og de blir gjerne hengt opp på kjøleskapet eller lignende.

Men innrammede bilder av barna? Nei takk, veggplass blir forbeholdt familien. Og da i små mengder. De eneste jeg vil ha innrammede bilder av er fadderbarna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...