Gjest PinkLeaf Skrevet 13. desember 2011 #1 Del Skrevet 13. desember 2011 Hei! Jeg og samboeren min var hos fotograf i helga, og jeg har lyst til å kjøpe et lerret hos fotoknudsen med bilde av oss, og med noe à la "oss to for alltid" eller "home is where the heart is" (men litt mindre klisjé) skrevet på. Noen som har forslag? Hvis du vet om noe tilsvarende på et annet språk, så kom gjerne med det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PinkLeaf Skrevet 13. desember 2011 #2 Del Skrevet 13. desember 2011 Hmm, tror jeg lager denne tråden til en "huskeliste" for meg selv også.. Jeg har googlet litt og funnet disse sitatene: Love is not in our choice but in our fate. A loving heart is the truest wisdom. Love is the bridge between two hearts. Ønsker noe som ikke er så langt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathFoto Skrevet 13. desember 2011 #3 Del Skrevet 13. desember 2011 Om ikke fotografen har solgt deg cd med rettigheter til bildene eller evt bare rettighetene, så har du ikke lov å printe hos FotoKnudsen. Og om du har rettighetene, så haster det om du skal ha det før jul. Tror jeg så at fristen var torsdag flere steder. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PinkLeaf Skrevet 13. desember 2011 #4 Del Skrevet 13. desember 2011 Vi har kjøpt høyoppløselige filer med fri print :-) skal hente det i morgen, så satser på å få bestilt innen i morgen kveld;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest otrivin Skrevet 14. desember 2011 #5 Del Skrevet 14. desember 2011 "Love builds bridges where there are none" syns jeg er fint. Vi har det på lerret selv hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PinkLeaf Skrevet 14. desember 2011 #6 Del Skrevet 14. desember 2011 Jeg prøvde å legge inn"Love is the bridge between two hearts", men det var for langt.. Hvilket firma brukte dere for å lage deres lerret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest otrivin Skrevet 14. desember 2011 #7 Del Skrevet 14. desember 2011 fotoknudsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PinkLeaf Skrevet 14. desember 2011 #8 Del Skrevet 14. desember 2011 Hmm, jeg fikk ikke til å endre skriften på sidene deres, det ville tatt for stor plass.. Men det gikk på japanphoto Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå