Gå til innhold

Blader til bestemor

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ho ho, godtfolk:)

Jeg tenkte jeg skulle kjøpe et bladabo til bestemoren min på 90. Hun orker ikke lese for mye og er ganske konservativ. Noen som kan anbefale hjemmet, norsk ukeblad, allers? Er det noen forskjeller eller er det bare å fleske til med ett av de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom hun ikke er negativ til religion så anbefaler jeg Familien. Dette bladet har en kristen profil uten at det gjennomsyrer bladet. Min bestemor på snart 80 abonnerer på dette bladet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bestemor abbonerer både på Hjemmet, Norsk Ukeblad og Familien :)

Tror alle slike blader er gode, men Familien er noe jeg har inntrykk av at alle gamle damer liker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare husk at det sikker kommer regning for ny periode etter 1 år (spørs hvor lang tid du setter), og den regningen kommer da til bestemoren din, om jeg ikke tar helt feil.

Og husk å sett riktig leveringsadresse:

For noen år siden kjøpte broren min abbonement på Pondus til meg, og det hadde skjedd noe feil som gjorde at jeg fikk regningen, mens han fikk bladet :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare husk at det sikker kommer regning for ny periode etter 1 år (spørs hvor lang tid du setter), og den regningen kommer da til bestemoren din, om jeg ikke tar helt feil.

Og husk å sett riktig leveringsadresse:

For noen år siden kjøpte broren min abbonement på Pondus til meg, og det hadde skjedd noe feil som gjorde at jeg fikk regningen, mens han fikk bladet :gjeiper:

Litt surt da :fnise:

Ellers så tar du opp en viktig ting. Kanskje si opp abonnementet med en gang det begynner å løpe så bestemor ikke får en regning i fanget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle fire synes jeg passer :)

MEN om jeg skal velge en eller to, jeg velger to, så blir det Familien og Allers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt surt da :fnise:

Ellers så tar du opp en viktig ting. Kanskje si opp abonnementet med en gang det begynner å løpe så bestemor ikke får en regning i fanget.

Eller kjøpe fortsettelse av abbonementet til henne til jul 2012 :)

Altså, at du bare betaler den regninga for enda et år. Hvis det går an da. Og hvis hun er fornøyd med bladet selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert! Takk for hjelpen:) Da tar jeg bare sjansen på et av dem. Skal passe på det med å bestille riktig og regningen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer som regel ikke ny regning etter ett år om man bestiller tidsbestemt abbonement gjennom Bladkongen e.l. Det har jeg gjort til samboer flere ganger, og har fått e-post til meg(giver)fra noen med spørsmål om fornyelse når perioden er Iver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...