Gå til innhold

Fotballfrue ser plutselig så gammel ut!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Fotballfrue twitret følgende i dag: "Ahhh, det er så DEILIG å ha muligheten til å sperre ip-adresser til folk som ikke EIER folkeskikk :D #indreglede"

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hikken

Fotballfrue twitret følgende i dag: "Ahhh, det er så DEILIG å ha muligheten til å sperre ip-adresser til folk som ikke EIER folkeskikk :D #indreglede"

Hahaha det smalt jo fra rett kjeft xD

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hikken

Jeg syns det er så fantastisk at hver gang hun har svart noen spydig og frekt, så legger to-tre av fjortisene igjen kommentarer som "bra svart Caroline" eller "digger deg Caroline".

Caroline er fremdeles 14 år i hodet og oppfører seg som om bloggen er en ungdomsskole. Fienden, altså de som har fersket henne i å juge, skal drites ut for enhver pris, og rundt henne står det folk og heier på henne.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hikken

Om dette er riktig håper jeg de som blir "frastjålet" oppskriftene sine lager en klagestorm når boka kommer ut - i både forlag og presse. Det verste jeg vet er folk som stjeler andres ideer og konsepter.

Det håper jeg også, men vil de kunne vinne over henne? Om det kommer ut i pressen skal hun vel grine på bloggen over hvor missunelige folk er på hennes oppskrifter og få hundre tusen støtte erklæringer fra fjortissgjengen sin :)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lovely..

:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg kan lite om copyright, men en ting slår meg: det virker veldig merkelig at et seriøst forlag vil utgi en sånn bok? Det er nok vanskelig å ha copyright på en oppskrift, men jeg vil tro det er ulovlig å utgi seg for å være først ute med en oppskrift, som andre har funnet på.

Om dette er riktig håper jeg de som blir "frastjålet" oppskriftene sine lager en klagestorm når boka kommer ut - i både forlag og presse. Det verste jeg vet er folk som stjeler andres ideer og konsepter.

Jeg har forstått det sånn at oppskrifter (ingrediensliste) ikke er underlagt åndsverkloven, men fremgangsmåte kan man ikke fritt kopiere.

Usikker på om dette er riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror hun fremstår litt annerledes i virkeligheten og på andres uredigerte bilder enn hun fremstår på bildene i bloggen.

f.eks. som her:

http://bilder.tidningsarkivet.se/upl/normal500/hund&fritid-4-2011-2.jpg

Hun nevnte ikke den forsiden og det intervjuet i bloggen.

og her, hvor Belinda jakobsen har tatt et bilde av henne

og fotballfrues redigerte versjon av nesten det samme bildet ser slik ut

Det var en leser som nevnte i kommentarfeltet for en stund siden at hun hadde sett forsiden på Hund&Fritid, og lurte på hvorfor Caroline ikke hadde skrevet noe om dette. Caroline svarte at hun ikke "var fornøyd med bildene" og "ikke så ut som seg selv". Greit nok at man ikke alltid er fornøyd med bilder som blir tatt, men her var det vel først og fremst hunder det handlet om, ikke henne selv.. eller er ikke det så interessant lenger når hun ikke ser tipptopp ut på alle bildene??

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Christine says:

January 9, 2012 at 13:46

Er det fordi du liksom skal hinte om gravidteten i noen måneder før du kommer med nyheten at du sensurerer bort våre gratulasjoner om den?

Skjønner at du ikke vil bekrefte, men teit å sensurere bort så mange uskyldige spørsmål om graviditeten din.

Reply

Fotballfrue says:

January 9, 2012 at 13:50

Hvordan vet du at jeg har fått mange kommentarer på dette? Fordi du har skrevet alle sammen, eller fordi du sitter med flere som kommenterer det samme? Jeg godkjente de akkurat, og svarte på de, så du kan umulig ha sett de før for 2 sekunder siden. Veldig merkelig. Grunnen til at jeg ikke har godkjent, er fordi jeg ikke har vært hjemme. Jeg kan ikke sitte ved dataen eller på iPhonen 24/7 og ordne med kommentarer, det står at de må bli godkjent først, så noen ganger må man bare vente.

- C

Reply

christine says:

January 9, 2012 at 13:58

Venninna mi skrev en kommentar om det, derfor lurte jeg på det. Vi er jo vant til at du sensurere ganske mye her inne i kommentatorfeltet for å se bedre ut, men jeg trodde ikke du kom til å sensurere bort spm om din graviditet. Derfor spurte jeg.

Reply

Fotballfrue says:

January 9, 2012 at 14:08

Nei, der tar du feil. Det var du som skrev begge, jeg ser det på ip-adressen. Du er ikke vant til noe som helst, skal jeg si deg :) Jeg sensurer ingenting, med mindre det er usakligheter eller usannheter, så om dette er noe du har “opplevd” vet du godt hvorfor :) 99 prosent av kommentarene blir godkjent :)

- C

Reply

Veronica says:

January 9, 2012 at 14:13

Men i alle dager.. Man kan vel være uggen i luggen uten å være gravid? Folk kommenterer jo som de skulle vært helt opplagt at Caroline ER gravid! Rimelig spesielt :P

Reply

Christine says:

January 9, 2012 at 14:32

Vi har samme ip-adresse når vi benytter samme data, ja. Hun drasser ikke med seg dataen sin hit når hun er på besøk vet du :)

Reply

Fotballfrue says:

January 9, 2012 at 14:35

Synes fortsatt det er rart, jeg hadde tatt med meg min mac. I dag veier jo en pc / mac det samme som ingenting ;) Men samme det. Jeg sensurer i hvert fall (nesten) ingenting, og kommentaren din (deres) kom til sin rett til slutt :)

- C

:popcorn:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne kjempeinteressante tråden om Fotballfrues liv og leven er knallgod foring til pengeskuffen hennes.

Måtte bare kikke innom FF-bloggen for å se om hun skrev noe løgn og bedrag, om hun hadde lagt ut noen stjålne oppskrifter eller kanskje, om mulig, fått enda litt større lepper siden i går.

Hadde ikke lagt merke til dette ellers: Hun har fått ca. 30 000 fler besøk siden sist jeg var inne!! - (i begynnelsen av desember)

O-hoi som hun må elske oss! Hun Wiiiier og skrattler nok høyere enn høyest hele den lange veien til banken. :danse:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
AnonymBruker

Om hun får barn så lærer hun vel dem å kopiere andre barns oppgaver på skolen :gjeiper:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er på forlaget Lille Måne hun skal gi ut livsstilsboka si på. Ser at det er et forlag som gir ut en del LCHF-bøker. Er vel samme forlaget der gubben hennes skrev forord i en bok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror det er på forlaget Lille Måne hun skal gi ut livsstilsboka si på. Ser at det er et forlag som gir ut en del LCHF-bøker. Er vel samme forlaget der gubben hennes skrev forord i en bok.

Om hun får gitt ut den boka oppfordrer jeg alle som fikk sine oppskrifter stjålet til å anmelde Caroline .

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...