Gå til innhold

Fotballfrue ser plutselig så gammel ut!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det vanlig å være så blottet for selvironi og humor? Jeg bare spør, fordi jeg kjenner ingen som er i nærheten av å være slik.

Nei, det kan umulig være vanlig. Man ser jo så fort noen kritiserer noe så sender hun mannen sin etter dem.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var jo den bloggen jeg akkurat linket til jo. :fnise:

Bloggen hennes ja, jeg bare linket til det innlegget jeg likte. Hun har jo prøvd å være Fotballfrue i flere dager! Hysterisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maken til banning. lite clasy på en dame som liksom skal ha så klasse på alt sammen. Jeg ble flau

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass på dere selv! La hun leve sitt eget liv. Herregud :-) Dere ser sikkert ikke ut som noen glansbilder på alle bilder som blir tatt av dere dere heller.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HAHAHAHA KONGEBRA!!!

Hvor lenge tror dere det tar før LK og Caroline finner den? :fnise:

De vet det nok allerede, for de leser her inne. DET vet jeg at de gjør, de leser hvert eneste ord.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Astrid says:

January 10, 2012 at 11:01

Hvordan er størrelsene på disse buksene? Usikker på om jeg skal ha xs eller s.. Har aldri prøvd de før. -A

Reply

Fotballfrue says:

January 10, 2012 at 11:38

Jeg har XS :)

- C

Hun spurte HVORDAN de var i størrelsen, ikke hvilken størrelse fruen brukte... makan

Får bare mer å mer inntrykk av at hun elsker å rope det høyt ut, likens med å vise det på bilder av plagg også

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal jobbe mer med design etc. i morgen. Ikke glem å stille spm da, dere:

http://fotballfluee.blogg.no/?c=1326232927

Jeg håper du gjennomfører dette litt ordentlig og virkelig drar den ut! Dette kan bli en spennende blogg å følge, og du vil garantert få en haug av lesere. Hva fotballfrue og mannen eventuelt gjør syns jeg du skal drite en lang marsj i! Herregud, det er da ytringsfrihet i dette landet og å lage en parodi kan ingen tas for. Hva er det f.eks torsdagkveldfranydalen og lignende driver med? Hvis ikke kjendisene tar dette med et stort smil og ser på det som en ære har de ingenting i rampelyset å gjøre!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CelineZ

Jeg håper du gjennomfører dette litt ordentlig og virkelig drar den ut! Dette kan bli en spennende blogg å følge, og du vil garantert få en haug av lesere. Hva fotballfrue og mannen eventuelt gjør syns jeg du skal drite en lang marsj i! Herregud, det er da ytringsfrihet i dette landet og å lage en parodi kan ingen tas for. Hva er det f.eks torsdagkveldfranydalen og lignende driver med? Hvis ikke kjendisene tar dette med et stort smil og ser på det som en ære har de ingenting i rampelyset å gjøre!

Haha, enig. Hva kan de gjøre, liksom? Morsomt om de prøver seg med usakligheter. Gleder meg til å se originale oppskrifter. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner det fascinerende at mennesker dør i bombeangrepet 22. Juli og hun sier "stakkars ronaldo og Hugo" hennes ekle små hunder. Stakkars dårlige menneske. Håper hennes sannhet kommer for en dag.

Men nå vet de jo faktisk ikke hva som har skjedd. Jeg hadde også tenkt på katten min om en bombe hadde gått av boti gata her.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...