Sol79 Skrevet 8. januar 2012 #461 Del Skrevet 8. januar 2012 Å være naturlig tynn er slettes ikke noe bedre enn å være trent tynn. Hun spiser og trener, og virker til å ha svært mye energi og god fysisk helse. Hadde hun hatt anoreksia så hadde hun ikke hatt energi til å leve dagene slik hun gjør. Jeg er forresten enig i at FF er litt dårlig til å takle kritikk, men vi har alle våre feil. Mange kritiserer henne for å fremstå som feilfri, men det er hun jo ikke. Hun har jo mange feil. Hvorfor er det så vanskelig å forstå at hun ikke innrømmer de for hele Norge? Det er ikke alle som klarer å se egne problemer. Det gjør henne kanskje til mindre innsiktsfull ovenfor egen psyke, men det gjør henne ikke automatisk til et kjempedårlig forbilde. Hun er et mye bedre forbilde enn bloggere som MalinElskerLukas, StineMarieLs, Tcmn og andre partygirls uten ambisjoner. Om du har fulgt fotballfrue.no over tid så ser du at med jevne mellomrom så blir hun rett og slett syk. Går tom for energi, og det er antagelig et resultat av lite søvn og hardkjør over lengre tid. Jeg har også lagt merke til at på TV-opptredner så ser hun sliten og trøtt ut. Der kan nemlig ikke sminke kompansere for manglende utstråling. Jeg syns ikke man kan sammenligne fotballfrue med de bloggene du ramset opp, da hun jamt over er 6-8 år eldre enn alle sammen. Er mer naturlig å sammenligne henne med Ulrikke Lund, Ida Wulff og Livingdoll - og der kommer hun sannelig ikke best ut. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest True Khaleesi Skrevet 8. januar 2012 #462 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg er like tynn som frua, har like hvite og rette tenner, har langt blond hår ( naturlig blondt) og er flink på å legge make up. Hva slags sjalusiargument har du tenkt til å bruke på meg? Føler meg heldig som kan føle meg pen uten å kline på ti tonn sminke ute i skogen ^^ Jeg sier ikke at alle er sjalu, men at ingen her er det, er humbug. Og for ordens skyld så har hun ikke på seg ti tonn sminke. Jeg sminker meg noenlunde likt. Det tar meg 10-15 minutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 8. januar 2012 #463 Del Skrevet 8. januar 2012 Tråden er ryddet for avsporing Kosemose, mod 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #464 Del Skrevet 8. januar 2012 Ser ikke ut som hun er full av energi ut her i hvert fall http://www.tv2.no/gmn/caroline-berg-jeg-lever-bra-av-bloggingen-3305637.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #465 Del Skrevet 8. januar 2012 Om du har fulgt fotballfrue.no over tid så ser du at med jevne mellomrom så blir hun rett og slett syk. Går tom for energi, og det er antagelig et resultat av lite søvn og hardkjør over lengre tid. Jeg har også lagt merke til at på TV-opptredner så ser hun sliten og trøtt ut. Der kan nemlig ikke sminke kompansere for manglende utstråling. Jeg syns ikke man kan sammenligne fotballfrue med de bloggene du ramset opp, da hun jamt over er 6-8 år eldre enn alle sammen. Er mer naturlig å sammenligne henne med Ulrikke Lund, Ida Wulff og Livingdoll - og der kommer hun sannelig ikke best ut. Hva?! Blir hun syyyyk? Sikkert bare fordi hun er den hun er, for det blir ingen andre!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #466 Del Skrevet 8. januar 2012 Ser ikke ut som hun er full av energi ut her i hvert fall http://www.tv2.no/gmn/caroline-berg-jeg-lever-bra-av-bloggingen-3305637.html Hun ser helt annerledes ut på video enn på bildene. Ser veldig sliten ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #467 Del Skrevet 8. januar 2012 Hun ser helt annerledes ut på video enn på bildene. Ser veldig sliten ut. Hun ser supersliten ut i forhold til jenta ved siden av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CelineZ Skrevet 8. januar 2012 #468 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Alle dere som skriver at de som kommenterer her er misunnelige... Selv har jeg skrevet ETT innlegg i denne tråden, og det handler om feil hun har gjort, og at jeg rett og slett ikke tror det er mulig å få 2 Aer på 1. avd juss, for så å droppe ut av studiet. Samboeren min er virkelig interessert i juss, men han fikk ikke 2 Aer første året. Det er svært, svært få mennesker som får det. Sier ikke at hun ikke har fått det, men at hun får 2 Aer...også påstår at juss ikke var kreativt nok. Sorry, men den må en lenger ut på landet med. Juss handler om å finne kreative løsninger. Synes også det er morsomt at hun prøver å fremstille NKF som et bedre alternativ enn jusstudiet. Gikk et år på NKF selv, jeg, og med 15 timer skole i uka, og ikke en gang generell studiekompetanse som inntakskrav (jada, vet de skriver det på sidene sine - men det var mange unntak i min klasse), var det mye rart som gikk der. Er ikke veldig mange som har fått fulltidsjobb etter studiene, heller. Selv har jeg studert videre, og har nå en god jobb, ser ganske bra ut (langt hår, slank) jeg har en kjæreste jeg liker, og et liv som er langt fra perfekt, men jeg kan faktisk innrømme det. Jeg er ikke så selvhøytydelig at jeg må skjule enhver liten ripe. Det er det jeg synes er så morsomt... og siden FF ikke skriver at hun har studert juss ved UIO er jeg rimelig sikker på at jeg har rett i Treider-konklusjonen min. Jeg leser ikke bloggen hennes ofte, og generelt leser jeg ikke sånne tråder, heller. Men akkurat denne fant jeg fascinerende - for det er jo tydelig at å pynte på sannheten er profesjonen til denne dama. Neida, jeg bryr meg ikke så mye om det, men jeg synes det er bra at folk ser forbi den så utrolig polerte overflaten. Har selv en kusine på 12 som føler seg dum og stygg på grunn av at hun leser blogger som FFs. EDIT: I utgangspunktet er jeg negativ til å rakke ned på folks utseende, og det er jeg i denne saken også, men jeg synes det er forståelig at folk synes det er verdt å diskutere, når dama åpenlyst lyver. Hadde hun vært ærlig, eller ikke kommentert ryktene, hadde hun sluppet at folk drev på sånn. Endret 8. januar 2012 av CelineZ 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #469 Del Skrevet 8. januar 2012 Ser ikke ut som hun er full av energi ut her i hvert fall http://www.tv2.no/gmn/caroline-berg-jeg-lever-bra-av-bloggingen-3305637.html Det er jo frokost-tv! Hvor full av energi er du kl fem om morran?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #470 Del Skrevet 8. januar 2012 Det er jo frokost-tv! Hvor full av energi er du kl fem om morran?? Øhm, hun er jo A-menneske de luxe og står alltid opp så tidlig for å trene. Og hun er vel den eneste her som skryter av at hun har så sinnsykt med overskudd og energi og elsker å stå opp tidlig på det fantastiske kostholdet og treningen. Jeg hadde sett vrak ut om morgenen, men jeg lever ikke av å skryte av energien min heller. Dessuten eier jeg kun en mascara, tipper FF hadde litt hjelpemidler og proff styling før dette. Jenta ved siden av ser strålende ut i forhold. Programlederne også! Men men, det beviser vel det FF bruker dagene sine på å nekte på: Hun er som alle oss andre, trøtt i trynet og støgg om morgenen;) Og kostholdet gav henne vel heller ikke nok energi, hmm... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 8. januar 2012 #471 Del Skrevet 8. januar 2012 Hva?! Blir hun syyyyk? Sikkert bare fordi hun er den hun er, for det blir ingen andre!! Hun blir ikke forkjølet eller får feber,influensa eller omgangssyke som folk flest. Hun tappes for energi, og må ligge i to-tre dager for å lade opp igjen. Det er ikke normalt for friske mennesker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #472 Del Skrevet 8. januar 2012 Det er jo frokost-tv! Hvor full av energi er du kl fem om morran?? Nei, jeg sover jeg. Men det er klart at når man antagelig har vært oppe til klokka 02 om natta for å planlegge antrekk til frokost-tv og fått minimalt med søvn, så fins det ikke kraftig nok sminke til å fjerne så mørke ringer under øynene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #473 Del Skrevet 8. januar 2012 Hun blir ikke forkjølet eller får feber,influensa eller omgangssyke som folk flest. Hun tappes for energi, og må ligge i to-tre dager for å lade opp igjen. Det er ikke normalt for friske mennesker. Dette kan jeg dessverre skrive under på. Jeg lever ikke et slikt liv som fotballfrue, men jeg presser meg ofte så mye på jobb og hjemme (i tillegg til at jeg har små barn) at jeg går i dørken og må lades i noen dager. Det er ikke unormalt at dette skjer for veldig mange, men det er heldigvis ikke normalt for de aller fleste. For meg er det flink pike-syndromet som gjør dette, og selv om FF og jeg nok har ganske ulike syn på hva vi ønsker å oppnå, så kjenner jeg igjen svært mange trekk jeg har hos henne. Dessverre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #474 Del Skrevet 8. januar 2012 Ser ikke ut som hun er full av energi ut her i hvert fall http://www.tv2.no/gmn/caroline-berg-jeg-lever-bra-av-bloggingen-3305637.html Biter meg mer merke i hvor mye mer reflektert 15 år gamle Anna virker.. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #475 Del Skrevet 8. januar 2012 Dere som kritiserer utseendet hennes. Hva er så grusomt? Er det det lange blonde håret? Eller de rette, hvite tennene? Er sminken påført stygt? Er det den smale midjen kanskje? Her er et bilde av henne som hun ikke har tatt selv og redigert (samt at det er mer forfra enn vanlig), før hun fikset på utseendet ved å pumpe opp leppene til det ugjenkjennelige osv.. I utgangspunktet spiller ikke utsendeet hennes noen rolle, ettersom det er måten hun ER og fremstiller seg selv på som er problemet. Men siden du måtte ta det opp ved å legge ut bilde som ikke akkurat er representativt for hvordan hun egentlig ser ut, så mener jeg at nei, hun er nok ikke spesielt pen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #476 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg tror hun fremstår litt annerledes i virkeligheten og på andres uredigerte bilder enn hun fremstår på bildene i bloggen. f.eks. som her: http://bilder.tidningsarkivet.se/upl/normal500/hund&fritid-4-2011-2.jpg Hun nevnte ikke den forsiden og det intervjuet i bloggen. og her, hvor Belinda jakobsen har tatt et bilde av henne og fotballfrues redigerte versjon av nesten det samme bildet ser slik ut 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #477 Del Skrevet 8. januar 2012 og her, hvor Belinda jakobsen har tatt et bilde av henne og fotballfrues redigerte versjon av nesten det samme bildet ser slik ut Helt latterlig å se hvor mye ho redigerer! På Belindas bilde ser ho jo "normal" ut, nesten litt trøtt til og med. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slipset Skrevet 8. januar 2012 #478 Del Skrevet 8. januar 2012 At hun godkjenner 99% av kommentarene sine er hvertfall bullshit. Jeg har skrevet 4-5 kommentarer som svar til andre sine kommentarer om råforing + til frua selv, og de har ikke blitt godkjent ennå. Det er vel fordi hun egentlig vet jeg har rett, men vil ikke innrømme at hun ikke kan som mye om det emnet. Kan hun ikke bare si at hun ikke kan så mye om det emnet, istedenfor å sensurere, og bare slippe gjennom kommentarer som hun liker.. De kommentarene hun ikke har godkjent ennå er linker og mer utfyllende informasjon om råforing - siden flere av de som kommentert er helt på jordet:p 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #479 Del Skrevet 8. januar 2012 og her, hvor Belinda jakobsen har tatt et bilde av henne og fotballfrues redigerte versjon av nesten det samme bildet ser slik ut Shit! Så utrolig mye bedre hun ser ut på sitt eget overredigerte bilde. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #480 Del Skrevet 8. januar 2012 creepy hvite tenner i siste innlegg.. Jesus 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg