Gå til innhold

Tidlig ultralyd i Bergen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen her som har vært på tidlig ultralyd i Bergen? Noen anbefalinger? Bryr meg ikke så veldig om pris! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke vært på tidlig UL der, men var der for noe annet, og legen som driver klinikken er den beste legen jeg har vært borti noensinne. Sentrumslegene!

Skrevet (endret)

Jeg var på Aleris i Marken i uke 12. Det var helt ok. Har egentlig ikke noe å sammenligne med (annet enn ul uke 18), men det var en hyggelig mann som pekte og forklarte alt som kunne ses. Så fikk jeg med meg en lapp av ham der han hadde skrevet hva han så, som jeg skulle vise ved ordinær UL.

Edit; kjenner en som var ved samme sted da hun var 8 uker på vei. Var vesentlig mindre å se da, enn hva det er i uke 12.

Ellers er det veldig kort ventetid. Kom til to dager etter at jeg bestilte.

Endret av Andrea89
Gjest *Røyskatt*
Skrevet

Enig med Summerjoy. Legen på sentrumslegene er fantastisk. Vi har vart hos han mange ganger :)

Skrevet

de er flinke og greie på Majorstuaklinikken også.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke vært på tidlig UL der, men var der for noe annet, og legen som driver klinikken er den beste legen jeg har vært borti noensinne. Sentrumslegene!

Jeg har vært her både på tidlig UL i første svangerskap og GU i andre svangerskap. Dr. Mortensen er veldig hyggelig og profesjonell, så anbefales! :jepp: Veldig kort ventetid. Jeg fikk time i løpet av et par dager, og da ba jeg ikke om hastetime.

UL kostet vel rundt 1200 kr, samme for GU.

Skrevet

Jeg har vært her både på tidlig UL i første svangerskap og GU i andre svangerskap. Dr. Mortensen er veldig hyggelig og profesjonell, så anbefales! :jepp: Veldig kort ventetid. Jeg fikk time i løpet av et par dager, og da ba jeg ikke om hastetime.

UL kostet vel rundt 1200 kr, samme for GU.

visst du søker på han på google så har han vel noe frynsete rykte.

Skrevet

Så lenge jeg er fornøyd så bryr jeg meg ikke om rykter.

Skrevet

Link?

Skrevet

Får bare opp positive ting om han jeg. Jan Helge Mortensen.

Skrevet

Noen av dere som har erfaring med at de ser etter Downs syndrom? :)

vet ikke helt hvordan prosedyrene er for dette, om de har lov til det eller ikke på private klinikker!

Har Downs i familien og selv om det høres forferdelig ut, så er ikke dette noe jeg "orker", i allefall ikke nå, da jeg er student på heltid! Vet at sjansene er små siden jeg enda er ung, men jeg har lyst til å være på den sikre siden! :)

• Liker 1
Gjest *Røyskatt*
Skrevet

Han sa ihvertfall til meg at nakkefolden så helt normal ut.

Skrevet

Jeg var der så tidlig som i uke 7, så ikke noe nakkefold å se på da.

Gjest *Røyskatt*
Skrevet

Jeg var på flere pga blødninger, så jeg fikk beskjed om at alt var bra :)

Skrevet

Anne Lone Wollen på Volvat. Hun er helt fantastisk :)

• Liker 1
Skrevet

Anne Lone Wollen på Volvat. Hun er helt fantastisk :)

Å ikke minst dyr ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...