Gjest SemperFi Skrevet 12. desember 2011 #41 Skrevet 12. desember 2011 Det ligger nokk mørke tall bak iPhone også. Jeg ville gått for samsung, du kommer ikke til å bli skuffa.
Henkie Skrevet 12. desember 2011 #42 Skrevet 12. desember 2011 Wææh, jeg blir helt stresset av å lese sånt.. Har akkurat bestilt meg en, og jeg er så redd for at den ikke er verdt pengene Slapp helt av. Smaken er som baken. Noen liker HTC, andre Samsung osv, osv. og de fleste velger (og elsker) iPhone. Alle er gode telefoner. Det er ikke svart/hvitt. Uansett kan du trøste deg med at iPhone er den mest populære og mest solgte telefonen de siste årene. Det er ikke uten grunn. Du blir helt sikkert kjempefornøyd - som de aller fleste andre millioner av iPhone brukere Gled deg! 1
Rusken Skrevet 12. desember 2011 #43 Skrevet 12. desember 2011 Slapp helt av. Smaken er som baken. Noen liker HTC, andre Samsung osv, osv. og de fleste velger (og elsker) iPhone. Alle er gode telefoner. Det er ikke svart/hvitt. Uansett kan du trøste deg med at iPhone er den mest populære og mest solgte telefonen de siste årene. Det er ikke uten grunn. Du blir helt sikkert kjempefornøyd - som de aller fleste andre millioner av iPhone brukere Gled deg! Jeg liker deg
Dragonfly84 Skrevet 12. desember 2011 Forfatter #44 Skrevet 12. desember 2011 Jeg ville gått for samsung, du kommer ikke til å bli skuffa. Så jeg kan holde deg ansvarlig hvis jeg skulle angre? Neida. Jeg tror du har rett. Og den er ikke mange hundrelappene dyrere enn Desire S med abonnementet jeg vil ha.
PRT Skrevet 13. desember 2011 #45 Skrevet 13. desember 2011 (endret) Samsung Galaxy S II ble kårets til årets mobiltelefon, og er antagelig det beste/sikreste valget. Har en selv som fungerer glimrende. I forhold til Desire S er den raskere, har bedre skjerm og har langt større intern lagringsplass. Alternativt kan du se på Galaxy Nexus som er toppmodellen til Samsung og eneste telefon som kjører Ice Cream Sandwich. Siden Galaxy S II er en ganske stor telefon burde du sørge for å holde den i hånda for å vurdere størrelsen før du bestiller. Endret 13. desember 2011 av PRT
Dragonfly84 Skrevet 13. desember 2011 Forfatter #46 Skrevet 13. desember 2011 Siden Galaxy S II er en ganske stor telefon burde du sørge for å holde den i hånda for å vurdere størrelsen før du bestiller. Ja, det tenkte jeg på. Første gang jeg holdt i en Desire S ble jeg sjokka over hvor stor den var, og denne er jo større. Men den virker også mye bedre... Vanskelig, dette! Får ta fram rumpetaska jeg red med den gangen telefonene var store klumper - som denne - som ikke fikk plass i lommene :gjeiper:
Vår2011 Skrevet 13. desember 2011 #47 Skrevet 13. desember 2011 hahaha Dragonfly84, der er mursteinen jo Godt gjensyn.
Dragonfly84 Skrevet 13. desember 2011 Forfatter #48 Skrevet 13. desember 2011 (endret) hahaha Dragonfly84, der er mursteinen jo Godt gjensyn. Jaaa! Husker godt foreldrene mine måtte presse meg til å ta med den på ridetur, den var jo så tung og fæl å ha med seg! Hvis noen andre tenker på å kjøpe seg en sånn galaxy-telefon bør de sjekke ut tilbudet på Siba som var i avisa i dag, og som er på KG i dag også. Der er det totalpris på 2800! Ganske mye billigere enn hittil. Jeg lurer på om prisene blir satt ned mer i romjula/januarsalget? Endret 13. desember 2011 av Dragonfly84
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå