Gå til innhold

HTC, iPhone eller Samsung?

Fremhevede innlegg

Skrevet

iPhone er noe dritt. Ihvertfall 4S! Kjøp den derre samsung galaxy s2 eller hva den heter

Du , og alle andre, trenger ikke like iPhone, men å helt ubegrunnet slenge ut at den er no dritt blir jo bare en tullete fjortiskomentar.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Da er jeg nok ingen "power user" :D

• Liker 1
Skrevet

Det kommer eller er kommet en klin-ny Samsung i disse dager.

Oooh, kult, da blir kanskje galaxy s2 litt billigere snart :)

Gjest henriett3
Skrevet

Du , og alle andre, trenger ikke like iPhone, men å helt ubegrunnet slenge ut at den er no dritt blir jo bare en tullete fjortiskomentar.

Det er ikke ubegrunnet. Telefonen er for der første bare en oppdatering av iPhone 4. Organiseringen av apps er ute og kjører. Det er også mangelen på widgeter. Og så støtter ikke nettleleseren flash. Og så kan du ikke sette ditt gamle minnekort inn i den/bytte minnekort.

Det er flere ting, men ubegrunnet? Nei.

Skrevet

iPhone er noe dritt. Ihvertfall 4S! Kjøp den derre samsung galaxy s2 eller hva den heter

Why?

Skrevet

Les det jeg skrev over ;)

Wææh, jeg blir helt stresset av å lese sånt.. Har akkurat bestilt meg en, og jeg er så redd for at den ikke er verdt pengene :haar:

Gjest henriett3
Skrevet

Wææh, jeg blir helt stresset av å lese sånt.. Har akkurat bestilt meg en, og jeg er så redd for at den ikke er verdt pengene :haar:

Altså, den fungerer bra, men jeg vil heller anbefale samsung galaxy s2 når du først skal ha en ganske dyr telefon.

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Jeg ville også valgt samsung over iPhone om HTC ikke hadde vært førstevalget mitt :)

Skrevet

Jeg ville også valgt samsung over iPhone om HTC ikke hadde vært førstevalget mitt :)

Ikkje bra.. :sukk:

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Ikkje bra.. :sukk:

Det kan jo hende du kommer til å elske den :)

Skrevet

Det kan jo hende du kommer til å elske den :)

Håper inderlig på det, det var jo ikke akkurat lommerusk jeg invisterte :sjenert:

Gjest Cupcakes
Skrevet (endret)

Håper inderlig på det, det var jo ikke akkurat lommerusk jeg invisterte :sjenert:

Nå har jeg iPhone 4, og var litt sånn betenkt om den var vedrt pengene. Men jeg bare elsker min! Og det er første gang på mange år jeg ikke vil bytte tlf, har tidligere kjøpt en tlf i året, men iPhonen tror jeg ikke jeg kommer til å bytte ut på veldig lenge! :rodmer: synes den er kjempe enkel og bruke, liker designet på den og man får mange morsome og nyttige apps. Jeg bruker flere apps på iPhonen enn jeg gjorde på de andre smartphonene :)

For maks et år sidn skulle jeg ikka ha noen apple produkter, men har båd iPod, iPad og iPhone, og digger alle :fnise:

Moren min har en htc, stor ny sak, den tålte et fall så knuste heleskjermen, hun hadde heldigvis på sånn skjermfolie mot riper, så skjerm bitene holdes på plass av den. Sjefa mi mister sin tlf stadig i bakken, hun har ogå iPhone, hennes har tålt en del fall nå :)

Endret av Cupcakes
  • Liker 1
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Du kjøpte den jo fordi den har noe som du leter etter og liker i en telefon, selv om jeg foretrekker HTC og Samsung over den betyr jo ikke det at det er en drittelefon, bare at vi har forskjellige preferanser :)

Skrevet

Ville tatt iphone. Den er veldig lett og enkel og fungerer raskt og greit alltid. Du kan sortere ting i mapper osv. Miste i bakken-problemet har jeg også samt hunder som liker godt å spise mobiler og veldig klønete men har kjøpt meg en sånn "kondomdrakt" til 99 kr som beskyttelse for den og det har ikke vært noe problem med den da. Har mistet den ned en steintrapp og den lå fint og ventet når jeg kom ned.

• Liker 1
Skrevet

Nå har jeg iPhone 4, og var litt sånn betenkt om den var vedrt pengene. Men jeg bare elsker min! Og det er første gang på mange år jeg ikke vil bytte tlf, har tidligere kjøpt en tlf i året, men iPhonen tror jeg ikke jeg kommer til å bytte ut på veldig lenge! :rodmer: synes den er kjempe enkel og bruke, liker designet på den og man får mange morsome og nyttige apps. Jeg bruker flere apps på iPhonen enn jeg gjorde på de andre smartphonene :)

For maks et år sidn skulle jeg ikka ha noen apple produkter, men har båd iPod, iPad og iPhone, og digger alle :fnise:

Wee :strix: Det er fantastisk å vite! Hele familien min har hver sin nr 4 og de sitter i stua og spiller scrabble med hverandre :fnise:

• Liker 1
Gjest Grønnblomst
Skrevet

Jeg kunne virkelig trengt litt hjelp! Jeg har en god gammeldags "mist den i bakken, plukk opp delene, sett den sammen og den funker like bra"-telefon, og har tenkt å oppgradere til en touchtelefon etter jul.

Jeg har sett på HTC Desire S, og lurer på om jeg skal gå for den. Men ser at veldig mange liker Samsung-telefonene også. Og så er det jo alltid mange som liker iPhone og sier den er best. Jeg ser ikke helt forskjellen på noen av dem, og vet ikke om det er noen vits i å bruke mer penger enn en desire s koster når jeg ikke vet forskjellen en gang.

Hva er den beste telefonen for meg?

- Jeg kommer nok til å laste ned en del trenings-apper og sånt, men ikke så mye spill.

-Jeg har det med å miste mobiler i bakken, og har hørt at iPhone er et særdeles dårlig valg i så måte. Derfor lurte jeg på om motorola defy er bedre, men jeg leste en test som sier at den bare har muskler og ikke hjerne, selv om jeg er litt usikker på hva de mener...

- Jeg vil også ha en telefon som jeg kan skvise inn i ridebukselommen. Derfor hadde jeg lurt litt på Wildfire, men den er visst så dårlig, selv om den nå har android 2.3? Jeg vil gjerne ha nok minne til at den ikke begynner å mase om dårlig minne etter ei uke, liksom...

- Og jeg vil ha en brukbar skjerm og brukbart rask mobil. Men siden jeg er vant til denne karen blir nok alt superraskt og innovativt for meg.

Hvis noen har noen tips, blir jeg veldig glad! :jepp:

Er meg revnende likegyldig hvilken type den er så lenge den dekker mine behov :)

Skrevet

Moren min har en htc, stor ny sak, den tålte et fall så knuste heleskjermen, hun hadde heldigvis på sånn skjermfolie mot riper, så skjerm bitene holdes på plass av den.

Oi! Det hørtes ikke bra ut... Så rart, jeg har hørt om så mange med iPhone som har sprekker på skjermen eller knust skjerm. Kanskje bare fordi jeg kjenner flere med iPhone enn andre, hehe :) Og det er vel en grunn til at folk velger den. Men for min del syns jeg den er litt dyr når jeg ikke kan finne noen grunn til at den er verdt de ekstra kronene.

Hvordan er galaxyen å miste, egentlig? Høres som jeg har store planer om å være med i miste-konkurranse :gjeiper:

Gjest Grønnblomst
Skrevet

For meg er det revnende likegyldig hvilken type den er, så lenge den dekker mine behov. :)

Skrevet

http://iphoneguide.dk/nyheder/kun-2-af-iphone-4s-ejerne-er-utilfredse-med-deres-telefon/

96% af alle iPhone 4S-ejere er tilfredse med deres iPhone. Sidste år vidste en tilsvarende undersøgelse at 93% var tilfredse med deres iPHone 4 på samme tidspunkt efter lanceringen. Analysen er lavet af ChangeWave.

http://www.idg.no/pcworld/article228942.ece

Analysebyrået WDS har kommet frem til at det er Android-kunder som oftest klager over programvarefeil på telefonen.

Etter en gjennomgang av 600.000 kundeoppringninger til operatører utført det siste året, er selskapet kommet frem til at det oftest er Android-telefoner det gjelder, når kundene har problemer med programvaren.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...