Augustbrud02 Skrevet 18. desember 2003 #21 Del Skrevet 18. desember 2003 Men det er jo detaljene som er det morsomme!! Veldig enig! For ikke snakke om å pynte lokale + dekke bord! Kjempegøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 18. desember 2003 #22 Del Skrevet 18. desember 2003 Vil heller sitte i ro og fred sammen med forloverne mine og drikke rødvin og ta ansiktsmaske kvelden før' date=' enn å stresse med å dekke bord til 100 personer!Fy fader, DET hadde stresset meg det.[/quote'] Ikke fjorten valium kunne holdt meg fra å stresse rundt den kvelden.... *elsker deilig stress* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 18. desember 2003 #23 Del Skrevet 18. desember 2003 og jeg hater stress.. :evil: blir helt sånn av det. er overlykkelig for at jeg slipper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 18. desember 2003 #24 Del Skrevet 18. desember 2003 Er ikke så opptatt av detaljer rundt bryllupet, men akkurat bordekkingen og pynt i lokalet syns jeg er viktig, kunne aldri lat noen andre få ansvar for det! Syns det har mye å si for stemningen jeg ønsker å få fram, selv om det kanskje bare jeg som legger merke til det... Men jeg kan knapt la sambo dekke bordet når vi skal ha middagsgjester jeg da.. elsker å pynte bord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 18. desember 2003 #25 Del Skrevet 18. desember 2003 Enig med dere som sier at dere vil bestemme bordpynting og andre detaljer. Det vil jeg også. MEn jeg er glad for at vi kan stole på at maten er god (tidligere landslagskokk står for maten der vi skal være), og servitørene er helt sikkert profesjonelle. Vi betaler en god del for nettopp lokaler og mat, så da forventer vi profesjonalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 18. desember 2003 #26 Del Skrevet 18. desember 2003 Enig Popelka! Fint å vite at maten blir god, og ikke minst at det blir nok mat! (har hørt om folk som har hatt 5 retters bryllupsmiddag der gjestene fortsatt har vært sultne etter middagen...). Og at andre er ansvarlig for at det er nok servitører og alt sånt. Siden vi har vært der i flere selskaper vet vi at alt pleier å være tipp topp, og det er utrolig betryggende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 18. desember 2003 #27 Del Skrevet 18. desember 2003 Enig med Engel (jeg er en hermegås!) - man bør jo vite hva man fpår på forhånd, selv om det ikke er mulig 100% - men man kan jo forhøre seg litt! Vi skal også smake på maten noen uker i forveien for å forsikre oss om at det blir bra. Å stå for alt selv var aldri noe alternativ, da de stedene vi vurderte ikke tillot det. De hadde kokker alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 18. desember 2003 #28 Del Skrevet 18. desember 2003 Stedet vi skal ha middagen er ett veldig fint sted. Jeg har hatt møte med hovmesteren og sagt jeg vil ha hvite duker, runde bord, hvite kubbelys. Blomstene ornder jeg selv. Resten blir standard der, dekktallerkner i gull, med resten av servise i hvitt. Tror det bli bra nok jeg.............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 19. desember 2003 #29 Del Skrevet 19. desember 2003 Vi skal ha det "borte", eller det vil si på stedet til stefaren min og da ordner mamma og jentene der mesteparten. Så jeg er i trygge hender! Mamma vet hvordan jeg vil ha det og jeg bestemmer stortsett alt der selv..Vi har kjøpt inn forskjellige som det skal pyntes med, lys osv! Og de lager runde bord til meg fordi jeg vil ha det..Men å ha bryllupet på et sted hvor man må ordne alt selv, da tror jeg at jeg hadde fått litt panikk for at ikke alt skulle bli i orden eller at tiden ikke strekker til! Men all respekt til dere som vil gå på noe slik... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 19. desember 2003 #30 Del Skrevet 19. desember 2003 Vi skal ha bryllupet på et hotell som ordner alt, men det betyr ikke at man ikke kan få gjøre ting selv! Jeg synes også at borddekking og detaljer er gøy og viktig, så vi lager bordkort og bestemmer pynten selv, og så gir vi det til hun som er ansvarlig, og de dekker opp. Jeg er veldig fornøyd og synes vi har fått en bra kombinasjon av et sted vi vet er veldig bra og profesjonelt, samtidig som vi har fått bestemme selv hvordan vi vil ha det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 19. desember 2003 #31 Del Skrevet 19. desember 2003 Vi leide lokale og ordna alt selv. Siden vi ikke hadde noen negative erfaringer med det er vi såklart mer enn fornøyd med hvordan det ble, men jeg skjønner jo dem som vil ha alt ordna fra stedet de leier. For oss var aldri det noe alternativ for jeg må styre alt selv Det er viktig å ha goood tid da! Lykke til :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå