Rumle Skrevet 31. desember 2011 #21 Del Skrevet 31. desember 2011 Håper du du får en riktig fin Nyttårsaften, Rusken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. januar 2012 #22 Del Skrevet 1. januar 2012 Godt nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 1. januar 2012 #23 Del Skrevet 1. januar 2012 jeg er sikker på at du er flott jeg rusken! men det erke noe deilig følelse å føle seg mindre ålright altså! men godt å lese at du prøver ut ting for å føle deg bedre- som å stæsje deg opp litt ekstra en dag for.eks. et tips er også å dusje, vaske håret, skrubbe deg, smøre deg inn med bodylotion, hårkur og fikse negler! om jeg gjør det, så føler jeg meg som et nytt og finere menneske du må huske på at du ikke må sminke deg mer eller ta på finere klær for at du skal være fin rusken! fin er du uansett- som person! ( ikke at jeg kjenner deg sånn veldig personlig, men jeg er rimlig sikker på at du er det for det om! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå