Gå til innhold

Rusken's rabalder

Rusken

Anbefalte innlegg

:velkommen: til mitt lille hjørne! Jeg er Rusken, og med dette vil jeg gjerne presentere min svært ferske dagbok.

Jeg vil også skrible, nemlig! Kan nevne at favorittjeansen strammet så fælt under firetteren forrige uke, og i den anledning bestemte jeg meg for å begynne å trene. Så her kan jeg kanskje holde meg selv (og eventuelle intresserte :plystre:) Litt oppdatert om hvordan det går. Gleder meg!

Kommer garantert masse annet skribleri her, og det hadde vært kjempe koselig om noen tittet innom av og til :)

Great succes! :takke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ALLER FØRSTE INNLEGG

I skrivende stund har jeg plantet meg godt ned i senga, føttene mine varmes av et par hjemmestrikka ullsokker og tekoppen ryker fra nattbordet.

Okey, det siste stemmer ikke. Men det gled så godt inn i stemningen, og alle drikker liksom te. :sjenert:

Jeg invisterte masse penger i nye løpesko her om dagen, sånn for å få en skikkelig kick-start på treninga. Jeg føler meg ordentlig sporty når jeg har de på meg, jeg bare nevner det. :jepp:

Jeg er alt for glad i mat og godteri til at det er helt bra, men jeg har konkludert med at jeg ikke blir lykkelig hvis jeg ikke får spise det jeg har lyst på akkurat når jeg har lyst på det. Så jeg tar ingenting bort fra livet mitt, jeg bare legger til treningen. Bra plan :jepp:

Også lurer jeg på om noen har et par musikktips? Låter som du liker å trene til, eller som bare får deg til å ville danse? Alle forslag blir belønnet med en stor telepatisk klem :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom til å tenke på at.. dere kjenner jo ikke meg? Det må vi nesten gjøre noe med, eller hva? Nemlig. Tenkte jeg kunne skrive ned litt om meg (egentlig bare fordi jeg synes det er gøy..) slik at dere får et lite innblikk :)

Generelt

Alder: 18 år

Høyde: 160 cm fra tåspiss til isse.

Vekt:Den er heller udefinerbar, det harde liv har nok lagt på en 10-15 kilo.. Neida, jeg veier ca 65 kilo, men planen er jo at frøkna skal bli fit!

Favoritter

Mat:Taco med alt tilbehør.

Drikke: Iste (den grønne)

Filmer: Ocean's eleven, The prestige, Running scared, True romance, basic instinct, Fast&furious, et kongerike for en lama... :sjenert:

Farge: Lilla, men på klær liker jeg best jordfarger.

Jeg liker :bolledeig:

- Humor

- Mennesker med selvironi

- Kindermaxi

- Mennesker som klemmer med hele kroppen

- Sitater

- Sanger jeg kan teksten til

Jeg liker ikke :glare:

- Når ting ikke fungerer som det skal

- Når jeg ikke finner det jeg leter etter

- Sanger jeg ikke kan teksten til

- Når jeg ikke forstår noe

- Irriterende mennesker

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg helt tom. Har grått så mye i natt at jeg til slutt sovnet av ren utmattelse. Eller så kan det ha vært av andre grunner, men jeg sovnet i allefall.

Våknet i dag med en skikkelig merkelig følelse. Jeg føler meg så svak, liksom. Øynene mine er helt røde, og jeg vil bare ligge i senga hele tiden. Jeg vil ikke at noen skal se meg og skjønne hvor svak jeg egentlig er.

Men så er det en annen del av meg som ikke har lyst til å være alene. En del som ønsker å være sammen med noen, ønsker å bli sett og få oppmerksomhet.

Jeg tror treningen hjelper veldig. Det er kjempe hardt og faktisk fysisk vondt når jeg holder på, men etterpå føler jeg meg sterk. Jeg synes det er deilig å ha et mål å jobbe meg mot, for dette har på en måte blitt mitt prosjekt. Satser på terningkast seks.

Musikk har en veldig god effekt på meg. Selvom det frister å lytte til triste, rolig sanger av Maria Mena så blir resultatet enda verre om jeg gjør det. Jeg tvinger meg selv til å høre på glad-sanger jeg kan teksten til, og det ligger noe der. Jeg merker i hvertfall at noe føles annerledes.

Jeg føler meg veldig alene. Jeg vet at jeg har mange venner, familien min elsker meg og jeg er bare en telefonsamtal unna selskap. Men likevel så føler jeg meg ensom i deres nærvær. Det er en vond følelse.

I dag skal jeg trene 40 minutter kondisjon også 20 minutter styrke. Det blir god stemning etterpå :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger så trenger jeg bare en klem. En ordentlig varm klem fra et menneske som bruker hele kroppen, og ikke bare den ene armen og i tillegg skaller hodet sitt i mitt.

Noen ganger så vet jeg ikke hva slags ord jeg skal bruke. Det er ingen som strekker til, for jeg vet ikke hvordan jeg skal formulere følelsene mine.

Jeg føler det blir helt feil. Jeg føler at ordene kommer i veien og ødelegger så mye.

Etterpå skal jeg ta meg en varm dusj og sette på en lydbok før jeg legger meg. Jeg håper morgendagen blir fin :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Rusken! :vinke:

Gratulerer med ny dagbok! :jepp:

Nå ble jeg litt inspirert til å komme igang med trening igjen etter å ha lest hva du skriver om hvordan du føler deg etterpå :) Kjenner virkelig igjen den følelsen - trening er bra for både kropp og sinn! :) Har noen sanger som gjør meg glad og som er lett å trene til (for meg), skal finne de og poste de senere :)

Lydbok høres fint ut - jeg håper også du får en fin dag i morgen! :klemmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Rusken! :vinke:

Gratulerer med ny dagbok! :jepp:

Nå ble jeg litt inspirert til å komme igang med trening igjen etter å ha lest hva du skriver om hvordan du føler deg etterpå :) Kjenner virkelig igjen den følelsen - trening er bra for både kropp og sinn! :) Har noen sanger som gjør meg glad og som er lett å trene til (for meg), skal finne de og poste de senere :)

Lydbok høres fint ut - jeg håper også du får en fin dag i morgen! :klemmer:

Åå, så koselig at du skriver her :biggrin: Så bra, da kan vi komme oss i toppform sammen!

Gleder meg til å høre om sangene, trenger å oppdatere spillelista mi skikkelig. :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp! :vinke: Det var jammen ikke lett å finne igjen denne dagboken! :fnise:

Leitet etter sangene i går, men pc'n krasjet to ganger etter hverandre, så jeg ga opp. Får prøve igjen i kveld :)

Håper du har en fin dag så langt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp! :vinke: Det var jammen ikke lett å finne igjen denne dagboken! :fnise:

Leitet etter sangene i går, men pc'n krasjet to ganger etter hverandre, så jeg ga opp. Får prøve igjen i kveld :)

Håper du har en fin dag så langt :)

Hei! :hallo:

Tss, nei det har ikke vært så mye aktivitet her inne akkurat.. :unsure: Okay, da jeg gleder meg. Tenkte jeg skulle skrive ett innlegg med de sangene jeg liker å trene til også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TRENINGSMUSIKK

Kondisjon (løpemusikk)

♥ Agnes - Release me

♥ Bloodhound Gang - The Bad Touch

♥ Britney Spears - Till The World Ends

♥ Cher - Believe

♥ Danzel - Pump It Up

♥ Eminem - Lose Yourself

♥ Flo Rida - Turn Around

♥ Teddybears - Get Mama A House

♥ Gloria Gaynor - I Will Survive

♥ Immortal Technique - Point Of No Return

♥ Kanye West - Stronger

♥ Kaoma - Lambada

♥ Karpe Diem - Hat & Love

♥ Klovner I Kamp - Damer

♥ Sean Kingston - Letting Go

♥ Jay Smith - Like A Prayer

♥ Michael Sembello - Maniac

♥ Maroon 5 - Moves Like Jagger

♥ Nickelback - If Today Was Your Last Day

♥ Pussycat Dolls - Jai Ho

♥ Rasmus Seebach - Natteravn

♥ Right Said Fred - You're My Mate

♥ Wakey Wakey - Square Peg Round Hole

Styrketrening

♥ Gwen Stefani - Wind It Up

♥ Britney Spears - Criminal

♥ Kanye West - Amazing

.... Orker ikke mer :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

ruuuusken :vinke:

jeg vil væme å leke i dagboken din! :skravle:

bra musikk til trening er albumet til promoe- long distance runner :hjerte: jeg liker ikke rap, omtrent KUN promoe! elsk!!

jeg er skremmende lik deg i innlegg nr 2 som du skriver :fnise:

elsker ord, utrykk og sitater, sanger jeg kan teksten til, men takler ikke sanger jeg ikke kan teksten til!

er du som meg å ikke skjønner hvordan du da lærer nye sanger, omtrent hele tiden? :ler:'

hvor i landet bor du rusken?

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅ, NozMonster :strix: Jeg vil gjerne ha deg i dagboken min, da blir det masse mer koselig!

Er duuu? Jeg har faktisk også merket at vi har en del til felles, det er kjempe morsomt :) Har aldri tenkt over det, men har tenkt over hvor sykt mange sanger jeg egentlig kan! :fnise: Jeg bor i Akershus, hva med deg?

I dag har jeg vært på trening :5: Jeg har faktisk ikke kondis til å løpe har jeg merket. klarer maks å jogge i 3 min, liksom :rolleyes: Men jeg går skikkelig fort i 30-40 minutter og da blir jeg kjempe svett, også trener jeg styrke i 15 minutter etterpå.

Var kjempe stolt av meg selv etterpå, men så spiste jeg masse ostesmørbrød med ketchup da jeg kom hjem. Det var jo veeeldig lurt :murvegg: Er hele treningsøkta wasted da, egentlig?

Jeg gleder meg sånn til jeg begynner å se resultater! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

åååh :sjenert: så koselig sagt av deg rusken :kose:

jeg er også fra akershus faktisk tenk! :jepp:

fra bææææærum!

du daaa?

så flink du er til å trene da! du får se det fra den positive siden- siden du er i såpass dålig form nå, så komme resultatene til å vise seg enda raskere og tydeligere, enn om du allerede var i bra form!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nehei? :hakeslepp: Small world, jeg sitter ikke så langt fra Bærum selv, nemlig! Men jeg er så feig at jeg ikke tør å si akkurat hvor, for plutselig er det noen som kjenner meg igjen :haar:

Hihi, tusen hjertlig!! Jeg gleder meg sånn, tenk så fint det blir å endelig føle seg ordentlig fin :rodmer: Eneste er at jeg ikke må gi opp, for jeg har vært så nære flere ganger.. Håper denne dagboka kan gjøre det litt morsommere. For da kan jeg skrive her hver gang jeg har trent :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for tips, Rumle! Jeg likte flere av låtene, og synes det er så koselig at du er innom her :klemmer:

Jeg får ikke sove, og i mangel på noe bedre å gjøre tenkte jeg at jeg kunne skrible litt her.

Har funnet ut at i dag skal jeg ordne meg litt ekstra før jeg drar på skolen i dag, altså - gå litt inn for å se bra ut. Har konkludert med at jeg skulle ønske at jeg var penere, men er glad for at jeg ikke ser ut som et vrengt rasshøl :huh:

Jeg tenker litt på at det er veldig få dager til jul. Da blir det stemning i stuggu. Irriterer meg grenseløst at jeg ikke finner pinsetten min, også har jeg kjøpt en kjole til nyttårsaften.

Jeg skal ha på meg kjole. Det blir første gang siden krigen, men for å være ærlig gir jeg litt faen. Eneste er at den er på grensen til koooort, men finner vel en løsning på det.

Jeg føler meg også ganske ensom. Jeg savner å ha noen å sove med, og herregud, hør hva jeg driver med a.. Når jeg legger meg til å sove (hvilket ikke var tilfelle i natt..) så holder jeg meg sjæl i hånda. Hvor stusselig? :huh:

Nå går maskinenav strøm, og jeg vet ikke om jeg gidder å hente laderen. Tiltak! Derfor kommer jeg nå til å begynne å stelle meg, også satser vi på at dette blir en skikkelig ålreit dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tips, Rumle! Jeg likte flere av låtene, og synes det er så koselig at du er innom her :klemmer:

Jeg får ikke sove, og i mangel på noe bedre å gjøre tenkte jeg at jeg kunne skrible litt her.

Har funnet ut at i dag skal jeg ordne meg litt ekstra før jeg drar på skolen i dag, altså - gå litt inn for å se bra ut. Har konkludert med at jeg skulle ønske at jeg var penere, men er glad for at jeg ikke ser ut som et vrengt rasshøl :huh:

Jeg tenker litt på at det er veldig få dager til jul. Da blir det stemning i stuggu. Irriterer meg grenseløst at jeg ikke finner pinsetten min, også har jeg kjøpt en kjole til nyttårsaften.

Jeg skal ha på meg kjole. Det blir første gang siden krigen, men for å være ærlig gir jeg litt faen. Eneste er at den er på grensen til koooort, men finner vel en løsning på det.

Jeg føler meg også ganske ensom. Jeg savner å ha noen å sove med, og herregud, hør hva jeg driver med a.. Når jeg legger meg til å sove (hvilket ikke var tilfelle i natt..) så holder jeg meg sjæl i hånda. Hvor stusselig? :huh:

Nå går maskinenav strøm, og jeg vet ikke om jeg gidder å hente laderen. Tiltak! Derfor kommer jeg nå til å begynne å stelle meg, også satser vi på at dette blir en skikkelig ålreit dag.

Uhm... Du vet allerede hva eg syntes i forhold til første avsnitt :klemmer:

Og du er ikke stusselig og det vet du godt selv! Du har derimot ikke en ekstra pute du kan holde rundt da? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...