Gå til innhold

Har DU kastet julegaver?


Gjest Crow

Anbefalte innlegg

Gjest gjest- silje

Det er jo ikke alltid man har muligheten til å bytte, eller får byttet noe.

Nei det er sant, kan man ikke, så kan man ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kunne slått motsatt veg: vedkommende mener vel at du fremdeles mangler en bibel ;)

Anuket: Nei 100kr var bare for å sette ett tall. Men tilsammen så er vel gaven verdt mer enn 500kr og det er mye å kaste, synes jeg.

Nei jeg framstilte det kanskje litt feil, og det trodde jeg kanskje du skjønte i innlegg nr 2?

Spinell: :fnise: Heldigvis har det ikke kommet noen flere religiøse gaver fra den kanten mer :ler:

gjest-silje: Sånn delvis skjønte jeg det. :) For å sette det litt på spissen, så var det uansett ikke mine penger som ble kastet i bosset.

Vedkommende hadde allerede prøvd å få meg med på møter, i kirken, hintet til at jeg burde finne Gud. Og fått beskjed av både venner og familie og meg om at jeg ikke var interessert og at jeg ville sette pris om det ble slutt på alt det her. Jeg fikk haugevis av brosjyrer og blader om Jesus, Gud og alt annet. Alt det gikk også i bosset, noe jeg sa uten å legge skjul på det. Så hvorfor en Bibel og en bok om Jesus skulle bli spart, vel, den ble ikke det. :) Jeg synes ikke synd på vedkommende og at det ble brukt så mye penger uten noen vits når det allerede var klart fra før av, at dette er noe man ikke ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...