Gjest Ashley_Johanna Skrevet 11. desember 2011 #1 Del Skrevet 11. desember 2011 trenger hjelp til å komme på ordtak e.l. som omhandler fisk, laks etc! Noen kloke hoder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 11. desember 2011 #2 Del Skrevet 11. desember 2011 Dont drink water, fish fuck in it. Å fiske er den eneste filosofi man blir mett av. Det er med sportsfiske som med homofili. Hvis det er meningen at du skal drive med det, så merker du det før du fyller 20. Man er kommet på gale veier, sa torsken, den ble halt om bord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nimorna Skrevet 11. desember 2011 #3 Del Skrevet 11. desember 2011 Det er bedre å lære en mann å fiske enn å gi ham en fisk Frisk som en fisk Det er flere fisk i havet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruto Skrevet 11. desember 2011 #4 Del Skrevet 11. desember 2011 Never forget that only dead fish swim with the stream. Malcolm Muggeridge. Remember, a dead fish can float downstream, but it takes a live one to swim upstream. W. C. Fields. No good fish goes anywhere without a porpoise. Lewis Carroll. The one thing that a fish can never find is water; and the one thing that man can never find is God. Eric Butterworth. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violetsky Skrevet 11. desember 2011 #5 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Mange fine sitater av alle slag! Endret 11. desember 2011 av Rosa Pute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nimorna Skrevet 11. desember 2011 #6 Del Skrevet 11. desember 2011 Det er en bruker som har et ordtak i signaturen sin, men jeg husker ikke hvem det er. If you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its entire life believing it's stupid. (fritt etter hukommelsen) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2011 #7 Del Skrevet 11. desember 2011 Se torsken x 3 en feit og fin og norsk en x 3 den kommer i fra havet x 3 og havner i din mave x 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 11. desember 2011 #8 Del Skrevet 11. desember 2011 Det er en bruker som har et ordtak i signaturen sin, men jeg husker ikke hvem det er. If you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its entire life believing it's stupid. (fritt etter hukommelsen) *tadaaaah* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ashley_Johanna Skrevet 11. desember 2011 #9 Del Skrevet 11. desember 2011 Takk for svar alle sammen! Trenger en catchy tittel til en avhandling jeg skriver om fisk... mulig det er noe her jeg kan bruke:) Sleng gjerne på flere... Sitatet fra Einstein (Pingting) var utrolig bra. Kan ikke brukes i denne sammenhengen, men... utrolig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ashley_Johanna Skrevet 11. desember 2011 #10 Del Skrevet 11. desember 2011 Mange fine sitater av alle slag! Takk for link, den skal jeg bruke neste gang! Men fant ingen passende om fisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 11. desember 2011 #11 Del Skrevet 11. desember 2011 Forsk deg frisk - forsk på fisk! Fisk og forsk - sei og torsk - en avhandling av Ashley-Johanna Fra sjø og bekk og å - fisken jeg forsker på En avhandling om livet i hav - så jeg slipper å havne på NAV Fisk og forvandling - en ramsalt avhandling 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violetsky Skrevet 11. desember 2011 #12 Del Skrevet 11. desember 2011 Takk for link, den skal jeg bruke neste gang! Men fant ingen passende om fisk. Bare hyggelig Jeg bruker den siden ofte, til kort og slike ting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skitten pique Skrevet 11. desember 2011 #13 Del Skrevet 11. desember 2011 Gi en mann en fisk, og han er mett ut dagen, lær han å fiske så er han mett hele livet ~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Drue Skrevet 12. desember 2011 #14 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Var det ikke "gi mannen fiskestang", Skitten Pique? Uansett, du kan jo spille rundt "ta noe for god fisk"? Endret 12. desember 2011 av Herr Drue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skitten pique Skrevet 13. desember 2011 #15 Del Skrevet 13. desember 2011 Var det ikke "gi mannen fiskestang", Skitten Pique? Kan godt være, men det hjelper lite å ha en fiskestang om du ikke har lært å bruke den. :] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 13. desember 2011 #16 Del Skrevet 13. desember 2011 Gjestar og fisk stinkar etter tre dagar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå