Gå til innhold

Lotto

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg har faktisk aldri spilt Lotto før, så jeg lurer på hvordan man går fram for å få levert en kupong. Har hørt at man bør være registrert spiller, bl a... Hvor mye koster en vanlig kupong uten systemer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har faktisk aldri spilt Lotto før' date=' så jeg lurer på hvordan man går fram for å få levert en kupong. Har hørt at man bør være registrert spiller, bl a... Hvor mye koster en vanlig kupong uten systemer?[/quote']du kan be om å få en fedrig utfylt...

1 ukes koster 30 kr..

du kan eventuelt kjøpe en 5 ukers til 150 kr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du vil ha penger rett inn på konto om du vinner noe må du være registrert spiller. Du ber om å få et spillerkort, da får du et enkelt skjema du fyller ut. For å registrere kontonr. må de låne bankkortet. Spillerkortet koster 20 kr og varer i ett år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er 3 kroner for en rekke, men fyller du ut alle ti rekkene på kupongen blir det 30 kroner slik lurven sier.

Det er enklest å være registrert for da slipper du følge med på om du har vunnet eller ei. Det har flere ganger kommet inn smågevinster på kontoen min som jeg ikke har fått med meg at jeg har vunnet.

Hilsen Lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Også kan du kjøpe 10-ukers også hvis du vil.......... :briller:

Men - til helgen blir potten min altså - så du trenger ikke å spille før neste uke du..... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10-ukers? Det visste jeg ikke - mye lettvintere det da - kjøper alltid 5-ukerse en gang i måneden. Blir 300 for en 10-ukers da eller får man litt kvantumsrabatt? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper ti ukes de koster 300.- Kjøpte en nå før jul for jeg glemmer alltid å levere, tror jeg husker det to ganger i året, men da er jeg da med i 20 uker, Finnes det ikke større enn 10 uker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...