helenaa Skrevet 17. desember 2003 #1 Del Skrevet 17. desember 2003 Vi har to ukers ferie i sommer, og flybilletten til Tallinn ligger allerede hjemme i skuffen. Nå er det hotell som skal bestilles, og vi må legge program for turen. Er det noen som kan anbefale byer å besøke? Tallinn er en selvfølge, men vi lurer også på Pärnu, Tartu og Riga. Er disse byene bra, eller bør vi velge noen andre? Jeg er særlig usikker på Riga, siden det er et stykke å reise. Er det buss som gjelder? Kan noen anbefale hoteller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. desember 2003 #2 Del Skrevet 18. desember 2003 Dra til RIGA å!!! Veldig fin by. I Parnu ville jeg tatt en del spa og sånn, veldig mye å velge blandt der. Spa-byen Hoteller er ganske rimelige i Tallinn. God tur! 2 uker er ganske god tid, så jeg ville dratt litt rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elze Skrevet 22. desember 2003 #3 Del Skrevet 22. desember 2003 Enig med gjest, Riga er også super. Buss er mer praktisk enn tog for reise i Baltikum. Siden dere har to uker burde dere tilbringe litt tid ved kysten, jeg kan anbefale øya Saaremaa i Estland. Det er bare et par timers reise fra Tallinn. Vi var der på dagstur fra Tallinn, og det var litt knapt, men jeg har snakket med flere som har hatt sommerferie der som elsket det. Fine sandstrender og billige sommerhus. Sjekk ut www.inyourpocket.com, online reiseguider som er eksperter på Baltikum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå