Gjest Rivera Skrevet 13. desember 2011 #21 Skrevet 13. desember 2011 Synes brus alltid smaker best fra flaske
Bollocks Skrevet 13. desember 2011 #22 Skrevet 13. desember 2011 Jeg drikker rett fra flaska. Men brusen smaker best når den drikkes fra glass, mener jeg. Problemet er bare det at jeg ofte er for lat til det. Dessuten oppstår brusbehovet såpass akutt at mine grusomme abstinenser gjør at jeg ikke engang vurderer å bruke et par ekstra sekunder på å skru av korka, finne frem et glass, helle brusen i glasset og så sette flaska fra meg før jeg kan drikke brusen. Ja, for jeg er nemlig brusoman. Jeg drikker brus veldig ofte. Klarer ikke å slutte. Men det gjør ingenting, for brus er godt. Kanskje ikke sunt for kjødet, men det er jaggu meg godt for sjela! Cola in my heart 4-ever!
HopelessFear Skrevet 13. desember 2011 #24 Skrevet 13. desember 2011 Jeg liker tam brus, så jeg ruller flaska en del på gulvet før jeg drikker av glass. Drikker fra flaska om det er en halvliter når jeg er på farten, men er ikke så glad i å gjøre det.
Nevian Skrevet 17. desember 2011 #25 Skrevet 17. desember 2011 Bruker sugerør - bedre for tennene Hvorfor det? Hvis du drikker på vanlig måte er det baksiden av fortennene som lider mest. Ved å bruke sugerør kommer brusen inn først et stykke bak slik at tennene spares.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå