Gå til innhold

Hvordan drikker du brus?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Drikker du brus fra flaska eller heller du opp i glass?

Og hvor ofte drikker du og hvor lenge varer den før det er tomt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg drakk en halvliter julebrus til frokost, rett fra flasken :sjenert:

Men jeg tar vanligvis i glass, og 1,5l brus kan vare til kullsyren er borte..

• Liker 1
Gjest Lebewesen93
Skrevet

Jeg drikker av glass :P

Jeg drikker som regel en slurk, så heller jeg ut resten, før jeg fyller på nytt. Litt "rart" kanskje, men :P

Skrevet

Jeg drikker altfor mye Pepsi Max. :sjenert:

Kjøper 1,5 liters flaske, og drikker i glass med isbiter. Drikker litt under en halv flaske hver gang tror jeg, så en flaske holder to dager - pluss noen desiliter i bunn som helles ut fordi kullsyren er borte.

Skrevet

Bruker sugerør - bedre for tennene :)

• Liker 1
Skrevet

Kommer an på hva jeg drikker! Er det julebrus blir det på glassflaske, og da drikker jeg rett fra flaska. Annen brus på halvliterflasker er litt både og, og stor flaske blir fra glass. Veldig sjelden jeg bruker sugerør, men jeg vet at det best for tennene å bruke det. Men jeg har da aldri sånt liggende!

Skrevet

Jeg drikker sjelden brus alene, derfor blir det heller en 1,5 liters flaske på deling i helgen, enten med samboer eller en venninne eller hvem det nå er. Da blir det selvsagt av glass. Nå for tiden drikker jeg en julebrus av og til, da drikker jeg rett fra glassflasken - the only way! :skaal:

Skrevet

Brus av cola-typen drikker jeg fra glass. Jeg er typen som vanligvis drikker opp hele glasset i en slurk.

Kjøper jeg meg en 1 1/2 liter kun til meg drikker jeg gjerne av flasken.

Skrevet

sugerør eller i egene glass :foto:

Skrevet

Jeg drikker Pepsi Max fra glass, men julebrus på glassflaske så slår jeg 2 hull i korken med hammer og spiker. Da får man mer av det deilige skummet

Gjest Sunshine23
Skrevet (endret)

Jeg er ikke så glad i burs, men jeg elsker den røde julebrusen da! Heller brusen alltid i et glass :)

Nå i jula drikker jeg 1-2 glass hver dag

Endret av Sunshine23
Skrevet

Fra glass hvis det er til middag og sånt, fra flaske hvis jeg kjøper når jeg handler eller skal ha eksamen. Drikker sjelden brus. Samboern min pleide å drikke 1-1 1/2 l cola fra flaske hver bidige dag, men sluttet da legen fikk ham til å innse hvor skadelig det er på sikt (gode råd fra meg gikk inn det ene øret og ut det andre).

Gjest fr21_5ffdsa
Skrevet

Drikker du brus fra flaska eller heller du opp i glass?

Og hvor ofte drikker du og hvor lenge varer den før det er tomt?

Jeg drikker fra flaska i ca. 95 % av tilfellene (det er kun i selskaper at jeg drikker fra glass).

Jeg drikker brus alt for ofte. Ca. 3-4 ganger i uka. Det varierer hvor lenge en brusflaske varer før den er tom. Vanskelig å svare på det.

Gjest fr21_5ffdsa
Skrevet

Hvorfor det?

Gjest Skitten pique
Skrevet (endret)

Halvlitere fra flaske, halvannen litere i glass. :)

edit: Med mindre det er to slurker igjen i halvannen literen og jeg får æren av å tømme den. :P

Endret av Skitten pique
Skrevet

Flaske, som regel, og så tar jeg brusen i munnen og har den der i et lite sekund før jeg svelger. Ikke spør meg hvorfor, men av en eller annen grunn gjør jeg det. Visste ikke at jeg gjorde det før venninna mi gjorde meg bevisst på det. :sjenert:

Skrevet

Helst glass. Liker ikke å drikke av flasker, av en eller annen grunn.

Det varierer veldig hvor ofte vi drikker brus. En halvannenliter kan vare en hel helg for meg og forloveden, eller vi kan drikke to i løpet av en dag. Men vi holder det mest til helgene og helst bare en eller to flasker i løpet av helgen.

Skrevet

Drikker fra glass, ingen isbiter. Når de smelter smaker det utvannet og ikke godt. Julebrus drikker jeg fra glassflaska.

Skrevet

Jeg drikker helst rett fra flaska eller boksen, synes det blir så fort tamt når man drikker brus fra glass.

En halvliter varer lenge, klarer sjelden å drikke en halvliter brus i løpet av en dag, med mindre jeg er klein. Er jeg ikke klein så drikker jeg forøvrig brus så sjeldent som mulig, synes som oftest ikke at det er spesielt godt...

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Samme her:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...