Cacho Skrevet 12. desember 2011 #121 Del Skrevet 12. desember 2011 Jaa! Du kan forresten trøste deg med at jeg er 25 år yngre enn deg Så jeg er i hvert fall født en del år for sent, føler jeg! edit; skriveleif Puuuh... Da kan jeg fortsette å digge med god samvittighet, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayah Skrevet 12. desember 2011 #122 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Hm. Dette er noe jeg slenger rett ut i luften - ut av det blå, du er ikke tilfeldigvis dame? Har du blondt hår? Er dame ja, men langt fra blond. Og tror faktisk ikke at jeg så ræva på lukeparkering altså, men æ'kke spesielt gøy når fremmede folk står og ler av deg. Endret 12. desember 2011 av trinity89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cacho Skrevet 12. desember 2011 #123 Del Skrevet 12. desember 2011 Er dame ja, men langt fra blond. Og tror faktisk ikke at jeg så ræva på lukeparkering altså, men æ'kke spesielt gøy når fremmede folk står og ler av deg. Selv damer som ikke er blonde, har drøyt 20 års erfaring bak rattet blir flaue når det kommer til lukeparkering - meg selv inkludert! Akkurat som jeg venter på at en eller annen kvinnefiendlig gjøk skal stå som en paparazzi bak nærmeste hjørne og bare venter på at jeg må prøve en gang til... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. desember 2011 #124 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Puuuh... Da kan jeg fortsette å digge med god samvittighet, da! Kunne du gjort uansett Jeg gjør i hvert fall det edit; leeif Endret 12. desember 2011 av Dreamdrops Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cacho Skrevet 12. desember 2011 #125 Del Skrevet 12. desember 2011 Kunne du gjort uansett Jeg gjør i hvert fall det edit; leeif Hadde gjort det uansett, ja! Ingen tar fra meg musikken min!!! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mermaid Blues Skrevet 12. desember 2011 #126 Del Skrevet 12. desember 2011 1. Jeg er synestetiker. 2. Jeg er født i Namsos, for det meste oppvokst i Trondheim og nå bor jeg i Glasgow. 3. Teater er mitt livs store kjærlighet. 4. Jeg er innmari glad i dyr, og har tidligere hatt katter, kaniner, rotter og ilder, samt drevet aktivt med hestesport. 5. Jeg har vannskrekk og kan ikke svømme. Har også fobi mot edderkopper, klovner, trange rom og kvelning. 6. Jeg er helt ubegripelig distré, og den oftest brukte setningen min er "hvor ble det av nøklene/mobilen/fjernkontrollen/genseren/bankkortet/venstrekneet". 7. Jeg vil ikke ha barn. 8. Jeg har et lidenskapelig forhold til whisky og jeg logrer når jeg lukter på 16 år gammel Lagavulin. 9. Jeg har en ganske rar og veldig tøysete humor. Elsker å fjase, og tulle. Jo mer usaklig, jo bedre. 10. Så snart jeg kommer inn døra hjemme (så fremt jeg ikke har med meg noen på besøk) skifter jeg til enten joggebukse eller pysjbukse og en tskjorte eller singlet som er minst tre nummer for stor, og drar på meg ullsokker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 12. desember 2011 #127 Del Skrevet 12. desember 2011 1. Jeg må go på do etter å ha pusset tennene 2. Når jeg tenker på kalenderåret, så ser jeg for meg hele året som en klokke uten tall som går motsatt vei, der januar starter kl 12, mars kl 09, juni kl 06 osv. 3. Jeg kan ikke spille dataspill el.l., fordi jeg blir så hektet at jeg har problemer med å slutte. 4. Jeg blir rolig av å legge sammen klær pent. 5. Før jeg ble gammel og kjip var jeg ekstremt god på å styrte øl 6. Jeg må rydde stuen før jeg legger meg 7. Jeg er har et svært velutviklet konkurranseinstinkt 8. Jeg er norgesmester i en kampsport 9. Jeg går omtrent bare i kjoler 10. Jeg går svært sjelden ut døren uten sminke på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madelene1 Skrevet 12. desember 2011 #128 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) 1. Jeg er mamma. 2. jeg er blond 3. jeg elsker banan 4. Idag skal jeg overraske mannen min når han kommer hjem fra jobb med det nye sexye undertøyet mitt. 5. Jeg fullførte aldri videregående 6. jeg hater kaffe 7. jeg elsker diamanter 8. jeg elsker juletider like mye som jeg elsker sommer og sol. 9. jeg elsker sjokolade 10. jeg har ikke bil lappen. Endret 12. desember 2011 av Madelene1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 12. desember 2011 #129 Del Skrevet 12. desember 2011 1. Jeg har bodd i utlandet 2. Snakker fem språk flytende 3. Jeg elsker gourmetmat, og sier sjelden nei til å smake på noe nytt, også ting som inneholder "sære" ingredienser 4. Trener stort sett hver dag (må det, så glad som jeg er i mat..) 5. Jeg har litt "støv på hjernen" og greier ikke sette meg ned og slappe av hjemme hvis det står rot utover for eksempel på kjøkkenet.. 6. Jeg har egentlig ikke så veldig lyst til å gifte meg, men er kommet mer på glid nå i det siste siden samboeren gjerne vil 7. Jeg har et heftig temperament, men har (heldigvis) blitt bedre på å styre meg etter hvert som jeg er blitt eldre 8. Jeg har enormt mye klær og får ofte skryt for stilen min, men omtrent 80 % av garderoben min er kjøpt på salg i billige butikker 9. Jeg kan utrolig mye (unyttig) trivia, og er populær å ha med på quiz 10. Jeg har fullstendig aversjon mot bad boys. Gi meg en snill bamse any day! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 12. desember 2011 #130 Del Skrevet 12. desember 2011 1. Har bodd i utlandet både som liten og stor 2. Snakker og skriver bedre engelsk en norsk 3. Var kjempe sjenert og fryktelig redd det motsatte kjønn. Er litt bedre nå 4. Er fryktelig glad i musikk. Hører på nesten alt men jeg kan ikke fordra trance/dance fjortismusikk. 5. Jeg er ikke noe spesielt glad i å dra på byn 6. Jeg drikker så og si aldri. Kanskje drukket 2-3 ganger i år :S 7. Syntes musikken var mye bedre før 8. Aldri prøvd narkotika 9. Kjempe glad i katter og blir kjempe trist om jeg ser eller høre om noen som har det vondt 10. Fryktelig nysgjerrig av meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haddy Skrevet 12. desember 2011 #131 Del Skrevet 12. desember 2011 1. Jeg har farget håret rødt. 2. Jeg er evig optimist 3. Jeg er omsorgfull 4. Har alltid vært veldig glad i barn. 5. Jeg er skeptisk til at enslige menn og homofile skal få adoptere barn, ellers veldig PK. 6. Jeg er elendig i matte 7. Jeg er veldig rotet 8. Min mor er gift og har barn med en mann fra Afrika 9. Jeg er feminist og antirasist. 10. Jeg har utdannet meg til to forskjellige yrker. Begynte på den tredje, men hoppet av etter et år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest happy_me Skrevet 12. desember 2011 #132 Del Skrevet 12. desember 2011 1. Jeg ELSKER vann med sitron. 2. Jeg er stemor på fulltid. 3. Røyker. 4. Synes det er skummelt å fly. 5. Liker veldig godt å se på The Vampire Diaries. 6. Synes julen og førjulstiden er den beste tiden på året. 7. Trenger masse søvn før jeg føler meg uthvilt. 8. Elsker pusekatten min. 9. Har støv på hjernen samtidig som jeg hater husarbeid. 10. Skulle i all hemmelighet ønske jeg var kjent og berømt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becka Skrevet 12. desember 2011 #133 Del Skrevet 12. desember 2011 Får prøve på denne jeg å da. 10 KJAPPE fakta, skal prøve å være så kjapp jeg kan. :D 1. Jeg har en firbent " sønn " med spisse ører 2. Jeg elsker å synge og danse 3. Jeg har brunt hår og grønne øyne 4. Jeg er ( altfor ) glad i sjokolade 5. Mitt største idol er MJ 6. Jeg syntes tigere er verdens vakreste dyr 7. Jeg har sko dilla 8. Jeg kan være noe morgengretten. 9. Jeg har tall skrekk 10.Jeg er en svært følsom og emosjonell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villanda Skrevet 12. desember 2011 #134 Del Skrevet 12. desember 2011 1. Jeg elsker katter, og skjønner ikke at noen vil ha noe annet dyr! 2. Samboeren min vasker håret mitt for meg, og det er den mest fantastiske luksusen i verden! 3. På videregående hadde jeg sex med to av lærerne mine 4. Jeg elsker å lese bøker, og holder alltid på med en bok. 5. Jeg synes noe av det fineste med hele julen er å få pakke inn julegaver til de jeg er glad i. 6. Jeg hater havregrøt! Noe som er dumt når du jobber i barnehage... 7. jeg synes rødt er en nydelig farge, på det aller meste. 8. Jeg får krampe av foreldre som kler sine små jentebarn i kun rosa hello kitty klær. 9. Jeg er spesielt fink til å drepe tekniske duppedingser. 10. Det blir ikke jul uten "Jul i Skomakergata" for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #135 Del Skrevet 12. desember 2011 3. På videregående hadde jeg sex med to av lærerne mine 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kilikia Skrevet 12. desember 2011 #136 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) 1. jeg kan seks språk flytende 2. Jeg er kristen 3. Jeg elsker katter 4. Jeg har spilt piano i 40 år 5. Jeg er armensk 6. Jeg ble oppvokst i Syria 7. Jeg er mor til tre jenter 8. Har mørkebrunt/svart hår 9. Mitt største forbilde er Johan Sebastian Bach 10. Jeg elsker pirates of the caribbean Endret 12. desember 2011 av Kilikia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiqette Skrevet 12. desember 2011 #137 Del Skrevet 12. desember 2011 1. Jeg ønsker og overta gården til min far, og jobbe som atferdtrener med hund. 2. har vært i ett forhold i 2 år nå. 3. Jeg er student. 4. Jeg har tidligere slitt veldig med deprisjoner, som jeg iblandt faller tilbake på. 5. Jeg elsker Westlife, og har flere sitater av dem tattovert. 6. Jeg elsker snø og vinter, og står på snowblades. 7. Jeg trives best blandt gutter, og har ingen "gode" jentevenner. 8. Min største frykt er og miste kjæresten min for noen andre. 9. Jeg kan sove når som helst, og omtrent når som helst. 10. Jeg hadde aldri klart og leve i ett forhold uten sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cacho Skrevet 12. desember 2011 #138 Del Skrevet 12. desember 2011 2. Når jeg tenker på kalenderåret, så ser jeg for meg hele året som en klokke uten tall som går motsatt vei, der januar starter kl 12, mars kl 09, juni kl 06 osv. He, he... Jeg er like mye på villspor som deg...! I mitt hode begynner året kl. 6, dvs. at januar er kl. 7, februar kl. 8 osv... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 12. desember 2011 #139 Del Skrevet 12. desember 2011 Dette er en sånn tråd som alle liker å skrive i, men ingen gidder å lese i. Alle liker å fortelle fakta om seg selv, men det er uinteressant å lese for fremmede som ikke aner hvem du er Jeg leser også alle En morsom og rask måte å bli bittelitt kjent med alle brukerne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Isabel :) Skrevet 12. desember 2011 #140 Del Skrevet 12. desember 2011 1) Jeg er forferdelig sjenert når jeg skal spise hos andre mennesker, men spiser jeg hos/med noen jeg kjenner godt.. Da spiser jeg som en gris!!! 2) Jeg er forferdelig treig til enkelte ting.. 3) Jeg er utålmodig når jeg snakker med mennesker som er like gamle som meg, mens med barn er jeg veldig tålmodig. 4) Jeg drømmer om alt... 5) Jeg skriver veldig rare facebookoppdateringer innimellom.. Og de blir likt. Jeg <3 mine sære venner 6) Jeg elsker DISNEY barnefilmer.. 7) Har helt blondt hår.. 8) Jeg sliter med å kjøpe julegaver hvert år... 9) Jeg kikker ALLTID slutten på alle bøker jeg kjøper... Irriterende uvane men greier ikke styre meg.. 10) Jeg sitter å ler for meg selv når jeg tenker på noe morsomt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå