Gjest NerdMedSverd Skrevet 11. desember 2011 #101 Del Skrevet 11. desember 2011 Liker å rise folk overalt, skulle selvfølgelig stå reise. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 11. desember 2011 #102 Del Skrevet 11. desember 2011 Liker å rise folk overalt, skulle selvfølgelig stå reise. Jeg skjønte det. Unnskyld, var ikke meningen å hakke på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NerdMedSverd Skrevet 11. desember 2011 #103 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Hehe, var ikke sånn ment. Null stress. Uansett, må ikke la tråden spore helt av her. Nok ot pjatt :D Endret 11. desember 2011 av NerdMedSverd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 11. desember 2011 #104 Del Skrevet 11. desember 2011 "5. Jeg er skikkelig norsknerd. Altså, jeg vil at ting skal se bra ut, skrives riktig og at grammatikken skal brukes riktig. 9. Jeg har veldig lyst til og en gang i fremtiden jobbe innenfor ledelse eller bli politiadvokat. 10. Toy story-filmene og the green mile er mine ynlingsfilmer." Til deg AB: Jeg skrev "yndlings" riktig lenger opp i samme innlegg, så da er det vel logisk at det bare var en skriveleif, eller hva? Jeg mener at jeg har brukt "og" riktig i den sammenhengen og å skrive en filmtittel med små bokstaver er ikke nødvendigvis feil. Skjønner hvorfor du huket av AB Jeg synes det var veldig unødvendig av AB å dra frem alle feilene dine, men siden du tar opp kampen: Du har faktisk brukt "og" feil i denne sammenhengen, det burde stått "å". Og på engelsk er det stor forbokstav i alle ord i filmtitler, boktitler osv., med unntak av ikke-ord som "of". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 11. desember 2011 #105 Del Skrevet 11. desember 2011 Jeg synes det var veldig unødvendig av AB å dra frem alle feilene dine, men siden du tar opp kampen: Du har faktisk brukt "og" feil i denne sammenhengen, det burde stått "å". Og på engelsk er det stor forbokstav i alle ord i filmtitler, boktitler osv., med unntak av ikke-ord som "of". Sånne svar tar jeg med et smil! Jeg liker å lære, og selv om jeg interesserer meg for grammatikk er det ingen som kan alt, og jeg kan langt ifra alt! Og ja, jeg er fullt klar over det, men det er unødvendig feil å dra fram bare for å bevise at jeg skrev feil. I så fall måtte AB ha uthevet "Mile" med stor M også *endrer det en gang for alle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2011 #106 Del Skrevet 11. desember 2011 Dette er en sånn tråd som alle liker å skrive i, men ingen gidder å lese i. Alle liker å fortelle fakta om seg selv, men det er uinteressant å lese for fremmede som ikke aner hvem du er 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 11. desember 2011 #107 Del Skrevet 11. desember 2011 Dette er en sånn tråd som alle liker å skrive i, men ingen gidder å lese i. Alle liker å fortelle fakta om seg selv, men det er uinteressant å lese for fremmede som ikke aner hvem du er Jeg leser faktisk alle sammen jeg, synes det er kjempeartig Synes også det er morsomt å observere litt hva slags fakta forskjellige velger å ha med. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uAnonymBruker Skrevet 11. desember 2011 #108 Del Skrevet 11. desember 2011 Jeg leser faktisk alle sammen jeg, synes det er kjempeartig Synes også det er morsomt å observere litt hva slags fakta forskjellige velger å ha med. Jeg og leser alle svarene. Moro å se om man har noe til felles med folkene man føler man stort sett alltid er enige/uenige med her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 11. desember 2011 #109 Del Skrevet 11. desember 2011 1. ELSKER hockeypulver 2. Led zeppelin er absolutt favoritt 3. HATER musikken som spilles på P3 4. Drikker kanskje litt mye brus 5. Har en herlig kjæreste som også er min este venn og samboer 6. Blir unormalt fort skolelei 7. Finner ikke ut hva jeg vil studere, da ingenting interesserer meg 8. Vil egentlig bli revy-artist 9. Er svak for Leonardo Dicaprio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2011 #110 Del Skrevet 11. desember 2011 1. Jeg har aldri smakt kaffe 2. jeg er ung ufør 3. Har igrunn ingen venner, og er veldig ensom 4. Følelse menneske, men gråter sjeldent 5. Skrevet dagbok i hele mitt liv 6. Mitt høyeste ønske er å leve et helt vanlig liv, 8-4 jobb, mann og barn 7. Jeg er mye mer glad i å lese enn og se på tv 8. Jeg liker ikke brus 9. Er i 20 årene, men kan omtrent ikke skrive på engelsk 10. Jeg har bare vært forelsket 1 gang, men hatt flere kjærester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cacho Skrevet 11. desember 2011 #111 Del Skrevet 11. desember 2011 1. Nærmer meg 43 år med stormskritt... 2. Elsker samboeren min og hunden min 3. Røyker (for mye). 4. Trives best i fred og ro med en god bok og opptil flere glass rødvin. 5. Er egentlig utrolig sjenert, noe som til stadighet blir oppfattet som arroganse. 6. Er et ordentlig petimeter på jobb, men kan godt la det flyte litt i heimen. 7. Kan ikke få barn (men tør nesten ikke fortelle at det egentlig er helt greit, siden jeg omtrent ikke liker andre barn enn tanteungene mine). 8. Har en musikksmak som tilsier at jeg egentlig er født 20 år for sent. 9. Savner mormor mer enn mamma, selv om mamma døde for snart 4 år siden, og mormor for 20 år siden. 10. Elsker å lage god, gammeldags mat fra bunnen av - husmannskost det tar mange timer å lage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 11. desember 2011 #112 Del Skrevet 11. desember 2011 1. Nærmer meg 43 år med stormskritt... 2. Elsker samboeren min og hunden min 3. Røyker (for mye). 4. Trives best i fred og ro med en god bok og opptil flere glass rødvin. 5. Er egentlig utrolig sjenert, noe som til stadighet blir oppfattet som arroganse. 6. Er et ordentlig petimeter på jobb, men kan godt la det flyte litt i heimen. 7. Kan ikke få barn (men tør nesten ikke fortelle at det egentlig er helt greit, siden jeg omtrent ikke liker andre barn enn tanteungene mine). 8. Har en musikksmak som tilsier at jeg egentlig er født 20 år for sent. 9. Savner mormor mer enn mamma, selv om mamma døde for snart 4 år siden, og mormor for 20 år siden. 10. Elsker å lage god, gammeldags mat fra bunnen av - husmannskost det tar mange timer å lage! Nå ble jeg litt nysgjerrig på hva du hører på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cacho Skrevet 11. desember 2011 #113 Del Skrevet 11. desember 2011 Nå ble jeg litt nysgjerrig på hva du hører på! He, he... Elsker alt fra Elvis, The Platters, The Beatles, Paul Anka, Lynn Anderson, Kenny Rogers, Dolly Parton, Roger Whitaker... MEN - har faktisk i senere tid også rocket rundt til både Donkeyboy og Billy Idol - så det er kanskje håp??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 11. desember 2011 #114 Del Skrevet 11. desember 2011 He, he... Elsker alt fra Elvis, The Platters, The Beatles, Paul Anka, Lynn Anderson, Kenny Rogers, Dolly Parton, Roger Whitaker... MEN - har faktisk i senere tid også rocket rundt til både Donkeyboy og Billy Idol - så det er kanskje håp??? Åå Jeg listet opp Roy Orbison og Buddy Holly som mine yndlingsartister; du har ikke tilfeldigvis de på din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayah Skrevet 11. desember 2011 #115 Del Skrevet 11. desember 2011 1. Er ferdig utdannet sykepleier til sommeren. 2. Fått skrekken for å lukeparkere etter at en mann åpenlyst stod og lo og pekte en gang jeg prøvde... 3. Er utrolig god i Call of Duty: Modern Warfare 1 og 2 multiplayer, og elsker Tomb Raider-spillene. 4. Elsker Cola Zero. 5. Blir helt mooshie i hjernen når jeg ser katter. Skulle så virkelig ønske jeg kunne ha en, men vi leier og får ikke lov, i tillegg til at jeg etter over 20 år med kattehold har pådratt meg allergi mot verdens søteste, mest elskverdige pelsdotter. 6. Er sammen med verdens beste samboer på 6.året. 7. Gir begrepet "dessertmage" en ny dimensjon, her er det virkelig plass til dessert, ALLTID, og MYE. 8. Fikk et stipend på rundt 13 000 norske kroner siste året på videregående, for gode prestasjoner i faget engelsk. 9. Elsker å ha på neglelakk, fransk manikyr, falske negler, knallrøde negler, osv., men kan ikke ha det 90 % av tiden på grunn av yrket jeg har valgt. 10. Liker å kjøre, og melder meg ofte frivillig til å kjøre både korte og lange distanser. Er jeg alene eller sammen med likesinnede elsker jeg også å synge (les: gaule) av full hals til Lady Gaga og lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cacho Skrevet 11. desember 2011 #116 Del Skrevet 11. desember 2011 Åå Jeg listet opp Roy Orbison og Buddy Holly som mine yndlingsartister; du har ikke tilfeldigvis de på din? Å, joda, gjerne det! Oldies, goodies... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 11. desember 2011 #117 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Å, joda, gjerne det! Oldies, goodies... Jaa! Du kan forresten trøste deg med at jeg er 25 år yngre enn deg Så jeg er i hvert fall født en del år for sent, føler jeg! edit; skriveleif Endret 11. desember 2011 av Dreamdrops Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skitten pique Skrevet 11. desember 2011 #118 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) 2. Fått skrekken for å lukeparkere etter at en mann åpenlyst stod og lo og pekte en gang Hm. Dette er noe jeg slenger rett ut i luften - ut av det blå, du er ikke tilfeldigvis dame? Har du blondt hår? 1. Er sammen med en kjempesnill og søt jente. 1.1 Gamer mye Call of Duty. 1.2 Trener 6-7 dager i uka. (fotball og styrketrening) 1.3 Hører på ukonvensjonell musikk ingen liker og får vondt i hodet av (titt på avataren min). 1.4 Samler litt på CD-er og LP-er. 1.5 Er litt kristen men også optimistisk realist. 1.6 Liker fotball - holder med Barca seff. 1.7 Blir ikke trøtt om morgenen selv med bare noen få timers søvn. 1.8 Har verdens kuleste venner som plutselig ikke svarer på skype, så plutselig hører du snorkelyder. o_O 1.9 Jeg har ikke latt kjæresten få se magen min på 4 måneder, siden jeg skal overraske henne når jeg har nådd treningsmålet mitt. 2.0. I femte klasse kunne jeg alle hovedstedene i verden, men har glemt litt nå, da. edit: Oi, det ble 11. Tilgis jeg eller må jeg lage ny tråd "11 kjappe fakta.."? ^^ Endret 12. desember 2011 av Skitten pique Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boblebrus Skrevet 11. desember 2011 #119 Del Skrevet 11. desember 2011 1. Ordentlig kaffekjerring, og drikker mye når jeg lager/får servert. Men er langt fra avhengig, og "det er så stress" å lage, så drikker sjelden kaffe 2. En av mine store hobbyer er slektsforskning 3. Snuser 4. Elsker å være alene, og alenetid er svært viktig for meg. 5. Planlegger å kjøpe hus med samboeren neste år 6. Elsker å kjøre bil, særlig i kombinasjon med å synge høyt 7. Verpesyk og gleder meg til å bli prøver og mamma. 8. Ønsker meg en kattepus 9. Flink til å leve meg inn i min egen verden når jeg ser på TV/film. Folk må si navnet mitt 3-4 ganger for å få kontakt. 10. Spiller teater, og elsker å stå på scenen selv om jeg "i sivil" blir oppfattet som sjenert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 11. desember 2011 #120 Del Skrevet 11. desember 2011 1. Jeg er gift 2. Jeg bor ikke i hva jeg anser som hjembyen min 3. Jeg liker å se film 4. Jeg drikker ALT for mye brus 5. Jeg liker å bake 6. Jeg har en utrolig generøs mann 7. Har to stedøtre 8. Jeg liker rødvin 9. Jeg elsker å lese 10. Har to katter og tre fugler (undulat, nymfeparakitt og kakariki) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå