Gjest Maria_Marihøne Skrevet 10. desember 2011 #61 Del Skrevet 10. desember 2011 10. Jeg var deprimert i flere dager etter at favorittkarakteren min i en TV-serie døde. Who? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Consensio Skrevet 10. desember 2011 #62 Del Skrevet 10. desember 2011 1. Har bodd i 3 land og snakker alle de tre språkene flytende 2. Er fotoentusiast og føler meg helt naken og får nesten pusteproblemer dersom jeg ikke har med meg kamerautstyr. 3. Jeg har jobbet som lastebilsjåfør 4. Jeg elsker musikk og da spesielt konserter. Spiller nesten ingen rolle hvilken artist eller band som står på scenen 5. Er blodfan av Home&Away, men sier det ikke til noen 6. Jeg er endelig stolt eier av mitt favorittvåpen, en Ruger MK3 7. Kan ligge våken hele natten og bare se på min elskede mann og tenke på hvor vakker han er og hvor heldig jeg er som har ham. 8. Er åsatruer 9. Kan holde pusten i 2 minutter 10. Har problemer med å spise mat og kan gå ganske langt for å late som at jeg har spist mens mannen har vært ute (smøre mat bare for å kaste det og la oppvasken stå synlig). Og det verste er at jeg er overvektig, men egentlig burde jeg vært en syltynn anorektiker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ego Skrevet 10. desember 2011 #63 Del Skrevet 10. desember 2011 1. Er konstant kald på beina 2. Samler på venetianske masker 3. Eier ikke døgnrytme 4. Elsker å bygge lego 5. Bruker aldri sminke på hverdager 6. Sverger til umake sokker - hvorav én alltid er stripete 7. Brenner telys hver dag 8. Bærer alltid på minst én notatbok 9. Veldig glad i whiskey (og whisky) 10. Har bodd et år på Tasmania Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 10. desember 2011 #64 Del Skrevet 10. desember 2011 Who? Vil ikke spoile, men det var fra serien Dollhouse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fin_bil Skrevet 10. desember 2011 #65 Del Skrevet 10. desember 2011 1. Jeg er flink til å tegne. 2. Jeg liker å lese donald. 3. Jeg er mørkredd. 4. Jeg syntes tequila smaker herlig. 6. Jeg kan være veldig sta. 7. Jeg har styrt narkosemaskinen under en operasjon. 8. Jeg har holdt på å bli arrestert i utlandet. 9. Jeg var veldig flink på skolen. 10.Det jeg misliker mest er likegyldighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 11. desember 2011 #66 Del Skrevet 11. desember 2011 1. elsker kaker 2. glad i musikk 3. veldig pen 4. veldig smart 5. vanskelig å leve med, umulig å leve uten 6. elsker filosofi 7. elsker å debattere 8. har mange gode venner 9. er glad i å reise 10. er lite bite sta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NerdMedSverd Skrevet 11. desember 2011 #67 Del Skrevet 11. desember 2011 1. Er sjenert 2. Glad i å diskutere 3. Hører på minst fire black metal album om dagen, men digger også Lady Gaga 4. Liker ikke å rise utenfor Norge 5. Er ikke glad i godteri 6. Danser bare når jeg er full 7. Har mange venner 8. Liker å lese bøker 9. Elendig til å lage mat 10. Blir sjeldent sint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 11. desember 2011 #68 Del Skrevet 11. desember 2011 1. Jeg er kunstner 2. Jeg er glad i barn 3. Jeg er glad i dyr 4. Jeg er 1,86 høy 5. Er veldig glad i å trene 6. Glad i å skrive dikt 7. Liker å synge og spille diverse instrumenter 8. Er veldig glad i å lage mat 9. Jeg syns det er viktig å ta vare på verden/miljøet 10. Jeg kan begynne å grine av filmer 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetpea25 Skrevet 11. desember 2011 #69 Del Skrevet 11. desember 2011 - Jeg har en kjempenydelig hund på 13 år som jeg dessverre er allergisk mot (han bor hos foreldrene mine). - Jeg elsker familien min, hunden min, samboeren min og bestevenninna mi over alt på jord! - Jeg hater å legge meg om kveldene, men elsker å sove leeenge. - Jeg drikker verken alkohol eller kaffe. - Jeg er stolt tante til 3 barn på 8 mnd, 3 år og 8 år - Jeg er avhengig av Cola. - Jeg elsker jula. - Jeg er livredd rotter og veps! - Jeg har klappet en slange - som min kjære hadde på skuldrene! - Jeg har fobi mot oppkast! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evelyne Skrevet 11. desember 2011 #70 Del Skrevet 11. desember 2011 1. Jag lever för äventyr och varenda krona jag tjänar vill jag spendera på resor och spännande mat 2. Jag är en sucker för romantiska komedier 3. Jag är rädd för att gå upp i vikt 4. Ibland när jag petar mig i näsan i sängen så kletar jag av det på undersidan av lakanet 5. Mina bröst är olika stora 6. Jag älskar kokos, lakrits och choklad 7. Jag är kjempekissnödig i skrivande stund 8. Jag drömmer om att ha lägenheter och vänner runtom i hela världen 9. Jag uttalar mig mer om politik än jag borde för jag kan egentligen inte så mycket alls om just politik 10. Jag är jätteduktig på att sticka vantar och sockor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 11. desember 2011 #71 Del Skrevet 11. desember 2011 1. jeg liker ikke øl og har aldri skjønt vitsen med å drikke seg full. 2. jeg er våken nå fordi jeg ikke får sove. 3. jeg er nesten 150 cm høy. 4. jeg faller og skader meg på de merkeligste måter. 5. jeg er glad i å lage og spise mat. 6. jeg har 5 stebarn, men er selv barnløs. 7. jeg liker å synge. 8. jeg liker meg i kirka. 9. jeg liker å gå tur. 10. jeg liker bedre å se film hjemme enn på kino. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dunderungen Skrevet 11. desember 2011 #72 Del Skrevet 11. desember 2011 1. Jeg lider av konstant misunnelse av mennesker som gidder å fikse seg om hverdagene. 2. Jeg er klisjé fylt. 3. Jeg hater bylivet. 4. Jeg misliker sterkt mennesker som konstant prater i ett sett, i tillegg til at de kun vil prate om seg selv. 5. Kreative og energiske mennesker inspirerer meg. 6. Jeg snakker høylytt med meg selv når jeg er alene. 7. Jeg elsker mannen min og datteren vår mer enn jeg elsker familien min. 8. Drømmer om å reise rundt i verden og være ansvarsløs og ikke tenke på konsekvenser av noe. 9. Hater at jeg må vokse opp. 10. Liker ikke å konversere med mennesker jeg såvidt kjenner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marshmallow Skrevet 11. desember 2011 #73 Del Skrevet 11. desember 2011 1. Jeg elsker jobben min, selv om den gjør at jeg må jobbe på slike ugudelige tidspunkt som nå. 2. Jeg spiser nesten all slags mat, bortsett fra brunost og risengrynsgrøt. 3. Jeg er interessert i historie, spesielt krigshistorie. Det kommer nok av at bestemor fortalte meg mye om andre verdenskrig da jeg var barn. 4. Jeg søler alltid på meg. 5. Jeg liker å trene, og prøver gjerne nye treningsformer. 6. Jeg leser en bok på senga før jeg sovner hver eneste kveld. 7. Jeg elsker champagne, men drikker det sjelden. 8. Jeg ønsker meg hund, aller helst en springer spaniel. 9. Men jeg er redd for alle slags dyr som ikke har pels og fire bein, spesielt for insekter. 10. Jeg leser gjerne interiørblader, og drømmer om å bo i et gammelt, hvitt trehus med mann, barn og ovennevnte springer spaniel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 11. desember 2011 #74 Del Skrevet 11. desember 2011 Tråden ryddet for spekulasjoner, Bond, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 11. desember 2011 #75 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) 1. Jeg har studert i utlandet 2. Jeg har hund selv og elsker dyr 3. Jeg har brukket nesen, men ikke noe annet 4. Jeg er vegetarianer 5. Jeg er veldig tålmodig av natur 6. Jeg har ikke et kunstnerisk eller kreativt gen i kroppen 7. Jeg har dykkersertifikat 8. Har slitt med depresjoner mye av livet mitt 9. Har fått en fartsbot og utallige parkeringsbøter 10. Jeg har vært på TV en gang, men hatet det, og har fortsatt ikke villet se på det Endret 11. desember 2011 av Badabing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 11. desember 2011 #76 Del Skrevet 11. desember 2011 Skal vi se... 1. Jeg har bodd på tre ulike adresser i mitt liv - alle i samme bydel i Oslo. 2. Jeg ler høyt av "Pondus" på t-bana. 3. Jeg har en nydelig fjording som jeg rir på tur med hver dag. 4. Jeg var singel til jeg var 29 år - så fant jeg drømmedama. 5. Jeg har reist til England for å se et boyband live som nesten ingen i Norge har hørt om før - flere ganger. 6. Jeg synes "Torsdag kveld fra Nydalen" er det mest idiotiske og umorsomme tv-programmet som finnes nå for tida. 7. Jeg har gått tur med menneskevante løver flere ganger. 8. Jeg HATER røyk, og er ikke sen om å fortelle det til folk. 9. Jeg kom ut av skapet for foreldrene mine for litt over et år siden, etter åtte år med "dobbeltliv". 10. Jo Nesbø er favorittforfatteren min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 11. desember 2011 #77 Del Skrevet 11. desember 2011 9. Jeg hater øl. Har ikke møt en eneste person per dags dato som heller ikke liker det. Øl er noe av det verste jeg vet. Og jeg kjenner hvertfall tre andre som hater det og aldri har giddi å prøve å like det, inkludert kjæresten min. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 11. desember 2011 #78 Del Skrevet 11. desember 2011 1. Jeg har bodd i utlandet i mange år 2. Jeg er kunstner 3. Jeg er rastløs som person, og stadig på jakt etter noe nytt 4. Jeg har en sønn på snart ti måneder 5. Jeg er temmelig likeglad angående giftemål 6. Jeg elsker jula, og TV-must er "tre nøtter til Askepott" 7. Jeg er veldig musikalsk og har et fabelaktig språkøre 8. Jeg liker vinteren 9. Jeg elsker å spille adventure-spill 10. Jeg er hestejente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2shy Skrevet 11. desember 2011 #79 Del Skrevet 11. desember 2011 1. Er veganer 2. Yndlingsfargen min er lilla 3. Har holdt på med hest mesteparten av livet 4. Er spirituell 5. Liker helst å sove på venstre side av sengen 6. Er litt sist-liten menneske 7. Har lyst på en Mini-Cooper 8. Jeg må se alt som finnes av tegnefilmer/julefilmer i jula 9. Jeg er snart helt frisk fra ME - takket være mat 10. Jeg ser aldri på sport Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Drue Skrevet 11. desember 2011 #80 Del Skrevet 11. desember 2011 1. Jeg har helskjegg (ca. én-ukeslengde) 2. Jeg er kretsmester i en noe uvanlig sport 3. Jeg praktiserer likestilling 4. Jeg har ikke TV 5. Jeg er student på mitt syvende år. 6. Jeg har mange hobbyer 7. Jeg hater røyking 8. Jeg snakker et annet språk enn norsk og engelsk flytende 9. Jeg har en blogg 10.Jeg er nettforelsket i Ludovie på forumet her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå