Gjest Slowpoke Skrevet 10. desember 2011 #41 Del Skrevet 10. desember 2011 1. Jeg elsker dyr. Har veldig lyst på hund 2. Jeg blir sett på som litt sær av vennene mine 3. Jeg liker bedre å sitte hjemme med øl og film en å gå på byen eller fest med venner 4. Jeg har introvert personlighet 5. Jeg ønsker veldig å få flere barn men vet at det kan bli vanskelig pga kroppslige "skavanker" 6. Jeg HATER å lage mat 7. Jeg er litt for spontan av meg og mangler av og til konsekvens tenkning 8. Joggebuksen er min beste venn når jeg er hjemme.. Og litt for ofte når jeg er utenfor husets 4 vegger også 9. Jeg har aldri hatt et spesiellt forhold til musikk. Jeg setter så og si aldri på musikk selv og synes ofte at musikk kan være veldig plagsomt 10. Ønsker meg veldig flere tatoveringer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gabbs Skrevet 10. desember 2011 #42 Del Skrevet 10. desember 2011 * Jeg er 182 cm høy, og syntes det er perfekt. * Jeg elsker smoothie, og drikker det hver dag. * Jeg spiser sushi en gang i uka! Uten unntak * Jeg går på trynet gang på gang, men gir aldri opp. * Jeg knipset en gang en mammaedderkopp med hundrevis av unger på kroppen, så når mammen landet kravler alle edderkoppene rundt i ett stort område. Jeg HYLTE som ei lita jente og ble tatt på fersken! * Drikker meg ikke full, noensinne. * Jeg gjør alltid det jeg mener er rett for meg, selv hvis jeg mister venner på det. * Jeg trener ikke på langt nær nok! * Jeg SKAL bli Arkitekt, samme faen hva! * Jeg likte denne tråden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SusanneGullet Skrevet 10. desember 2011 #43 Del Skrevet 10. desember 2011 1. Er naturlig rødtopp. 2. Samboeren min er 13 år eldre enn meg, og vi har barn sammen. 3. Jeg har dyr selv om jeg er allergisk. 4. Jeg liker ikke alkohol. 5. Jeg er veldig rastløs. 6. Jeg gråter av triste tegnefilmer. 7. Jeg er fortsatt redd for hufsa i mummitrollet. 8. Jeg er ikke avhengig av telefonen min. 9. Jeg har bodd i Danmark og Sverige. 10. Iskaffe er det beste jeg vet og drikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marielle171 Skrevet 10. desember 2011 #44 Del Skrevet 10. desember 2011 1) jeg liker ikke brus, godteri og pizza 2) kan nesten ikke vente til jeg er ferdig på skolen om 2,5 år for da slal vi prøve å bli gravid:) største ønske er å bli mamma! 3) jeg liker mat som vennene mine syns er litt rart som fiken, dadler og tomatjuice. 4) jeg er 22 år 5) yndlingsfargen min er rosa og lilla 6) jeg begynner å grine hvis jeg blir frustrert og sur 7) jeg liker veldig godt å delta i diskusjoner hvis motparten er like intelligent (eller dum) som meg og kommer med gode argumenter 8) har siden jeg var 12 år drømt om å flytte til norge. ingen trodde jeg skulle få det til, men jeg flytta hit da jeg var 20. 9) jeg vil bli jordmor eller psykiatrisk sykepleier 10)jeg elsker å lage suppe: gulashsuppe, potetsuppe, paprika suppe, og mye mer:) helst med mest mulig grønnsaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 10. desember 2011 #45 Del Skrevet 10. desember 2011 1. Jeg er kronisk treg, så jeg kommer alltid for sent til avtaler 2. Jeg liker å bli godfull 3. Jeg er tidenes verste til å pakke inn gaver. 4. Jeg elsker å pille på kjæresten min sine hudormer, og "poppe" dem ut. 5. Jeg bare MÅ pille på skorper 6. Jeg liker å klemme på trær en gang i blant 7. Jeg er helt forelsket i Les Miserables, det går ikke en dag uten at jeg hører på minst en sang fra musikalen. 8. Jeg tryner alltid på isen, hvert eneste år, ingen unntak. 9. Jeg liker å røyke, men misliker at lukten fester seg på klærne mine 10. Jeg sjekker KG og Mine innlegg daglig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solsmil Skrevet 10. desember 2011 #46 Del Skrevet 10. desember 2011 - Jeg elsker kunst - Favorittfargen min er rød - Yndlingsdyret mitt er reinsdyr - Jeg elsker håret mitt - Jeg har en kjæreste som er mye eldre enn meg - Vinteren er min favoritttid på året, spesielt desember, som overgår alle måneder. Da har jeg bursdag, og det er jul, og jeg er et skikkelig bursdagsmenneske og julemenneske - Jeg hater sol og tåler varme veldig dårlig. Ideelt sommervær for meg er rundt 15 grader og overskyet, slik at jeg kan gå i tynn cardigan og kjole med strømpebukser - Jeg har en veldig feminin og klassisk stil, går kun i skjørt og kjoler, og eier ikke en eneste bukse. Tror ikke jeg har brukt bukse på 3 år (men bruker tights når jeg trener). - Jeg elsker dyre designermerker. Eier ganske mye fra både Mulberry og Louis Vuitton (siden begge butikkene ligger i Oslo), og er kommet ganske langt i sparinga til mitt neste kjøp , som blir fra Chanel. - Jeg elsker london, og reiser dit mange ganger i året. Nå har jeg vært der flere enn jeg kan telle (altså ikke flere enn jeg KAN telle, men flere enn jeg klarer å huske) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tanketanke Skrevet 10. desember 2011 #47 Del Skrevet 10. desember 2011 1. Jeg har juleferie nå etter et hardt semester og elsker det! 2. Jeg hører fortida mye på Lidolido sin 'different' og synes det er litt flaut. 3. Jeg er 21 år og har fremdeles en melketann. 4. Jeg har aldri vært utro, men har vært den andre kvinnen. 5. Jeg elsker oralsex - å få og gi, så lenge det skjer frivillig. 6. Jeg kunne tenke meg å prøve jentesex. 7. Jeg liker å løpe, og prøver å løpe 15 km i uken. 8. Jeg skal bo 4 mnd Sør-Amerika fra august av. 9. Jeg gruer meg til flyturen og vaksinene. 10. Jeg har nettopp laga hjemmelaga brownies, namm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bollocks Skrevet 10. desember 2011 #48 Del Skrevet 10. desember 2011 1) Jeg bor i Spania for å studere i ett år, men angrer som fy! Har 6 uutholdelige måneder igjen... 2) Jeg har lyst til å bli sykepleier. 3) Da jeg var 14 drakk jeg meg dritings i forkant av en 17.mai-konsert pga. sceneskrekk. Etter det ble det ingen flere konserter på meg, høhø. 4) Jeg trives best alene, og har aldri vært i et ordentlig forhold fordi det skremmer meg. 5) Jeg er veldig glad i naturen. 6) Jeg vurderer å bli vegetarianer når jeg kommer hjem til Norge. 7) Jeg bruker altfor mye tid på datamaskinen. 8) Jeg hater å se på TV. 9) Jeg er ikke spontan. Alt må planlegges i forkant. 10) Jeg er agnostiker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henriett3 Skrevet 10. desember 2011 #49 Del Skrevet 10. desember 2011 1) Jeg bor i Spania for å studere i ett år, men angrer som fy! Har 6 uutholdelige måneder igjen... 2) Jeg har lyst til å bli sykepleier. 3) Da jeg var 14 drakk jeg meg dritings i forkant av en 17.mai-konsert pga. sceneskrekk. Etter det ble det ingen flere konserter på meg, høhø. 4) Jeg trives best alene, og har aldri vært i et ordentlig forhold fordi det skremmer meg. 5) Jeg er veldig glad i naturen. 6) Jeg vurderer å bli vegetarianer når jeg kommer hjem til Norge. 7) Jeg bruker altfor mye tid på datamaskinen. 8) Jeg hater å se på TV. 9) Jeg er ikke spontan. Alt må planlegges i forkant. 10) Jeg er agnostiker. hahahahaha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia Skrevet 10. desember 2011 #50 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) 1. Jeg reiste alene til Asia og besøkte flere land, i en alder av 15 år. 2. Jeg var den siste til å miste jomfrudommen min av alle jeg kjenner, da i en alder av 18 år. 3. Jeg fikk min første kjæreste i en alder av 19 år. Vi er nå samboere, og jeg håper vi blir gamle sammen. 4. Jeg ble utredet for ADHD nå i en alder av 20 år. Har gått på ritalin i et par uker, og så langt går alt veldig bra. 5. Jeg har slitt med depresjon og sosial angst siden barndommen. Dette har gjort at jeg har hatt vanskelig for å få venner, har hatt et par opp i gjennom årene. Nå har jeg mistet kontakten med alle, og sitter den dag i dag med 0 venner. 6. Jeg har vanket i en del dårlige miljøer, hvor jeg har end opp med å prøve en del narkotika. Det er et par år siden jeg sluttet helt, og jeg angrer fortsatt veldig på at jeg prøvde noe i det hele tatt, da jeg ble helt ødelagt psykisk til slutt. 7. Jeg er allergisk mot Blistex. Dette fant jeg ut på den harde måten, da jeg skulle å besøke en fyr jeg var superforelska i. Var litt tørr på leppene, så smurte meg godt inn med Blistex på togturen for å møte han. Du skal tro jeg fikk meg en knekk på selvtilliten når leppene mine plutselig begynte å hovne opp i rekord fart, når vi våknet neste morgen. Føler det er en underdrivelse å si at leppene mine så ut som to store vannmeloner. Etter det bar det rett på sykehuset. 8. Jeg elsker å lage mat. Problemet er bare at jeg er utrolig dårlig, og sluttresultatet ender som regel opp å smake helt for jævlig. 9. Jeg hater øl. Har ikke møt en eneste person per dags dato som heller ikke liker det. 10. Jeg kler meg helst i skjørt og kjoler, også midt på vinteren. Endret 10. desember 2011 av Suvana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 10. desember 2011 #51 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) 1. glad i dyr 2. glad i å reise 3. vil bo i tsjekkia 4. humor holder meg oppe. ler lett av ting 5. elsker å planlegge 6. er uforsiktig og vimsete. noe som ofte fører til blåmerker og sår.. er bare noen timer siden jeg smalt beinet mitt i dørkanten 7. har en veldig lav toleranse ovenfor jenter/kvinner. de skaL ikke fornærme meg mye før jeg ser svart 8. er ganske snill ellers ;D 9. liker å gå tur i skogen 10. liker å stå på ski Endret 10. desember 2011 av Nuppdupp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 10. desember 2011 #52 Del Skrevet 10. desember 2011 Jeg: * elsker jul. * er en av de syke folkene som syns statistikk er artig. * liker å skru opp ting for å se hva som er inni. * mistrives i små rom. * er veldig dårlig til å bake, men gjør det hele tiden likevel. * er ateist. * sliter med å bestemme meg for hva jeg skal ha på meg på julebordene i år. Så mange fine kjoler, så få julebord :gjeiper: * har alltid på radioen på NRK alltid nyheter, men hører ikke så godt etter * liker veldig godt dyr, men har ikke lyst til å ha noen selv. * liker å gå på kino alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliine Skrevet 10. desember 2011 #53 Del Skrevet 10. desember 2011 1. Hvis jeg har en buse i nesa som plager meg,så synes jeg det er DEILIG å få den ut 2. Jeg elsker juletida 3. Jeg takler ikke tanken på å skulle spise elg,rådyr eller and 4. Jeg får orgasme så lett at jeg føler det nesten er urettferdig ovenfor folk som sliter med det 5. Det går sjeldent en dag uten at jeg har fått minst en orgasme 6. Jeg er flink til å se det gode i folk 7. Jeg har aldri smakt noe annen sjømat enn fisk (ikke engang reker) 8. Jeg har blir aldri kvitt dne dårlige samvittigheten ovenfor bamsene mine,som jeg har satt på loftet (er 24,og det skjedde for maaange år siden) 9. Jeg elsker isvann med sitron 10. Jeg skjemmes over alt det vonde folk gjør mot hverandre i verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 10. desember 2011 #54 Del Skrevet 10. desember 2011 1: Jeg er frastøtende 2: Jeg er lav 3: Jeg er muskulært svak 4: Jeg anser røykere som mindre intelligente 5: Jeg har lyst å bli diktator. Jeg har rett i alt, så hvorfor ikke? 6: Jeg elsker snø, men bor et sted i verden snø ikke forekommer 7: Jeg nekter å brukte BH, uansett! 8: Jeg synes menn, rent fysisk, er vulgære. 9: Jeg skulle ønske jeg var født 100 år senere. Siden tekonologien da kommer til å være bedre en Star Trek. 10: Jeg synes Victoria Secrets er verdens mest oppskrytte undertøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uAnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #55 Del Skrevet 10. desember 2011 1. Jeg gråter av alt mulig, men ikke når jeg er lei meg 2. Alle tennene i underkjeven min er sammenvokste nederst, unntatt jekslene 3. Jeg kan ikke plystre 4. Leiligheten min har ingen rette vinkler 5. Jeg kan vifte med ørene 6. Dumme mennesker gjør meg glad 7. Jeg elsker høyder, jo høyere jo bedre 8. Jeg kan ikke sykle 9. Jeg elsker å flytte 10. Jeg samler på bøker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle Gunnes Skrevet 10. desember 2011 #56 Del Skrevet 10. desember 2011 1 - Et utpreget B-menneske og de rundt meg vet at det ikke er noe vits å snakke med meg før klokka har bikka 11 og jeg er på min tredje kopp kaffe. 2 - Jeg er 162 cm og veldig fornøyd med kropp, vekt og høyde. 3 - Synes det er helt normalt å ha rotter som kjæledyr 4 - Beste batterilader for meg er en ridetur alene i skogen. Da nyter jeg livet fult ut. 5 - Har dykket blant haier. 6 - Var aktiv klatrer før. 7 - Er veldig glad i å ake, klatre i trær og hoppe i søledammer ol. 8 - Er veldig praktisk anlagt og fikser det meste. 9 - Rødvin er noe av det beste som finnes. Elsker rødvin. 10 - Veldig glad i å kjøre bil og kjører alt med motor. Stort som smått. Men er mest glad i stort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #57 Del Skrevet 10. desember 2011 1. Jeg drikker nesten ikke alkohol. De fleste tror jeg er avholds, men egentlig hater jeg bare å bruke penger på det. 2. Da jeg begynte å studere klarte jeg ikke å møte opp til eksamener (eller gå ut døra for den saks skyld), og det endte opp med at jeg ble hengende etter i forhold til lån. Men det går bra nå. 3. Har kun hatt sex med en person, kjæresten min gjennom snart 5 år. 4. Jeg var flink pike i alle år, og nå gir jeg mest faen. 5. Planlegger stadig bryllupet vårt, men vil helst ikke gifte meg på flere år. 6. Noe av det fineste jeg vet er å snakke med forskjellige mennesker, men det tar tid før jeg varmer opp til dem. 7. Elsker å spille dataspill, men er kresen på hva jeg spiller. 8. Ser veldig opp til besteforeldrene mine. 9. Veldig glad i å gå tur, spesielt på fjellet. 10. La ikke merke til at jeg hadde gått ned 7-8 kg før jeg sto på vekta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 10. desember 2011 #58 Del Skrevet 10. desember 2011 1. Jeg drømmer om kjærligheten som den blir beskrevet i typiske "kioskromaner" 2. Jeg liker ikke varm drikke, eller for varm mat. 3. Jeg er dømt til å bli evig student, elsker å studere, men aner ikke hva jeg vil bli. 4. Jeg elsker lukten av gamle bøker. 5. Jeg tilbrakte ungdomstida mi på sykehus med kreftsyk mor. 6. Jeg er 21 år. 7. Jeg har masse krøller. 8. Jeg besøker bestemor så ofte jeg kan. 9. Jeg elsker å fiske. 10. Jeg elsker å bake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bomullsdott Skrevet 10. desember 2011 #59 Del Skrevet 10. desember 2011 1) Jeg ble veldig mye mobbet på barne- og ungdomsskolen. 2) Jeg har ekstremt lyst på kjæreste. Ikke pga. status, men fordi jeg vil ha en som er glad i meg, og som jeg kan kose med akkurat når jeg vil. 3) Jeg syns katter er verdens søteste dyr. 4) Jeg syns Cola med vaniljesmak er utrolig godt. 5) Jeg syns de store verdensreligionene er tull. Jeg ser ikke ned på folk som tror på noe, men de store religionene virker for meg som syke sekter, som nekter å se ting fra flere perspektiver. Folk som har "sin egen" tro har jeg derimot stor respekt for. 6) Jeg har dårlig syn og ser helt tåkete dersom jeg ikke bruker linsene mine med styrke - 2,50. 7) Jeg er veldig god i nynorsk (det er sidemålet mitt). Får stort sett bare 5-ere i faget. *Skryte* 8) Jeg liker ikke å bruke penger. Sparer mest mulig, eller så får jeg dårlig samvittighet. 9) Jeg misliker matematikk så sterkt at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. 10) Et av favorittsitatene mine er: “Society exists only as a mental concept; in the real world there are only individuals.” Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 10. desember 2011 #60 Del Skrevet 10. desember 2011 1. Jeg bor i England. 2. Jeg ble valgt inn i oppvekst- og kulturkomiteen i min kommune da jeg var 16 år gammel. 3. Jeg drar på byen i snitt 3 ganger i uka. 4. Jeg er konfliktsky og finnes ikke langsint. 5. Jeg slutta å drikke brus for 3 år siden. 6. Jeg elsker festivaler. 7. Dersom noen prøver å overtale meg til noe og bruker argumentet "du lever bare én gang" gjør jeg nesten hva som helst, for den tanken skremmer meg. 8. Jeg elsker å spoone. 9. Jeg bor sammen med 15 andre mennesker. 10. Jeg var deprimert i flere dager etter at favorittkarakteren min i en TV-serie døde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå