AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #1 Del Skrevet 10. desember 2011 10 kjappe fakta om deg. Jeg kan begynne. 1. Jeg hater å stå opp tidlig 2. Jeg kan ta på maskara uten å ha munnen åpen. 3. Jeg er mørkredd. 4. Har 2 nevøer på 3 og 6 år. 5. Jeg er morgen gretten. 6. Jeg elsker å danse 7. Jeg liker ikke vin 8. Min favoritt farge er lilla 9. Jeg røyker 10.Livretten min er hjemmelaget pizza. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 10. desember 2011 #2 Del Skrevet 10. desember 2011 1. Jeg kan ikke fordra snø og kulde! 2. Jeg elsker å sole meg 3. Jeg hatet skolen 4. favoritt fargen min er blå. 5. Jeg er bifil. 6. Har vært sammen med typen i 3 år. 7. Jeg går alltid med neglelakk på tåneglene. 8. Jeg er livredd for edderkopper. 9. Jeg har grønne øyne 10. Jeg elsker dyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanted Skrevet 10. desember 2011 #3 Del Skrevet 10. desember 2011 Okeeey. Skal vi se. 1. Elsker rødvin 2. Har begynt å like paprika etter 23 år der paprika var bannlyst 3. Synes religion er noe tull 4. Kan ikke plystre 5. Jeg hater å være student 7. Er 174 cm høy og liker sko med min.10 cm hæl 8. Har lyst på baby nr 2 9. Liker ikke katter 10. Hater å kjøre bil. Konstant angst for å kjøre på noen eller havne i en ulykke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #4 Del Skrevet 10. desember 2011 1: jeg er på KG hver dag 2: jeg både røyker og snuser. 3: mamma er min bestevenninne 4: Jeg liker å reise 5: jeg liker ikke unger 6: jeg er singel 7: Michael jackson er min favoritt artist. 8: Pappan min bor i USA 9: Er alenebarn 10: jeg er 22 år 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanted Skrevet 10. desember 2011 #5 Del Skrevet 10. desember 2011 Hva er forresten greia med å være AB her? Er jo ikke noe gøy når man ikke kan linke opplysningene til noen. (Skjønner jo at det er formålet, men i DENNE tråden? WHY?) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 10. desember 2011 #6 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) 1. Favorittfargen min er eplegrønn2. Jeg gikk på Steinerskolen3. Jeg har bodd i fire forskjellige byer, og flyttet ca. 12-13 ganger. Husker ikke helt.4. Jeg er ihuga fotballsupporter, men suger virkelig på å spille selv.5. Jeg har lavt stoffskifte. Jeg har hatt det siden jeg var 11, men legen oppdaget det ikke før sommeren jeg fylte 16. Det ødela enkeldte deler av ungdomstida mi, men jeg er likevel veldig fornøyd med perioden som helhet.6. Jeg må høre på musikk hele tida, hvis ikke føler jeg noe mangler, og det blir nesten litt ekkelt . Musikksmaken min er for øvrig veldig påvirka av mamma og pappa.7. Jeg har gått et år på folkehøgskole, der jeg gikk på Psykologi-linja. Som ikke er så nerdete og kjedelig som det høres ut som.8. Jeg elsker musikaler, og min favoritt er Les Misérables, som jeg så konsertversjonen av på DVD for første gang da jeg var fem år. Siden har den blitt sett i hvertfall 4 ganger i året.9. Jeg liker å være jentejente, men misliker så utrolig mye som blir forbundet med det (filmer som The Notebook, drama, overanalysering, baksnakking, musikksmak.. ) Men elsker å kunne pynte meg, drive med hjemmespa, ha Mamma Mia-kveld med venninner osv.10. Jeg lar meg så utrolig lett irritere. Men jeg prøver å ikke vise det, for synes positivitet er viktig. Endret 10. desember 2011 av HedvigR 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 10. desember 2011 #7 Del Skrevet 10. desember 2011 1. Jeg har en samboer som jeg håper å gifte meg med 2. jeg har veldig lyst på barn 3. studerer til å bli førskolelærer 4. har en bil jeg elsker å kjøre 5. treningsnarkoman 6. bodd i utlandet 7. har hatt rotte som kjæledyr 8. liker å reise 9. er en festrøyker 10. skulle ønske jeg hadde tykt hår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 10. desember 2011 #8 Del Skrevet 10. desember 2011 1. Jeg er en stor dyrevenn, men liker ikke katter så godt 2. Min største flause er at jeg elsker boybandmusikk 3. Jeg liker å skrive "sambo" i stedet for "samboer" 4. Jeg hater Twilight 5. Folk sier at jeg er flink å lage mat 6. Jeg drømmer om å jobbe med dyr, men utdanner meg til et såkalt "statusyrke" 7. Når jeg bestiller pizza til meg selv på restaurant liker jeg å begynne midt i pizzaen å spise 8. Jeg leser Illustrert Vitenskap 9. Datamusa mi er knæsj lysegrønn 10. Jeg skriver ikke tråder som Anonymbruker på forumet, bruker er alltid logget inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Awzm me Skrevet 10. desember 2011 #9 Del Skrevet 10. desember 2011 1. Favorittfargen er rosa 2. Synes alt blir skummelt når det er mørkt 3. Hater skrekkfilmer, jeg er så lettskremt 4. Liker ikke barn, skal aldri ha det 5. Ekteskap skremmer meg, men bryllup er fristende 6. Skolelei 7. Elsker mat 8. Liker veldig godt å reise 9. Kristen 10. Livredd for å bli gammel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #10 Del Skrevet 10. desember 2011 1. Jeg er frivillig barnløs 2. Jeg elsker julen 3. Jeg synes all den beste musikken er lagd allerede 4. Jeg synes facebook er 90% lavmåls 5. Jeg ville spist pizza julaften om jeg var alene 6. Jeg samler på gamle bamser 7. Jeg har vært i fem verdensdeler 8. Jeg har høydeskrekk, men elsker fjell 9. Jeg har sosial angst 10. Jeg krysser av for AB når det passer meg (og denne tråden er et klassisk eksempel på tråder man kan identifisere folk ut fra) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henriett3 Skrevet 10. desember 2011 #11 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) 1. Jeg elsker mat, og spiser utrolig mye. 2. Jeg forbrenner mye mer kalorier enn normalt (inbody scan) 3. Jeg veier 53 kilo. 4. Jeg hater vinter 5. Jeg synger sommersanger på vinteren. 6. Jeg snakker mye. 7. Jeg har krøller som jeg hater 8. Jeg har en gitar som jeg elsker 9. Jeg kan sminke meg uten speil 10. Jeg er aktiv medlem av AUF og sitter i styret Endret 10. desember 2011 av henriett3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 10. desember 2011 #12 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) 1. Jeg er anglofil. 2. Jeg har delt drøvel. 3. Jeg drikker verken kaffe, te, øl eller vin. 4. Jeg er 168 cm høy. 5. Jeg har fem NM-medaljer. 6. Jeg er agnostiker 7. Jeg har blå øyne og blondt hår. 8. Jeg har drevet som frivillig innen kampsport, Røde Kors, samt hatt mange verv innen AUF og Ap. 9. Min største drøm er å bli lærer og har hatt denne drømmen siden jeg var seks år. 10. Jeg har over 1000 dvd'er (ikke inkludert min mann sine). Mvh Yvonne Endret 10. desember 2011 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 10. desember 2011 #13 Del Skrevet 10. desember 2011 1. Jeg er tvehendt av natur 2. Jeg har afrokrøller uten å være afrikaner 3. Jeg har bodd i tre land 4. Jeg eier en delfin 5. Jeg har et fadderbarn i Bolivia 6. Jeg har hatt spiseforstyrrelser, men er i dag 100 % frisk 7. Favorittfargen min er grønn 8. Jeg er foretrekker påsken fremfor julen 9. Jeg synger utrolig falskt 10. Jeg kan ikke tegne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #14 Del Skrevet 10. desember 2011 - Jeg har en veldig stor og litt skjev nese (men folk sier jeg er pen allikevel!) - Jeg har skikkelig lyst på katt - Min yndlingsfarge er lilla - Jeg jobber med mitt drømmeyrke men er alltid lutfattig fordet - Kjæresten min er lavere enn meg - Jeg har lav selvtillitt - Er kjempeinteressert i det paranormale og abbonerer på Coast to Coast AM - Jeg har en spiseforstyrrelse men fortrenger det - Jeg er en datanerd - Jeg rødmer alt for fort (Og ja, jeg er alltid skikkelig bekymret for å bli gjenkjent på KG og krysser derfor av som anonym! Men det er morsomt å lese om alle de forskjellige personlighetene uansett. ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunivere Skrevet 10. desember 2011 #15 Del Skrevet 10. desember 2011 1. Jeg er et ekstremt tilfelle av B-menneske. 2. Jeg ser ut som verdens største jente-jente, men hater alt jentete; som rosa, drama og romantiske komedier. Mens jeg elsker dataspill, raper høyt (fryktelig sjarmerende), fotball og øl. 3. Jeg har fått fryktelig lyst på baby, etter 20 år med intens hat rettet mot alt som har med barn å gjøre. Jeg skylder på praksisperioden jeg nettopp hadde på småbarnsavdeling i barnehage! 4. Hardbarka dyrevernsforkjemper, type den som tømmer griseblod på deg om du går i pels. 5. Jeg er paganist. 6. Greier ikke å ta lappen, siden jeg er livredd for å kjøre bil. Ikke har jeg penga til det for øyeblikket heller. 7. Elsker skrekkfilmer, ingenting er som det adrenalinkicket du får når du blir skikkelig skremt! 8. Jeg er tanorexic. Føler meg som dritt når jeg er bleik. 9. Jeg har verdens korteste lunte, og lar meg altfor lett irritere. 10. Livredd for å bli gammel og stygg. La meg heller dø ung. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fandenivoldsk Skrevet 10. desember 2011 #16 Del Skrevet 10. desember 2011 1. Jeg er vegetarianer 2. Jeg har funnet ut at alt jeg kunne tenke meg å utdanne meg til, enten gir dårlig lønn eller dårlige jobbmuligheter 3. Jeg har blandingsdialekt 4. Jeg fryser omtrent hele tiden 5. Jeg pleier å gå forbi Lush kun for å kjenne lukten. SNIFF! 6. Jeg elsker Mummitrollet 7. Jeg syns det er helt poengløst å gå tur uten hund 8. Jeg er allergisk mot penicillin 9. Jeg føler meg aldri helt trygg i bil, og sitter derfor aldri på med personer jeg vet kjører fort 10. Jeg har julestemning, til tross for at snøen her har regnet bort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 10. desember 2011 #17 Del Skrevet 10. desember 2011 - Jeg har en veldig stor og litt skjev nese (men folk sier jeg er pen allikevel!) En liten avsporing, tilgi meg Men jeg synes ofte at allerede vakre personer blir enda vakrere når de har en litt uvanlig/stor/"krøkkete" nese, for da får de det litt spesielle som gjør at du virkelig legger merke til dem. Sånn som Barbara Streisand, jeg synes hun er kjempenydelig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 10. desember 2011 #18 Del Skrevet 10. desember 2011 1. Jeg elsker hunder. Har selv en svart mops 2. Jeg og min mann prøver å få barn, men hvis det ikke klaffer så er det helt greit også. 3. Min største drøm er å være med på Amazing race, og angrer som en hund for at jeg ikke meldte meg på den norske versjonen 4. Min favoritt drikke er Coca Cola og Ramlösa original. 5. Jeg kan ikke plystre 6. Jeg kan ikke forskjell på høyre og venstre 7. Jeg elsker (nesten) alt som er amerikansk 8. Jeg skulle gjerne være ung på 60-70 tallet(helst i USA) 9. Jeg syns den beste norske skuespilleren er Rolf Kristian Larsen 10. jeg elsker jula og alt som hører med, og blir trist inni meg npr jeg hører folk si at de ikek liker jula. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 10. desember 2011 #19 Del Skrevet 10. desember 2011 1. Jeg er mørkredd 2. Jeg sutrer om at jeg er syk på KG, men aldri i RL 3. Jeg blir oppriktig sur om noen foreslår at de voksne skal la være å kjøpe julegaver til hverandre 4. Jeg syntes ikke julen er barnas dag 5. Jeg hater tanken på å bli gammel 6. Jeg er kontrollfreak 7. Jeg er dumsnill og alt for gavmild (brenner meg på den igjen og igjen) 8. Jeg blir lett glad i folk 9. Jeg har dårlig selvtillit 10. Jeg syntes det er en uting å si sårende ting, selv om det er ment ironisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheSecret Skrevet 10. desember 2011 #20 Del Skrevet 10. desember 2011 1. Jeg er norsk med Afrikansk bakgrunn 2. Jeg er 1.67cm høy og ønsker jeg var høyere 3. Jeg spiser bare og liker bare sjokolade desserter 4. Jeg har 3 katter og 1 hund 5. Jeg fryser utroligraskt! 6. Jeg har hassel brune øyne 7. Jeg går på kickboxing og vurderer cheerleading 8. Jeg elsker å sove, men hater å legge meg. 9. Jeg er ikke skoleflink. 10. Mitt mål er å bli veterinær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå