AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #61 Skrevet 18. mars 2012 Skulle ønske Carl i Hagen var på kvinneguiden. Da skulle jeg fortalt han hvor ekkel jeg synes han er Jeg synes du også er ekkel. Hilsen Carl 4
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #62 Skrevet 18. mars 2012 Hva feiler det deg egentlig? Ser at du har fått plusser til og med. Dum er jeg så slettes ikke. Jeg har både utdanning og har klart å oppdra barn, det er sikkert mer enn det du har klart. Nå behøver man ikke å være et geni for å trøkke ut en unge..... At du har gått på skole behøver ikke å bety at du er smart Jeg har mastergrad. Hva har du da?
Capricorn Skrevet 18. mars 2012 #63 Skrevet 18. mars 2012 Om det er noen her så tviler jeg på at de står frem. De vil vel være like anonyme som oss andre her.
Gjest Katten. Skrevet 18. mars 2012 #64 Skrevet 18. mars 2012 ....hahaa, jeg venta faktisk på deg her katten! jeg hadde bare ikke trodd det skulle ta såå lang tid, før du dukka opp å erklærte deg selv som enten en kjendis eller en kommende kjendis, eller at KG ikke trenger kjendiser når vi har deg du er så forutsigbar Et stort ego er tidvis meget forutsigbart! : ((((
Tjukk Norris Skrevet 18. mars 2012 #65 Skrevet 18. mars 2012 Synes du at du er like strålende i ditt virkelige liv katten eller lever du ut livet til han du ønsker du var på nettforum? 2
Gjest Katten. Skrevet 18. mars 2012 #66 Skrevet 18. mars 2012 Synes du at du er like strålende i ditt virkelige liv katten eller lever du ut livet til han du ønsker du var på nettforum? Den største forskjellen på meg her og meg i det virkelige liv, er at jeg hater mennesker enda mer i det virkelige liv. Her kan man fjerne dem med et klikk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå