Gå til innhold

Kjendiser på KG?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg tror du bare sier det for å få oss nyskjerrige :sjenert:

Hehe, neida. Jeg jobber litt med booking av forskjellige artister til show o.l, og har mye venner som er innen underholdningsbransjen i Norge.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Aha! Arne Dahl Torp?

Hoho. Hun har sikkert vært innom her hun også.

AnonymBruker
Skrevet

Aha! Arne Dahl Torp?

Gjest NozMonster
Skrevet

det må jo være mange som har vært innom- :vetikke:

uansett hva man søker etter på nettet, så dukker det jo opp svar fra kg som det første/ en av de første svarene :)

men jeg tolket HI som et spm om det var noen kjendiser med brukernavn her!

Skrevet

Nei, da er man dum.

Ingen som sa at man måtte være glup for å være oppmerksomhetssjuk.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, da er man dum.

Hva feiler det deg egentlig? Ser at du har fått plusser til og med.

Dum er jeg så slettes ikke. Jeg har både utdanning og har klart å oppdra barn, det er sikkert mer enn det du har klart.

AnonymBruker
Skrevet

Dum er jeg så slettes ikke. Jeg har både utdanning og har klart å oppdra barn, det er sikkert mer enn det du har klart.

Takk for flere opplysninger rundt din person, we have narrowed it down :biggrin: Er tross alt ikke SÅ mange PH-deltakere å velge mellom, og de fleste av dem har ihvertfall ikke mer utdanning enn kanskje et bartenderkurs :lur:

• Liker 2
Gjest NozMonster
Skrevet

stine marie?!

• Liker 3
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

jeg vet at det er ihvertfall èn her inne, for jeg diskuterte KG med henne for noen uker siden.

( ooh jeg diskuterte et diskusjonsforum stilig :fnise: )

• Liker 1
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

stine marie?!

Eller hun som fikk barn med han andre fra PH. Thea?

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Skulle ønske Carl i Hagen var på kvinneguiden. Da skulle jeg fortalt han hvor ekkel jeg synes han er

Du høres tolerant ut.

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

Eller hun som fikk barn med han andre fra PH. Thea?

ja, mulig, men var ikke hun såpass ung at hun ikke kan ha rukket noe særlig med utdanning? :vetikke:

Skrevet

PH?

Skrevet

PH?

PH= Paradise Hotel

AnonymBruker
Skrevet

ikke kom her å si fotballfrue greia er kjendis :P

Skrevet

PH= Paradise Hotel

*DANG!* Såklart.

Ser for lite på tv (sannsynligvis fordi jeg ikke har tv)

Gjest Tirkes
Skrevet

PH?

Jeg lærte hva det betydde i denne tråden også. Du skal få en pluss for å ha vært lykkelig uvitende til nå. Som trøst for at du ikke lengre er det.

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Hva med kommende kjendis?

:nigo:

....hahaa, jeg venta faktisk på deg her katten! jeg hadde bare ikke trodd det skulle ta såå lang tid, før du dukka opp å erklærte deg selv som enten en kjendis eller en kommende kjendis, eller at KG ikke trenger kjendiser når vi har deg :roll:

du er så forutsigbar :tunge1:

Endret av NozMonster
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare ett sted det er en big deal å ha barn og utdannelse, nemlig PH, for der jobber alle innenfor PR ( tar de få oppdragene de kan få ), Modell ( stilte opp i VI MENN en gang ), Søker jobb ( sitter på ræva og fester hele døgnet, derfor er PH stooooort siden der kan en gjøre det OG kanskje tjene penger ). Så at du kommer inn der med barn og utdannelse, gir deg høystatus, men ikke så veldig i de virkelige liv. Der ser vi ned på PH deltakere som tapere med trangt syn på verdier i livet ;)

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...