Gjest Ashley_Johanna Skrevet 10. desember 2011 #1 Del Skrevet 10. desember 2011 Vi trenger litt julestemning her...hvor drar dere når dere vil føle at det er jul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~umulia~ Skrevet 10. desember 2011 #2 Del Skrevet 10. desember 2011 Bærumsverk og folkemuseet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest helenehøi Skrevet 10. desember 2011 #3 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) Julemarkedet i spikersuppa, det som tidligere har vært på rådhusplassen Og gå på skøyter på Frogner stadion eller Valle hovin gir jo stemning Liker også å se de nye julefilmene på kino. Edit: Link til julemarkedet http://www.julemarked.no Endret 10. desember 2011 av helenehøi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ashley_Johanna Skrevet 10. desember 2011 #4 Del Skrevet 10. desember 2011 Da blir det folkemuseet i dag og spikersuppa neste helg:) takk for tips:) hører gjerne fra flere også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #5 Del Skrevet 10. desember 2011 Eller Hadeland Glassverk. Ca en time fra Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #6 Del Skrevet 10. desember 2011 Bærums Verk, uten tvil:) http://www.baerumsverk.no/ I tillegg kan jeg anbefale å gå en tur og få med deg steder som Damstredet, Telthusbakken, Rodeløkka, Kampen og Vålerenga Gikk igjennom Damstedet i går kveld og det var som å gå igjennom Skomakergata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #7 Del Skrevet 10. desember 2011 Bærums verk, Norsk Folkemuseum eller Spikersuppa. Alle disse stedene er det julemarked, med boder og god julestemning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Omg Skrevet 10. desember 2011 #8 Del Skrevet 10. desember 2011 Jeg drar til et stressende og stappa fullt Oslo City på en lørdag eller søndag. 30 min i kø på Platekompaniet er typisk jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå