FruLuna Skrevet 10. desember 2011 #1 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) I fjor lagde jeg noen veldig gode muffins med "julesmak". Husker dessverre ikke så mye av hva som var i den, men vet det var sirup og kanel i hvert fall... Og kanskje sjokoladebiter? Men de var lyse på fargen så vidt jeg husker. De holdt seg saftige veldig lenge. Jeg hadde vanlig glasur på (tror jeg?) og så pyntet jeg de med juletrær o.l. i farget marsipan. Ikke sikker på om dette var noe jeg fant på selv, eller om det var med i oppskriften. Vet at dette er et langt skudd - det er en sjanse for at jeg kanskje fant oppskriften her inne, men jeg finner ingenting når jeg søker på det. Noen som har en oppskrift som kan passe? Endret 10. desember 2011 av FruLuna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #2 Del Skrevet 10. desember 2011 http://allrecipes.com/recipe/gingerbread-cupcakes-with-cream-cheese-frosting/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå