Gjest Borghild Skrevet 2. oktober 2012 #1781 Del Skrevet 2. oktober 2012 jossshhh- jeg liker det jeg! jeg ser deg stort sett inne i cæsar-tråden- det er mange innlegg jeg hopper over der inne, men siden jeg begynte å henge der inne, så har jeg aldri hoppet over noen av dine innlegg! jeg synes du kan bli mer aktiv på forumet ellers foresten! jeg ble foresten veldig nyskjerrig på din beste venninne Jeg liker alle som er så herlige i sjirafftråden min/mortem`s ! der er det nemlig bestandig så god stemning og diverse brukere er så flinke til å poste vakre og morsomme sjriaffbilder! Ntåååå, så søtt! Ja, skal prøve å bli mer aktiv her inne. Jo, du minner veldig om henne på mange måter. Cæsarfrelst hun også og samme måte å skrive på osv. Nesten så jeg trodde du var henne først, men så var det noe jeg leste så jeg skjønte at du ikke var henne. Husker ikke hva da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 2. oktober 2012 #1782 Del Skrevet 2. oktober 2012 Jeg har aldri sett deg før, B-hild. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle Gunnes Skrevet 2. oktober 2012 #1783 Del Skrevet 2. oktober 2012 Adegami har jeg fått sansen for. Kommer med gode og reflekterte svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skjønningen Skrevet 2. oktober 2012 #1784 Del Skrevet 2. oktober 2012 YAY noen liker meg Blir en lang liste dette da jeg liker så godt som alle jeg møter her. Stilfen Dreamdrops Raindrops Guybrush Wednesday Nozzy. Guroh Arabella Aphrodite Envy Uanonymbruker Maya76 Giacomo_p Og så klart mine kjære Grønnogskjønn og Hikken Har sikkert greid å glemme noen. Det er i hvertfall de jeg har merket mest og hatt det gøyest med Glad i deg også, Gunfreak! Og så har jeg fått sansen for Tekola. Hjelpsom, snill og hyggelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 3. oktober 2012 #1785 Del Skrevet 3. oktober 2012 NozMonster es #1 huehuehue! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Obelix Skrevet 3. oktober 2012 #1786 Del Skrevet 3. oktober 2012 Liker meg selv ganske godt egentlig jeg.. Ikke nevnes jeg noe særlig heller 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 3. oktober 2012 #1787 Del Skrevet 3. oktober 2012 ja, sett et par bilder av henne. eg og... ser at vi tre henger på ein anna nettstad og...der er det bilete av silfen og padawan. søte begge to... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 3. oktober 2012 #1788 Del Skrevet 3. oktober 2012 eg og... ser at vi tre henger på ein anna nettstad og...der er det bilete av silfen og padawan. søte begge to... Er du også der? Kan du gi deg til kjenne der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 3. oktober 2012 #1789 Del Skrevet 3. oktober 2012 Glad i deg også, Gunfreak! Hey du har bytta navn! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 3. oktober 2012 #1790 Del Skrevet 3. oktober 2012 Er du også der? Kan du gi deg til kjenne der? sjølvsagt! gjer det når eg ser du er pålogga. søkefunksjonen virkar ikkje hjå meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 3. oktober 2012 #1791 Del Skrevet 3. oktober 2012 YAY noen liker meg Blir en lang liste dette da jeg liker så godt som alle jeg møter her. Stilfen Dreamdrops Raindrops Guybrush Wednesday Nozzy. Guroh Arabella Aphrodite Envy Uanonymbruker Maya76 Giacomo_p Og så klart mine kjære Grønnogskjønn og Hikken Har sikkert greid å glemme noen. Det er i hvertfall de jeg har merket mest og hatt det gøyest med Så koselig! Jeg liker deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 3. oktober 2012 #1792 Del Skrevet 3. oktober 2012 Så koselig! Jeg liker deg også Jeg er jo likt her inne jo, noe som er rart med tanke på hvor mye tull jeg sier og finner på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 3. oktober 2012 #1793 Del Skrevet 3. oktober 2012 Jeg er jo likt her inne jo, noe som er rart med tanke på hvor mye tull jeg sier og finner på. Tenk så kjedelig det ville vært hvis man alltid skulle være seriøs. Litt tulleball iblant spriter opp dagen . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 3. oktober 2012 #1794 Del Skrevet 3. oktober 2012 Nå som vi har blitt bedre kjent liker jeg også EryMax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solmåne Skrevet 3. oktober 2012 #1795 Del Skrevet 3. oktober 2012 Etter flere måneder uten å ha besøkt KG ser jeg at det iallefall har kommet en ny bruker som har utmerket seg en del hos meg, nemlig Guybrush. Jeg har ikke lest så mye av det han har skrevet enda, men han virker som en sympatisk fyr. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cornflake_girl Skrevet 3. oktober 2012 #1796 Del Skrevet 3. oktober 2012 Jeg liker Karpuzi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 4. oktober 2012 #1797 Del Skrevet 4. oktober 2012 Eg likar Stjerner og planeter, fordi ho skriv på nynorsk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 4. oktober 2012 #1798 Del Skrevet 4. oktober 2012 Eg likar Stjerner og planeter, fordi ho skriv på nynorsk Det kan eg gjera óg, så kanhende du kjem til å lika meg . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 4. oktober 2012 #1799 Del Skrevet 4. oktober 2012 Etter flere måneder uten å ha besøkt KG ser jeg at det iallefall har kommet en ny bruker som har utmerket seg en del hos meg, nemlig Guybrush. Jeg har ikke lest så mye av det han har skrevet enda, men han virker som en sympatisk fyr. Takker og bukker Hyggelig å høre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 4. oktober 2012 #1800 Del Skrevet 4. oktober 2012 Det kan eg gjera óg, så kanhende du kjem til å lika meg . Eg likar deg uansett (er eg ein "kosemose-person" no, tru? ) Men eg kjem nok til å like deg betre om du skriv på nynorsk. Me treng fleire "nynorskfantikarar" (noko eg visstnok er) på forumet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå