Gå til innhold

Nevn en bruker som du liker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest NozMonster

det jeg liker så godt med Ery Max er at man veit aldri hva slags kommentarer hun plutselig kommer med :ler:

Hun er så utrolig uforutsigbar og ganske så vittig til tider :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det må bli Uanonymbruker, hun skriver så ærlig og i tråd med slik jeg selv tenker at jeg både fryder meg og ler av innleggene noen ganger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lovte en liste her for en stund siden, men har kviet meg litt siden det jo har blitt en del, jeg har lyst til å si noen ord om hvorfor selv om hodet mitt står i feriemodus, og jeg vet det er en haug jeg har glemt (tilgi meg!)

Men her kommer den - i tilfeldig rekkefølge:

Silfen - ufiltrert og herlig bruker. Rett fra levra - du har gitt meg en haug med latterkuler.

Kamikatze - humoren din overgår det meste, og den er intelligent på en subtil måte. Herrrrlich.

Vampen - du har et kontratspekter som får meg til å slappe av, og som sammen med et intelligent og åpent sinn tvinger deg, tror jeg, til å være laid-back på et dypere plan. Jeg liker deg, du er et spesielt og herlig menneske.

HunterLady - frampå og tilbakelent på samme tid, og modig og varm. Skarp som en nykvesset kniv samtidig som du er varm. Nydelig.

Norah - Miss Uredd Pekefinger, og gir seg aldri. Har alltid et belegg for det du gjør, og jeg digger ukueligheten din!

DreamDrops - du er så søt og nydelig, litt som en lysende blomst som synes bare den viser seg, og som man blir glad av. Og så er du modig :)

Raindrops - du har alltid et treffende svar som kommer inn litt "fra sidelinjen". Jeg legger alltid merke til deg, og du løfter humøret mitt et par hakk med svarene dine.

Cathrine88 - Bestandig svar som sitter "rett i sikringsboksen". Ahh, og så er du uortodoks - me like :)

MariaMarihøne - Søt, søt, søt. Du bruker aldri de store ordene, men de sitter bestandig. Og så virker du positiv selv når du ikke er det - ikke fordi du på noen måte går inn for det, tror jeg, men fordi du er sånn. Deilig, rett og slett!

Kosemose - fandenivoldsk innstilling, og alltid varm :)

Bond - søt, positiv, slem uten å være slem.

Likevekt - en klasse for seg. Har blitt glad i deg og ditt mangespektrede sinn :)

Bud - ahhh, Bud, du er jo bare du, tror det er personligheten din. Glad i deg :) (og tilgi meg, Tarandus, har ikke sett nok av deg til å bli kjent med deg enda, selv om jeg forestiller meg at du må være sympatisk sikden Bud har blitt så glad i deg :) )

Bandit - du minner meg litt om en koselig onkel! Aldri fordømmende, og med begge beina godt plantet nede på jorden. Du er den man kan stole 100% på - uansett, tror jeg?

Gunvald - ungkar og spellemann, men mangler på en BEFRIENDE deilig måte den desperate siden. Tror det er lite som kan overraske deg da du har opplevd bisarre sider av livet på et dypt plan, og tatt det med deg på en måte som gjør deg jordnær, mangefasettert og fandenivoldsk i en og samme pakke. Du er en person det sett fra mitt ståsted er behagelig å være rundt :)

Raven Emerald - herlig bruker. Litt som avataren din, egentlig - snill, smårampete og litt sta, gir deg ikke, men på en måte som får smilet fram :)

Kråkefjas - hehehehehe, "jokeren", men langt mindre bisarr. Jada, jeg liker det :)

Harlekin - kjenner deg ikke så godt, men du virker så rett fram og kompromissløs på det du mener at jeg har lagt merke til deg. Og jeg liker deg :)

Sebastianen - livets kompromissløse nyter i de små tingene som virkelig betyr noe, og her firer du ikke ett sekund. I blant evner du å skrive på en måte som får det til å ryke av hodene til folk, fordi et motsvar ikke kan postes uten samtidig å fremstå som en diskusjonslysten dust. Når jeg leser dine innlegg tenker jeg ofte: "Yess!!" Burde være forbilde for uptighte kranglefanter - men sånn fungerer det jo ofte ikke, dessverre.

BM2 - hvor er det blitt av deg? Savner den varme bitterheten og humoren din, som gjør deg til et lyspunkt i alle tråder du er inne i (nei, det var ikke ironisk ment!)

Yme - du kommer ikke inn fra siden med kommentarene dine. Du kommer nedenfra. Jeg har blitt litt glad i deg rett og slett, selv om den turen i badstua aldri ble noe av.

Drue - uselvhøytidelig, inkluderende, tar det meste på strak arm. Skulle nesten vært morsomt å se hvor langt strikken kunne strekkes en dag, hehe...

Giacomo_P - selvfølgelig liker jeg deg. Avslappet til deg selv, spissfindig, din store, mørke side lurer rundt i alle innleggene du skriver - men du har samtidig et stort generelt rom med plass til folk i. En fin bruker er du :)

Katten. - ahh, du er rett og slett en morsom bruker. Også du med et mørkt rom - et veldig åpent et sådan. Liker humoren og selvironien din :)

Havbris - tok litt tid for meg å "se" deg. Og jeg har lært å sette pris på deg!

Loffen - har sagt det før, den avataren din... jeg begynner å le hver gang jeg ser den! Du er et lyspunkt jeg liker, enkelt og greit!

NozMonster - søt og dyp, uten de store ordene. Også med deg tok det litt tid å "oppdage" deg - men nå liker jeg deg!

Løvetanten - søt, med en enkel og rett fram tilnærming. Du gjør ikke mye ut av deg selv, og det "gjør" du på en måte jeg alltid ser. Du er sannsynligvis en veldig likandes person irl, og har rettferdighetssans som trigger deg til nesten usynlig provokasjon. Men den kommer fram likevel, litt som en hestehov som sprenger seg vei gjennom frostbakken om våren.

Aldisur - forumets lysspreder :):):)

Rainbow-81 - skarp, samtidig som du er naturlig rund - eller skal jeg heller si reflektert. Du gjør som du vil, og vi får betrakte. Jeg liker deg.

Maya-76 - søt rett og slett, du danser liksom rundt i trådene og gir meg assosiasjoner til ballett! Og den dansen tar deg med over hele verden, som du deler med oss :)

Mynona - nysgjerrig og inkluderende :)

Melly666 - du er ganske stille og først og fremst tenkende, tror jeg, ser under overflaten og lar deg ikke påvirke av det som skrikes høyt. Stabil og god.

jblover - du er en kjempesøt jente, skulle gjerne sett mye, mye mer av deg her inne. For du har mye å gi :)

Maruwan - håper du er her inne igjen, humoren din og plumsheten du har med vilje gjør at jeg gleder meg til innleggene du skriver. GET BACK HERE!

Waco - din bitterhet over livet og ensporetheten din blandet med med et sinn så ærlig at du ikke kommer unna deg selv stiller deg av og til i en erkjennelsesmodus du både hater og elsker, men som du ikke kan unnslippe uten å knipe øynene hardt igjen. I motsetning til veldig mange andre så velger du å bli stående - du er rett og slett herlig noen ganger, så jeg er nødt til å like deg!

Lydia - skarp og letende, og rett fram. Du er en fin jente :)

Kontormus - er du her lenger? Jeg rakk ikke se mye av deg før du forsvant - men jeg savner innlegeggene dine!

Tullamore Dew - jeg savner deg! Pell deg tilbake snart, forumet er ikke det samme uten deg :rodmer:

Puh, dette var en lang liste. Jeg liker hver og en av dere jeg har nevnt, og har forsøkt å si litt om hvorfor, selv om det jo på ingen måte er utfyllende. Noen liker jeg spesielt godt, andre liker jeg godt, og noen har jeg blitt glad i.

Og enkelte har jeg fått et spesielt og nært forhold til, slik at dere har kommet til å bety mye for meg. Hvem skulle trodd det, her inne, via et nettforum...

Nå ble jeg nesten litt rørt her Flair! Jeg har fått øynene opp for deg i det siste, du minner meg litt om Pippi Langstrømpe, veldig søt, litt rampete og veldig godhjerta:-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flair!!

Den lista di ble jeg skikkelig imponert av! :smilyblomst:

Du er bare helt herlig selv også! :rodmer: En blanding av vittig, klok og smårampete! :skya:

Dessuten er du veldig god til å ordlegge deg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uanonymbruker

Det må bli Uanonymbruker, hun skriver så ærlig og i tråd med slik jeg selv tenker at jeg både fryder meg og ler av innleggene noen ganger :)

det er vi 2 om!! de kom så veldig samtidig og er relativt nye, men jeg må si

at det virker som de har vært her bestandig! De tilpasset seg imponerende raskt

på dette forumet synes jeg!

ellers så er jeg veldig tilhenger av persontypen til Bandit, og kunne tenkt meg en venninne som

Uanonym Bruker i virkeligheten!

Herregud, jeg får magen helt full av boblende hjerter av dere altså!

Åpen kaffeinvitasjon om dere noen gang befinner dere på veien mot Trondheim :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Herregud, jeg får magen helt full av boblende hjerter av dere altså!

Åpen kaffeinvitasjon om dere noen gang befinner dere på veien mot Trondheim :hjertesmil:

får jeg kald kaffe da?? :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fatter ikke hvorfor jeg ikke har lagt spesielt merke til denne brukeren før, for etter debatten om trygdesnylting vs studiestøtte måtte jeg inn å lese mer av hva cornflake_girl har skrevet - og hallo:

cornflake_girl er jo fantastisk! :smilyblomst:

Dama er jo intelligent, reflektert og jeg vet ikke hva. Og kul nick-referanse har hun og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, jeg får magen helt full av boblende hjerter av dere altså!

Åpen kaffeinvitasjon om dere noen gang befinner dere på veien mot Trondheim :hjertesmil:

Jeg kjører ofte til Trondheim, og jeg liker kaffe:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uanonymbruker

Jeg kjører ofte til Trondheim, og jeg liker kaffe:-D

Da har du selvfølgelig stående invitasjon du også! Jeg er ikke gnien på kaffen min :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du selvfølgelig stående invitasjon du også! Jeg er ikke gnien på kaffen min :D

Da skal jeg jammen sende deg en PM neste gang! Blir sikkert ikke før på seinhøsten da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uanonymbruker

Da skal jeg jammen sende deg en PM neste gang! Blir sikkert ikke før på seinhøsten da....

Da blir det seinhøstkaffe, det er like godt som sommerkaffe :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest padawan

Da har du selvfølgelig stående invitasjon du også! Jeg er ikke gnien på kaffen min :D

er det nå jeg skal nevne jeg skal til bartebyen i desember?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bud - ahhh, Bud, du er jo bare du, tror det er personligheten din. Glad i deg :) (og tilgi meg, Tarandus, har ikke sett nok av deg til å bli kjent med deg enda, selv om jeg forestiller meg at du må være sympatisk sikden Bud har blitt så glad i deg :) )

Hadde en fornemmelse om at du hadde nevnt meg her ( ;) )

Tarandus er en sterk, sympatisk og snart en åpen person, det er jeg som er heldig, hun må bare ta til takke med det hun får... hehe :)

Takk det samme, Flair, har nesten fått en familiær følelse omkring deg, om det er snakk om mammarolle eller onkelunge klarer jeg ikke helt sette fingeren på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cathrine 88

Cathrine88.

Cathrine88 - Bestandig svar som sitter "rett i sikringsboksen". Ahh, og så er du uortodoks - me like :)

Åh, nå ble jeg kjempeglad. :strix:

Utrolig hyggelig å bli nevnt av dere tre tøffe, ærlige og søte damer som ofte får meg til å smile og le. :klem::klem::klem:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter ikke hvorfor jeg ikke har lagt spesielt merke til denne brukeren før, for etter debatten om trygdesnylting vs studiestøtte måtte jeg inn å lese mer av hva cornflake_girl har skrevet - og hallo:

cornflake_girl er jo fantastisk! :smilyblomst:

Dama er jo intelligent, reflektert og jeg vet ikke hva. Og kul nick-referanse har hun og.

Jeg har aldri blitt nevnt i denne tråden, og nå ble jeg suuuperglaaad! :strix: Spesielt siden det kom fra godeste Norah som alltid skriver så reflektert, idealistisk, morsomt og fint! Tusen, tusen, tusen takk! :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...