Gå til innhold

Nevn en bruker som du liker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen av de jeg liker(av forskjellige årsaker):

- Vampen

- Silfen

- Norah

- Raven Emerald

- Søgni

- Tabris

- Imli

- Cuntzilla

- Bandit

- Bud

- Uanonymbruker

- AldriSur

- Kosemose

Weeeh! :klemmer: Er hyggelig å bli lagt merke til, med positivt fortegn, av hyggelige mennesker. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har i det siste fått øynene opp for Nyx og Urr:-)

Ååå takk! :klemmer:

Nyx og Urr blev raskt familie, og er inkludert hos meg!

( Klemmmmmmmmmmerr ) :klemmer: ( ekstraaaa)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Har i det siste fått øynene opp for Nyx og Urr:-)

det er vi 2 om!! de kom så veldig samtidig og er relativt nye, men jeg må si

at det virker som de har vært her bestandig! De tilpasset seg imponerende raskt

på dette forumet synes jeg!

ellers så er jeg veldig tilhenger av persontypen til Bandit, og kunne tenkt meg en venninne som

Uanonym Bruker i virkeligheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er vi 2 om!! de kom så veldig samtidig og er relativt nye, men jeg må si

at det virker som de har vært her bestandig! De tilpasset seg imponerende raskt

på dette forumet synes jeg!

ellers så er jeg veldig tilhenger av persontypen til Bandit, og kunne tenkt meg en venninne som

Uanonym Bruker i virkeligheten!

( Kry! ) :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad:

:klemmer:

Bandit er soooo laidback at det nesten er kult haha :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bandit

det er vi 2 om!! de kom så veldig samtidig og er relativt nye, men jeg må si

at det virker som de har vært her bestandig! De tilpasset seg imponerende raskt

på dette forumet synes jeg!

ellers så er jeg veldig tilhenger av persontypen til Bandit, og kunne tenkt meg en venninne som

Uanonym Bruker i virkeligheten!

Nyx og Urr burde jeg også legge til, for det er virkelig positive takter over dem. :) Og det er veldig gjensidig, Noz! :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nyx og Urr burde jeg også legge til, for det er virkelig positive takter over dem. :) Og det er veldig gjensidig, Noz! :hjerter_rundt:

Takk takk :smilyblomst: Jeg liker deg også :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke å lage lister. Men jeg føler allikevel at det er en of annen jueg bør heve honør for.

Giacomo, min venn. Jeg er takknemlig for alle de samtaler vi to har feiet vekk nattetimene med.

Vampen, KGs nydeligste person, i alle ordets betydninger.

Bud, som sjokkerende ofte får meg til å le.

StrangeDoll, som atpåtil har holdt meg med selskap mang en kveld mens jeg har vært på nitriste jobber i Bergen sentrum.

Karpuzi, så vidunderlig herlig og levende.

Hedvig, jeg tror ikke du helt er klar over hvor gode impulser du gir meg rent musikrettet!

Hikken, så utrolig skjønn og med et vesen som får meg til å smile uansett hvor hett det er rundt ørene mine.

StilleVann, en kvinne som kan Steve Earle bedre enn meg - jeg trodde ikke det var mulig!

Rumle, atter en person som har god innflytelse på meg i sene nattetimer med god musikk og fine ord.

Semper, godt å se at det er fler enn meg som både forstår og liker tall!

Katta, for å ha slike ufattelig herlige kommentarer på lager.

Jeg skal stoppe her og heller fortsette listen senere, før jeg går i minus på båndbredde her. Og ja, dere er flere som burde stå her.

Denne så jeg ikke før nå! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg brukt noen dager der jeg har skrevet ned folk på en liste etter hvert som jeg har lagt merke til dem rundt om kring på forumet. Disse liker jeg siden de virker som reflekterte, oppegående og hyggelige brukere, samtidig som de kan være hjelpsomme og få frem sine meninger på en klar måte. Jeg rett og slett liker dem :)

AloeVera

Anuket

Drue

Fairydust

Gunvald

Hvitløk

Imli

Jellybean78

Karpuzi

Ludovie

Løvetanten

*Maja*

Maya76

Moscato

NerdMedSverd

Norah

Tabris

Tonje

Uanonymbruker

Det er jo MANGE andre brukere her jeg virkelig liker og, og jeg har jo nevnt mange før, og noen blir nevnt om igjen nå. Men disse er de som virkelig har skilt seg ut de to siste dagene mens jeg har skrevet liste :)

:rodmer:

Er ikke vandt til å bli nevnt i slike tråder,tror jeg flyr litt under radaren til de fleste

brukerene her inne.... :sjenert:

Tusen takk for utmerkelsen!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå Ylvina jeg så denne først i dag tidlig, men du og du… Jeg lepjer i meg komplementet og for å si som sant er så trengte jeg bare en halv bolle med kaffi og dine gode ord før jeg smilte et bredt og godhjertet smil i dag. Når noen klarer å få meg til å smile så bredt som dette ----> :nigo: tidlig om morningen ja da liker jeg deg, det + at du har hjertelige innlegg her inne, sprer glede og NEI!!!!! du er ikke under noen omstendighet i samme kategori som ww,hee hee…

Ellers liker jeg

Stueloff

Stille vann

-.L-. ..

Yvonne

Rainbow81

Uanonymbruker

Ryve

Tabris

Cuntzilla

Søgni

Bandit

Loverdose

Solch

Giacomo _p

Hikken

Gunvald

NozMonster

Vampen

Norah

Raindrops

SemperFi

Kaffemor

_Blomsten_

Tonje

Ego

Hannee

:hoppendeglad: Noen liker meg! Nå ble jeg glad! Har lagt merke til deg også, og synes du virker kul :tommelsmil: Og nå liker jeg deg bare enda bedre :fnise:

Ellers må jeg nevne Giacomo som er en utrolig omsorgsfull mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rodmer:

Er ikke vandt til å bli nevnt i slike tråder,tror jeg flyr litt under radaren til de fleste

brukerene her inne.... :sjenert:

Tusen takk for utmerkelsen!! :klem:

Du er i hvert fall på min radar :D Synes du virker som en veldig hyggelig og oppegående fyr, og det er alltid positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hikken

Jeg må nesten nevne Urr og Erymax. Har ikke fått pratet så alt for mye med dem men merker at jeg liker dem bedre og bedre :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lovte en liste her for en stund siden, men har kviet meg litt siden det jo har blitt en del, jeg har lyst til å si noen ord om hvorfor selv om hodet mitt står i feriemodus, og jeg vet det er en haug jeg har glemt (tilgi meg!)

Men her kommer den - i tilfeldig rekkefølge:

Silfen - ufiltrert og herlig bruker. Rett fra levra - du har gitt meg en haug med latterkuler.

Kamikatze - humoren din overgår det meste, og den er intelligent på en subtil måte. Herrrrlich.

Vampen - du har et kontratspekter som får meg til å slappe av, og som sammen med et intelligent og åpent sinn tvinger deg, tror jeg, til å være laid-back på et dypere plan. Jeg liker deg, du er et spesielt og herlig menneske.

HunterLady - frampå og tilbakelent på samme tid, og modig og varm. Skarp som en nykvesset kniv samtidig som du er varm. Nydelig.

Norah - Miss Uredd Pekefinger, og gir seg aldri. Har alltid et belegg for det du gjør, og jeg digger ukueligheten din!

DreamDrops - du er så søt og nydelig, litt som en lysende blomst som synes bare den viser seg, og som man blir glad av. Og så er du modig :)

Raindrops - du har alltid et treffende svar som kommer inn litt "fra sidelinjen". Jeg legger alltid merke til deg, og du løfter humøret mitt et par hakk med svarene dine.

Cathrine88 - Bestandig svar som sitter "rett i sikringsboksen". Ahh, og så er du uortodoks - me like :)

MariaMarihøne - Søt, søt, søt. Du bruker aldri de store ordene, men de sitter bestandig. Og så virker du positiv selv når du ikke er det - ikke fordi du på noen måte går inn for det, tror jeg, men fordi du er sånn. Deilig, rett og slett!

Kosemose - fandenivoldsk innstilling, og alltid varm :)

Bond - søt, positiv, slem uten å være slem.

Likevekt - en klasse for seg. Har blitt glad i deg og ditt mangespektrede sinn :)

Bud - ahhh, Bud, du er jo bare du, tror det er personligheten din. Glad i deg :) (og tilgi meg, Tarandus, har ikke sett nok av deg til å bli kjent med deg enda, selv om jeg forestiller meg at du må være sympatisk sikden Bud har blitt så glad i deg :) )

Bandit - du minner meg litt om en koselig onkel! Aldri fordømmende, og med begge beina godt plantet nede på jorden. Du er den man kan stole 100% på - uansett, tror jeg?

Gunvald - ungkar og spellemann, men mangler på en BEFRIENDE deilig måte den desperate siden. Tror det er lite som kan overraske deg da du har opplevd bisarre sider av livet på et dypt plan, og tatt det med deg på en måte som gjør deg jordnær, mangefasettert og fandenivoldsk i en og samme pakke. Du er en person det sett fra mitt ståsted er behagelig å være rundt :)

Raven Emerald - herlig bruker. Litt som avataren din, egentlig - snill, smårampete og litt sta, gir deg ikke, men på en måte som får smilet fram :)

Kråkefjas - hehehehehe, "jokeren", men langt mindre bisarr. Jada, jeg liker det :)

Harlekin - kjenner deg ikke så godt, men du virker så rett fram og kompromissløs på det du mener at jeg har lagt merke til deg. Og jeg liker deg :)

Sebastianen - livets kompromissløse nyter i de små tingene som virkelig betyr noe, og her firer du ikke ett sekund. I blant evner du å skrive på en måte som får det til å ryke av hodene til folk, fordi et motsvar ikke kan postes uten samtidig å fremstå som en diskusjonslysten dust. Når jeg leser dine innlegg tenker jeg ofte: "Yess!!" Burde være forbilde for uptighte kranglefanter - men sånn fungerer det jo ofte ikke, dessverre.

BM2 - hvor er det blitt av deg? Savner den varme bitterheten og humoren din, som gjør deg til et lyspunkt i alle tråder du er inne i (nei, det var ikke ironisk ment!)

Yme - du kommer ikke inn fra siden med kommentarene dine. Du kommer nedenfra. Jeg har blitt litt glad i deg rett og slett, selv om den turen i badstua aldri ble noe av.

Drue - uselvhøytidelig, inkluderende, tar det meste på strak arm. Skulle nesten vært morsomt å se hvor langt strikken kunne strekkes en dag, hehe...

Giacomo_P - selvfølgelig liker jeg deg. Avslappet til deg selv, spissfindig, din store, mørke side lurer rundt i alle innleggene du skriver - men du har samtidig et stort generelt rom med plass til folk i. En fin bruker er du :)

Katten. - ahh, du er rett og slett en morsom bruker. Også du med et mørkt rom - et veldig åpent et sådan. Liker humoren og selvironien din :)

Havbris - tok litt tid for meg å "se" deg. Og jeg har lært å sette pris på deg!

Loffen - har sagt det før, den avataren din... jeg begynner å le hver gang jeg ser den! Du er et lyspunkt jeg liker, enkelt og greit!

NozMonster - søt og dyp, uten de store ordene. Også med deg tok det litt tid å "oppdage" deg - men nå liker jeg deg!

Løvetanten - søt, med en enkel og rett fram tilnærming. Du gjør ikke mye ut av deg selv, og det "gjør" du på en måte jeg alltid ser. Du er sannsynligvis en veldig likandes person irl, og har rettferdighetssans som trigger deg til nesten usynlig provokasjon. Men den kommer fram likevel, litt som en hestehov som sprenger seg vei gjennom frostbakken om våren.

Aldisur - forumets lysspreder :):):)

Rainbow-81 - skarp, samtidig som du er naturlig rund - eller skal jeg heller si reflektert. Du gjør som du vil, og vi får betrakte. Jeg liker deg.

Maya-76 - søt rett og slett, du danser liksom rundt i trådene og gir meg assosiasjoner til ballett! Og den dansen tar deg med over hele verden, som du deler med oss :)

Mynona - nysgjerrig og inkluderende :)

Melly666 - du er ganske stille og først og fremst tenkende, tror jeg, ser under overflaten og lar deg ikke påvirke av det som skrikes høyt. Stabil og god.

jblover - du er en kjempesøt jente, skulle gjerne sett mye, mye mer av deg her inne. For du har mye å gi :)

Maruwan - håper du er her inne igjen, humoren din og plumsheten du har med vilje gjør at jeg gleder meg til innleggene du skriver. GET BACK HERE!

Waco - din bitterhet over livet og ensporetheten din blandet med med et sinn så ærlig at du ikke kommer unna deg selv stiller deg av og til i en erkjennelsesmodus du både hater og elsker, men som du ikke kan unnslippe uten å knipe øynene hardt igjen. I motsetning til veldig mange andre så velger du å bli stående - du er rett og slett herlig noen ganger, så jeg er nødt til å like deg!

Lydia - skarp og letende, og rett fram. Du er en fin jente :)

Kontormus - er du her lenger? Jeg rakk ikke se mye av deg før du forsvant - men jeg savner innlegeggene dine!

Tullamore Dew - jeg savner deg! Pell deg tilbake snart, forumet er ikke det samme uten deg :rodmer:

Puh, dette var en lang liste. Jeg liker hver og en av dere jeg har nevnt, og har forsøkt å si litt om hvorfor, selv om det jo på ingen måte er utfyllende. Noen liker jeg spesielt godt, andre liker jeg godt, og noen har jeg blitt glad i.

Og enkelte har jeg fått et spesielt og nært forhold til, slik at dere har kommet til å bety mye for meg. Hvem skulle trodd det, her inne, via et nettforum...

Endret av Flair
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Maria_Marihøne

Flair, du søte lille rampetroll! :hoppendeglad:

Jeg kan ikke TRO at jeg glemte deg på lista mi, men jeg mener bestemt at jeg har nevnt deg tidligere :):smilyblomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Dreamdrops

DreamDrops - du er så søt og nydelig, litt som en lysende blomst som synes bare den viser seg, og som man blir glad av. Og så er du modig :)

Så utrolig koselig, Flair! :rodmer:

Har lagt merke til deg også, du virker som en veldig reflektert og fin jente! :)

Også er det hyggelig at du tok deg tid til å lage en så lang liste i tillegg til kommentarer.

Flair :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nesten nevne Urr og Erymax. Har ikke fått pratet så alt for mye med dem men merker at jeg liker dem bedre og bedre :jepp:

Takk :smilyblomst:

Jeg liker deg også. Du overrasker stadig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...