Gå til innhold

Nevn en bruker som du liker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Bandit

Døh, Bart = Bandit!

...men kanskje de er hemmelige brødre? :lete: Åååååh, så SPENNENDE!!!

Gunvald er min bror i sinn, men det er ikke så himla hemmelig at det gjør noe... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gunvald er min bror i sinn, men det er ikke så himla hemmelig at det gjør noe... ;)

...æsj, jeg som trodde jeg hadde oppdaget noe revolusjonerende :huh:

Endret av Flair
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady Di

Gunvald er min bror i sinn, men det er ikke så himla hemmelig at det gjør noe... ;)

ah, trillingbrødrene har slått seg løs på KG blant damene! Gunvald, Bud og Bandit :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bandit

ah, trillingbrødrene har slått seg løs på KG blant damene! Gunvald, Bud og Bandit :strix:

Men det er kun Banditten som er singel.... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tre grabukkene Bruse retten og sletten!

Så... Kjære bror Gunvald, gi din kjære bror et hint om hvilket TV-program jeg har sett trynet ditt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bandit

Også er du den kjekkeste av oss, mr. ladies man ;)

Hvordan velger man mellom Ferrari, Lamborghini og Aston Martin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og enda en ting: MANGE blir plutselig veldig godt likt i ulike tråder etter de har postet tiltalende bilder i ansikt, og spesielt kroppstråd.

Jeg vet mange blir sure for en sånn observasjon og mener det er i uberettiget, men jeg ser mange brukere som leverer både morsomme, smarte, velformulerte og intelligente innlegg gang på gang uten å være i nærheten av å få samme positive ros som ett enkelt bilde av en pen jente/kjekk mann kan gi.

Disse leverer aldri kjipe eller slemme innlegg, men helt brutalt ærlig ser jeg ikke hva med innleggene deres som bidrar til noe imponerende eller dypt heller.

Så: her, som i det virkelige liv vil og kan ett enkelt pent bilde overgå solid hjernekapasitet, humor og intellekt.

Det at en haug av brukere nærmest forelsker seg i sexy AVATARER - uten å noensinne ha sett vedkommende beviser jo det hele;)

Jeg tror det har noe å gjøre med at man lettere legger merke til, og husker, medlemmer som har lagt ut bilde av seg selv. Jeg får i hvert fall mer "tak i" personligheten til et medlem om jeg vet hvordan medlemmet ser ut.

Og når man da senere skal liste opp de man har lagt merke til og liker, så er det lett og først komme på disse brukerne man faktisk har mentale bilder av lagret på netthinnen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady Di

Hvordan velger man mellom Ferrari, Lamborghini og Aston Martin?

Ferrari er for dandy-boy, Lamborghini er for George Clooney, Aston Martin er for Bergerac

Tror jeg velger Bergerac.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan velger man mellom Ferrari, Lamborghini og Aston Martin?

Ikke no problem!

Jeg vil være gravemaskin, Gunvald vil såklart være Volvo - så da kan du være Ferrari, Lambo OG Aston Martin :)

Fy faen, Bændit er et scoop!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bandit

Ferrari er for dandy-boy, Lamborghini er for George Clooney, Aston Martin er for Bergerac

Tror jeg velger Bergerac.

Ohhh... class... godt valg... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Jammen i svarte alpakka da- så mange tråder som driver å ramler heeelt ut i kveld da! :regler:

nå får dere nesten gi dere altså...

Endret av NozMonster
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady Di

Ohhh... class... godt valg... ;)

Har ett rykte å leve opp til ( avatar) :sminkedokke:

Neida, men aston er den eneste bilen med stil. Nesten. Må ikke glemme de digre klassikere fra 50-tallet. Med fine svungne former og blankt krom. :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest NozMonster

Hunter, denne er fra meg til deg

--->

de dagene du har det litt vanskelig, tøft og stressende, så tenk på denne :kose:

ps: du må ikke ta absolutt alle ordene i sangene bokstavlig fra min side altså...heheee..

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady Di

Jammmmmmen - taaaaa et hint da! :helen:

Skjønner ikke problemet?

Jeg nevner bare en/flere brukere ( :tronderbart: ) som jeg l i k e r :hjerter_rundt: og gir litt positiv oppmerksomhet helt i tråd med denne tråden.. :pisk:

:engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei hei, don`t be hatin` oss med sexy avatar. :snurt:

Og, bare for å ta det med, noen av oss har også litt gullfiskhukommelse når man skriver slike lister. Jeg ser f.eks at jeg har glemt den eminente Sebastianen på min liste, så noen ganger sniker folk seg ut av listene, selvom man liker dem.

Thanks, og med de sexy øynene du har på din avatar er det ikke rart gutta liker deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...