Gå til innhold

Nevn en bruker som du liker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest20

Kan jo også stille meg bak yes2yes sin beskrivelse av maya76, livsglad jente med masse utstråling. Sånne personer liker jeg.

Også mener jeg å huske at Giacomo_P nevnte meg i et innlegg, så da kan jeg i samme slengen tillegge at jeg synes han er en av de mest reflekterte brukerne på KG, og at jeg respekterer ham og hans ytringer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan jo også stille meg bak yes2yes sin beskrivelse av maya76, livsglad jente med masse utstråling. Sånne personer liker jeg.

Også mener jeg å huske at Giacomo_P nevnte meg i et innlegg, så da kan jeg i samme slengen tillegge at jeg synes han er en av de mest reflekterte brukerne på KG, og at jeg respekterer ham og hans ytringer.

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo også stille meg bak yes2yes sin beskrivelse av maya76, livsglad jente med masse utstråling. Sånne personer liker jeg.

Også mener jeg å huske at Giacomo_P nevnte meg i et innlegg, så da kan jeg i samme slengen tillegge at jeg synes han er en av de mest reflekterte brukerne på KG, og at jeg respekterer ham og hans ytringer.

Jeg er nå et vrak til å knytte bruker opp mot innlegg, noe som forklarer at jeg sjeldent vet hva jeg beundrer den enkelte bruker for, men Giacomo_P kan jeg huske fra ein lang stund sia. Hans særegne skrivestil var jo vanskelig å ikke vie oppmerksomhet til, og når han attpåtil bruker den til å formulere seg høflig og innsiktsfult, så har han absolutt gjort seg bemerket til at jeg skal proklamere at jeg for min del utnevner hans brukernavn i denne tråden.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del syns jeg det er vanskelig å plukke ut noen spesielle. Det er mange her jeg liker i enkelte tråder og enkelte diskusjoner, men som jeg kan være totalt uenig med under et helt annet tema, eller ha et helt annet inntrykk av i en annen type tråd.

Utenom Raindrops som jeg har nevnt tidligere er Mynona en jeg har et veldig godt inntrykk ut fra flere ulike type tråder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Janus

Tror jeg skal bli litt mer aktiv innpå her slik at jeg også kan bli litt likt ;)

Du er min favoritt her inne. Blant flere.

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er min favoritt her inne. Blant flere.

:)

Tusen takk Janus, nå ble du min favoritt også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bud fordi han virker som en veldig reflektert person, som gir ordentlig svar. Ikke bare dritt i den gården der! Jeg er meget sikker på at han er en kjernekar i virkeligheten.

Ellers så har jeg lagt merke til HunterLady som en veldig posetiv bruker, og med gode svar. Er veldig snill mot andre og prøver å ikke være så forferdelig frekk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogmann

Jeg tror at en del kommer til å like meg etterhvert, samt at noen blir hemmelig forelsket. Men siden jeg er ny her så er det foreløpig (kalkulerte) antagelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forferdlig glesmsk med navn, men jeg liker alle her inne som klarer å diskutere saklig og som ikke kommer med personangrep. Usaklige kommentarer er ikke noe man legger inn i en diskusjon, og det vitner om at man ikke har gode nok argumenter å komme med uten å måtte gå til personangrept.

Så mange flotte mennesker her inne

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Katten.

Jeg finner det litt fascinerende hvordan alle liker noen som likte en selv.

Det er forsåvidt en interessant greie innenfor psykologi. Om du vil at noen skal like deg, så øker du sjansen ved å like dem i utgangspunktet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Swarovski

Jeg finner det litt fascinerende hvordan alle liker noen som likte en selv.

Det er forsåvidt en interessant greie innenfor psykologi. Om du vil at noen skal like deg, så øker du sjansen ved å like dem i utgangspunktet.

Jeg liker Katten. :sjenert:

:ironi: Beklager, jeg klarte ikke å la være, etter en natt med litt for lite søvn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Ellers så har jeg lagt merke til HunterLady som en veldig posetiv bruker, og med gode svar. Er veldig snill mot andre og prøver å ikke være så forferdelig frekk :-)

Tusen takk! Dette var veldig hyggelig å høre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest NozMonster

Jeg finner det litt fascinerende hvordan alle liker noen som likte en selv.

Det er forsåvidt en interessant greie innenfor psykologi. Om du vil at noen skal like deg, så øker du sjansen ved å like dem i utgangspunktet.

Men de som liker meg har en hyggeligere og mer vennlig tone og holdning ovenfor meg fremfor dem som ikke liker meg i det hele tatt. Derfor er det enklere å like dem som liker deg tilbake igjen ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fasting Drue

Jeg liker alle brukerne jeg "omgås" her inne, dere veit hvem dere er! *big up*

Men jeg kan tenke meg å nevne to brukere som kanskje ikke vet at jeg liker dem, nemlig Wonders, fordi hun virker utrolig snill og imøtekommende (dessuten er hun veldig pen), og Kevlarsjäl fordi jeg tror hun er litt sånn bad-girl på en positiv måte.

Endret av Fasting Drue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg liker alle brukerne jeg "omgås" med her inne, dere veit hvem dere er! *big up*

Men jeg kan tenke meg å nevne to brukere som kanskje ikke vet at jeg liker dem, nemlig Wonders, fordi hun virker utrolig snill og imøtekommende (dessuten er hun veldig pen), og Kevlarsjäl fordi jeg tror hun er litt sånn bad-girl på en positiv måte.

Nå må jeg bare spørre, og jeg er ikke misunnelig, bare så det er sagt. Er virkelig hovedkriteriet for å bli likt at man er PEN????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...